Çok koLay bi soru :D

Photoshop Soru ve Sorunlarınız - Çok koLay bi soru :D ...

Cevapla
Çok koLay bi soru :D
joeeren isimli Üye şimdilik offline konumundadır

joeeren

Öğrenci (Grafik) / Ankara

Standart
Alt 04-08-2010 #11
Sponsorlu Bağlantılar

Çok kolay bi soruda ben bulamadım :rofl: Photoshopta fotoyu yaptıktan sonra cıkarken kayıt ediyorum masaüstüne ama tıkladğımda resim olarak acmıo gene fotoshopta olark acıyor? :smile:
arkadaşım File sekmesine tıkla ordan "save as for web" seçeneği var orda ".jpg" uzantısını seç ve kaydet
Bu mesajdan alıntı yap
Furkan EKMEN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Furkan EKMEN

Arı Üye

Öğrenci (Diğer) / Muğla

Standart
Alt 04-08-2010 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
jpeg yap olur

Bu mesajdan alıntı yap
oreiro isimli Üye şimdilik offline konumundadır

oreiro

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-08-2010 #13
jpg kaydedemiyorsan tif desende olur
Bu mesajdan alıntı yap
Tylcn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Tylcn

Öğrenci (Diğer) / Adana

Standart
Alt 04-08-2010 #14
1- birdahaki sefere sayfayı ctrl + N yaparak açarken...açılan pencerede color mode : Rgb color'ı seç...
2- şuan ki çalışmanı kaydetmek istiyorsan lütfen image /mode/ Rgb color'ı seç...
yani senin çalışma modun şuan lab color olduğu için jpeg falan kaydedemezsin...
kolay gelsin inşallah yardımcı olabilmişmidir....
Bu mesajdan alıntı yap
frozen isimli Üye şimdilik offline konumundadır

frozen

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 08-08-2010 #15
sanırım yaptığın çalışmada layer bıraktın o sebeble altı transparan olunca böyle bir hata verir normaldir layerları birleştirğinde böyle bir sorun yaşamazsın formatlık bişey yok bişeyin bozulduğuda yok dostum kolay gele
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Kolay hayvan çizimleri edaylagrafik Fotoğraf - Resim 0 19-10-2008 14:30:53
Herkese slm+kolay gelsin... erolburak Hoşgeldiniz 5 12-09-2008 17:56:39
Zirve kolay deil jaNNat Afiş Tasarımı 25 26-08-2008 09:13:31
cevaplanması kolay sorular? baygolge42 Graficafe 2 05-06-2008 17:00:06

Kapat
Şifremi Unuttum?