Corel Draw Dersleri: coreldraw bilinmeyen yönleri

Corel Draw Dersleri - Corel Draw Dersleri: coreldraw bilinmeyen yönleri ...

Cevapla
Corel Draw Dersleri: coreldraw bilinmeyen yönleri
sebograph isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sebograph(36)

Grafiker / İzmir

Standart

Corel Draw Dersleri: coreldraw bilinmeyen yönleri

Alt 17-02-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

merhaba arkadaşlar coreldrawın bilinmeyen bir yönü daha corel 12 yüklü olan arkadaşlar text tool u açın verona yazın ctrl+space (boşluk) tuşuna basın ilginç bişey (çalışmalarınızı kaydedin öle deneyin!!..)
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

gunesligece isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gunesligece

Grafiker

Standart
Alt 17-02-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
corel 12 yok ama corel 11'de denedim program kapandı. neden oluyor anlam veremedim. cümle içerisinde verona geçmesi bile programın kapanmasına neden oluyor.

corel X3'te ise böyle bir sorun yok.
Bu mesajdan alıntı yap
sebograph isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sebograph(36)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 17-02-2008 #3
ewet bende 12 yaptım x3 de yok kısayolmu yda yazılım hatasımı bilmiyorum Corel Draw Dersleri: coreldraw bilinmeyen yönleri bunu bilen bi arkadaş varsa bizi aydınlatırsa sevinirim bu konuda
Bu mesajdan alıntı yap
charisma01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

charisma01

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 17-02-2008 #4
corelde herşey olabilir bence ..artık bu tür hatalar çok normal geliyor ve bence corel draw ayrıntılarda da olsa sorunu çok olan bi program...
Bu mesajdan alıntı yap
memoli_68 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

memoli_68

Grafiker / Aksaray

Standart
Alt 17-02-2008 #5
bilinmeyen yönlerimi yoksa açıklarmı ? Corel Draw Dersleri: coreldraw bilinmeyen yönleriDCorel Draw Dersleri: coreldraw bilinmeyen yönleri
Bu mesajdan alıntı yap
bilgis isimli Üye şimdilik offline konumundadır

bilgis(33)

Matbaacı / Konya

Standart
Alt 17-02-2008 #6
veteriner yazdığınız zaman da aynı şey oluyor
Bu mesajdan alıntı yap
grafist isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafist(31)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 17-02-2008 #7
veterinerd3e öle bi problem yaşamadım ama verona yazınca cidden kapanıyo program :S
Bu mesajdan alıntı yap
ordu52 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ordu52

Grafiker / Ordu

Standart
Alt 18-02-2008 #8
corel çöktüğü zaman, coreli açarken F8 tuşuna basılı tutun corel reset çıkıyor. bazen işe yarıyo..
Bu mesajdan alıntı yap
koma isimli Üye şimdilik offline konumundadır

koma

Grafiker / Adana

Standart
Alt 18-02-2008 #9
spellcheck ve quickcorrect özelliğini kapatıp öyle deneyin. Ben de veysel yazdığımda kapanıyordu Corel Draw Dersleri: coreldraw bilinmeyen yönleri
Bu mesajdan alıntı yap
ordu52 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ordu52

Grafiker / Ordu

Standart
Alt 18-02-2008 #10
ben az öncekini bu konu hakkında dememiştim olurya lazım olur diye.
koma gardaş seninkine ek yaptım biraz daha açıklayıcı olur diye...
Corel Draw Dersleri: coreldraw bilinmeyen yönleri
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
bilinmeyen, corel, coreldraw, ctrlspace, dersleri, draw, yonleri

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Corel Draw Dersleri: Corel Drawın bilinmeyen ücretsiz clipartları derya Corel Draw Dersleri 174 04-01-2013 14:46:40
Corel Draw Dersleri: coreldraw da yazıya perspektif wermek. N/A Corel Draw Dersleri 29 15-01-2011 14:53:37
Corel Draw Dersleri: Coreldraw da duplicate VolkanTEKiN Corel Draw Dersleri 9 26-09-2009 01:00:38
Corel Draw Dersleri: CorelDraw da Film Şeridi Yapalım Ali Emre Corel Draw Dersleri 12 04-05-2009 20:58:02
Corel Draw Dersleri: Corel Draw Dersleri: CorelDraw da Dişi Harf VolkanTEKiN Corel Draw Dersleri 3 11-10-2007 13:32:10

Kapat
Şifremi Unuttum?