Corel Draw da kapak ile ilgili sorun

Corel Draw - Corel Draw da kapak ile ilgili sorun ...

Cevapla
Corel Draw da kapak ile ilgili sorun
Standart

Corel Draw da kapak ile ilgili sorun

Alt 16-09-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

arkadaşlar bir kapak hazırlıyorum resimleri falan hepsini yerleştirdim fakat sayfa kenarlarında baskı önizlemede çıkan boşluklar kalıyor dolayısıyla resimlerim falan ad çıktı da kenarları boş kalıyor bu çizgileri nasıl kaldırıcaz aradım taraım bulamadım..

Corel Draw da kapak  ile ilgili sorun
Corel Draw da kapak  ile ilgili sorun
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Matbuu.com Reklamları

sirine24 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sirine24(33)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 16-09-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
o çizgileri yok edemezsiniz tam A4 sayfayı görmüyor çalışmayı sıfıra sıfır yerleştirmeyin
kenarları çıkmıyor
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 16-09-2008 #3
bence bu sorunun bi çözümüolmalı corel yapılmış çok kapak gördüm ama hiç böyle bir sorun yoktu
Bu mesajdan alıntı yap
salih_kent isimli Üye şimdilik offline konumundadır

salih_kent

Grafiker / Denizli

Standart
Alt 17-09-2008 #4
bu bir sorun değil ki çözümü olsun...

siz kapak olarak bahsettiğiniz çalışmayı yazıcıdan çıktı alacaksanız zaten yazıcı kenarlarda marj bırakmak zorundadır. Önizleme de gördüğünüz boşluklar o marjinleri belirtir.

Eğer bahsettiğiniz çalışma film çıkışa verilecekse sizin önizlemede çalışmayı ayarlamaya çalışmanız zaten anlamsız. olduğu gibi film atölyesine gönderin.
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 17-09-2008 #5
ben derdimi anlatamadım herhalde arkadaşlar. o zaman şöyle sorayım hiç boşluk bırakmadan tam sayfa bir kapak nasıl hazırlarım bunu matbaa basacak
ben normal sayfaya hazırlasam matbaa da ayarlayabilirler mi
Bu mesajdan alıntı yap
efoja isimli Üye şimdilik offline konumundadır

efoja(36)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 17-09-2008 #6
Corell'ci değilim ama oradaki çizgiler taşma payı olmalı. Zaten baskıya giderken taşma payı bırakmıyor musunuz? Eğer bu sayfanın tamamı benim çalışmam oluyor diyorsanız ebatı büyütebilirsiniz gereken taşma kadar...
Bu mesajdan alıntı yap
salih_kent isimli Üye şimdilik offline konumundadır

salih_kent

Grafiker / Denizli

Standart
Alt 17-09-2008 #7
ben derdimi anlatamadım herhalde arkadaşlar. o zaman şöyle sorayım hiç boşluk bırakmadan tam sayfa bir kapak nasıl hazırlarım bunu matbaa basacak
ben normal sayfaya hazırlasam matbaa da ayarlayabilirler mi
Evet ben de bunu kastetmiştim, sen hangi ebatta nasıl istiyorsan çalış önizlemeden bakmana gerek yok. Senin çalıştığın ebatta basılır zaten iş. Yani önizlemede gördüğün gibi kesme olmaz
Bu mesajdan alıntı yap
mr.tar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mr.tar

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 18-09-2008 #8
bu konuya saniyorum 4. defadir deginiyoruz , daha once cevaplanmis linki yaziyorum orada sorununuzun aciklamasi var,, kolay gelsin
Print Wiev Kenarlıkları
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 18-09-2008 #9
teşekkür ediyorum sorun anlaşılmıştır
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
ile, ilgili, kapak, sorun

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Corel X4'de sorun! arasyas Corel Draw 2 11-08-2008 10:27:49
corel draw 12 sorun kirklar Corel Draw 5 08-08-2008 15:05:03
ekran koruyucu ile ilgili sorun Deadworld Macintosh 0 27-05-2008 17:11:55
acil yardım lütfen sorun pdf dosyalarımla ilgili crazyglad Diğerleri 22 24-04-2008 07:34:00
Yazı rengi ile ilgili bir sorun quverty Corel Draw 0 26-03-2008 23:35:56

Kapat
Şifremi Unuttum?