çok ünlü logolara sizin gözünüzle eleştiri

Graficafe - çok ünlü logolara sizin gözünüzle eleştiri Sponsorlu Bağlantılar bu logo nedir? ne anlatmak ister? garibim ağzı var dili yok, yapmış birisi atmış ortaya öbürüde tutmuş kabul etmiş. bir konuşssa derdini anlatabilse... arkadaşlar ben hep merak etmişimdir ...

Cevapla
çok ünlü logolara sizin gözünüzle eleştiri
N/A2 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

N/A2(43)

Standart

çok ünlü logolara sizin gözünüzle eleştiri

Alt 06-05-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

bu logo nedir? ne anlatmak ister?
garibim ağzı var dili yok, yapmış birisi atmış ortaya öbürüde tutmuş kabul etmiş.
bir konuşssa derdini anlatabilse...
çok ünlü logolara sizin gözünüzle eleştiri
arkadaşlar ben hep merak etmişimdir şu ipragazın logosunu kim yapmış ne anlatmak istemiş... benim gözünde 0 puan çeker...
ya sizin gözünüzde ?...
başka logolarıda yazabilirsiniz...
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Hepyek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Hepyek

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 06-05-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
kırmızı ocağın yuvarlak kısmı mavi olanı da kenarı.
Mükemmel degilse de bir seyler anlatmis.
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 06-05-2008 #3
ipragazin logosu bir hollanda firmasi olan primagazin cakmasidir bence http://www.primagaz.nl/ bu adresi incelerseniz anlarsiniz.Nasilki SQNY gibi firma var hani buda sanirim o sekilde.ancak tahmin ettiklerinden fazla buyuduler diye dusunuyorum
Bu mesajdan alıntı yap
N/A2 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

N/A2(43)

Standart
Alt 06-05-2008 #4
ipragazin logosu bir hollanda firmasi olan primagazin cakmasidir bence http://www.primagaz.nl/ bu adresi incelerseniz anlarsiniz.Nasilki SQNY gibi firma var hani buda sanirim o sekilde.ancak tahmin ettiklerinden fazla buyuduler diye dusunuyorum
teşekkürler arkadaşım. bilgi edinmiş olduk...
Bu mesajdan alıntı yap
pacp10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

pacp10

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 06-05-2008 #5
ipragazin logosu bir hollanda firmasi olan primagazin cakmasidir bence http://www.primagaz.nl/ bu adresi incelerseniz anlarsiniz.Nasilki SQNY gibi firma var hani buda sanirim o sekilde.ancak tahmin ettiklerinden fazla buyuduler diye dusunuyorum

İlk defa duydum ve çok şaşırdım birebir aynısı hemde..
Bu mesajdan alıntı yap
VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 06-05-2008 #6
Öyleyse buradan ipragaz firmasına seslenelim.çok ünlü logolara sizin gözünüzle eleştiri

Gelin size bir logo yarışması yapalım. Taklit logodan kurtaralım. çok ünlü logolara sizin gözünüzle eleştiri

çok ünlü logolara sizin gözünüzle eleştiri çok ünlü logolara sizin gözünüzle eleştiri



..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 06-05-2008 #7
çok ünlü logolara sizin gözünüzle eleştiri olabilir gercekten bi ortakliklari oldugunu sanmiyorum cunku primagazin resmi sitesinde boyle birseyden bahsetmiyor.Ama taklitmi ondanda emin degilim.Bu sadece benim bi fikrim aksini bilen soylesin.Cunku bu kadar buyumus bi firmanin taklit logo kullanmasi cok mantiksiz çok ünlü logolara sizin gözünüzle eleştiri Daha aksama kadar sokaklarda neler goruyorum bi bilseniz aklima geldikce bu konunun altinda toplarim
Bu mesajdan alıntı yap
baranbeyy isimli Üye şimdilik offline konumundadır

baranbeyy(35)

Grafiker / Antalya

Standart
Alt 06-05-2008 #8
arkadaşlar ben hep merak etmişimdir şu ipragazın logosunu kim yapmış ne anlatmak istemiş... benim gözünde 0 puan çeker...
ya sizin gözünüzde ?...
başka logolarıda yazabilirsiniz...

Bir logo illaki bir anlam ifade edecek diye bir şartı yoktur. Arçelik geçtiğimiz yıllarda bir logo değişimine gitmiştir. Emin olun logoyu tasarlayan tasarımcı yüzlerce tasarım sunmuştur. Hepsi anlam ifade eden logolardır.Ama içinden neden en anlamsızı seçilmiş olabilir. Logo her zaman illaki yapılan işi anlatacak veya yazı karakterinden esinlenerek değişik figürler yaratılacak anlamına gelmez. Küçük bir figürde logo olabilir. Nasılki adidas nike arçelik vb. kurumsallaşma sürecini tamamlamış firmalar gibi.
Biraz karışık oldu ama demek istediğim logo illaki bir şey anlatmak için yapılmaz.Bir nokta bile logo olabilir bence

Teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
N/A2 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

N/A2(43)

Standart
Alt 06-05-2008 #9
Bir logo illaki bir anlam ifade edecek diye bir şartı yoktur. Arçelik geçtiğimiz yıllarda bir logo değişimine gitmiştir. Emin olun logoyu tasarlayan tasarımcı yüzlerce tasarım sunmuştur. Hepsi anlam ifade eden logolardır.Ama içinden neden en anlamsızı seçilmiş olabilir. Logo her zaman illaki yapılan işi anlatacak veya yazı karakterinden esinlenerek değişik figürler yaratılacak anlamına gelmez. Küçük bir figürde logo olabilir. Nasılki adidas nike arçelik vb. kurumsallaşma sürecini tamamlamış firmalar gibi.
Biraz karışık oldu ama demek istediğim logo illaki bir şey anlatmak için yapılmaz.Bir nokta bile logo olabilir bence

Teşekkürler
arkadaşım bu konuda haklı olabilirsin.
ama her işin bir kriteri var.
logo nasıl olmalıdır sorusuna verilecek cevap çok uzun.
ama sizin yukarıdaki deyiminize cevaben bir firmayı temsil edebilmeli.
ve tabiiki bir alam çıkarılabilmeli.
arçelik zaten kendini kanıtlamış. arçelik adı yada bir aygaz adı artık klişeleşmiş, bir ekol olmuştur. logoyoda çok ihtiyaçlarıda yoktur açıkçası.
hani mercedes gibi araba derlerya. bunun gibi bir şey yani.
mercedessin nesine lazım üç bacaklı yıldızı bu saatten sonra.
bilmem anlatabildimmi...
Bu mesajdan alıntı yap
grafideal isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafideal(34)

Hiç Biri / Malatya

Standart
Alt 06-05-2008 #10
çok ünlü logolara sizin gözünüzle eleştiri olabilir gercekten bi ortakliklari oldugunu sanmiyorum cunku primagazin resmi sitesinde boyle birseyden bahsetmiyor.Ama taklitmi ondanda emin degilim.Bu sadece benim bi fikrim aksini bilen soylesin.Cunku bu kadar buyumus bi firmanin taklit logo kullanmasi cok mantiksiz çok ünlü logolara sizin gözünüzle eleştiri Daha aksama kadar sokaklarda neler goruyorum bi bilseniz aklima geldikce bu konunun altinda toplarim

ipragaz ve bizimgaz markaları primagaz grubuna ait markalardır. daha öncesi fransızlara ait olan primagaz Hollandalı bir firmaya geçmiştir. Türkiyede ki markalar olan Doğugaz ve bizimgaz yerel firmalarken Turgut Özal döneminde İpragaz bünyesine geçmiştir. Doğal olarak primagaz a ait olan logo Türkiye markalarında da uygulanmıştır. Sanıldığı gibi kopye değildir. Yinede istenilirse Volkan' ın dediği gibi logo yarışması yapılıp daha da iyi birşey yapılabilir. :P herkese iyi çalışmalar
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
cok, eleştiri, gözünüzle, logolara, sizin, ünlü

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Eğer çalıştığınız masa fazla kalabalık olduysa bu konu sizin için... kasta095 Graficafe 4 03-07-2009 22:08:31
Şirketlerin Logoları -sizin katkılarınızla düzelttiğim son halleri- hendorfine667 Logo Tasarımları 11 09-05-2009 16:27:38
Ünlü çizerlerden ünlü çizgiler ve illustrasyonlar. seruvenist İllüstrasyon Çalışmaları 32 25-03-2009 11:24:12
New Document Penceresi Sizin Kontrolünüzde Ali Emre Photoshop 9 05-08-2008 20:03:51

Kapat
Şifremi Unuttum?