Corel Draw Dersleri: ''Kenarları katlama'' (Corel Draw)

Corel Draw Dersleri - Corel Draw Dersleri: ''Kenarları katlama'' (Corel Draw) ...

Cevapla
Corel Draw Dersleri: ''Kenarları katlama'' (Corel Draw)
K.Çakır isimli Üye şimdilik offline konumundadır

K.Çakır

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 17-05-2008 #11
Sponsorlu Bağlantılar

bu derste amacım effect kullanmadan, ilk başlayanlar arkadaşlara Araç paleti kullanması öğretmek, gradietn tool kullanarak göstermek tonları nasıl olabilir, doğru yönde oluşan gölge. Pen tool kullanmadan, dörtgenden Convert tu Cuvers uygalamktan sonra noktalarla oynadıktan sonra ortaya enteresan obje çikmasinı göriyoruz. Dikatlice ders okudunuysanız kendiniz görürsünüz neler biz kullandık, uyguladık

saygılar
hocam sizi tebrik ediyorum, görsel kalitesi yüksek grafiklerin coreldraw'da ne kadar rahat yapılabileceğini vurguluyorsunuz her corel dersinizde. ve dersleriniz aslında program bağımsız gibi... şu anlatıığınız ders her grafik programında ufak tefek farklı komutlarla rahatlıkla yapılabilir. Sadece corel değil diğer programları da yeni öğrenmeye başlayan arkadaşlar için çok güzel bir bilgisayar destekli grafik tasarım kaynağı oluşturuyorsunuz. Ellerinize sağlık..
Bu mesajdan alıntı yap
kasta095 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kasta095(34)

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 17-05-2008 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
teşekkür ederim...kendim, bu dersleri sizinle paylaşinca çok şey öğreniyorum. Bende eskinden hocamı anlamıyordum neden bize lazım olmayan bir tür şey gösteriyor, ama şimdi anladım onun amacı güzell görsel değil palet kullanması öğretmek.

saygılar
Bu mesajdan alıntı yap
savasg isimli Üye şimdilik offline konumundadır

savasg(42)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 18-05-2008 #13
Çok güzel bir ders olmuş, elinize sağlık

Saygılarımla
Bu mesajdan alıntı yap
THE KING isimli Üye şimdilik offline konumundadır

THE KING

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 22-05-2008 #14
teşşekürler arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için
Bu mesajdan alıntı yap
gRaFiKoLiKkK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gRaFiKoLiKkK

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 03-11-2008 #15
arkadaşlar hemen acilen bana coreldraw da kenar kıvırmanın nasıl yapıldığını fakat kısa yollarınla birlikte sölerseniz çok sevinirim page Curl die bi seçenğin olması lazım ama bulamıorum acilen yardımcı olabilirmisiniz henüz acamiyim k.bakmayın
Bu mesajdan alıntı yap
Fatos KESKİN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Fatos KESKİN

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 03-11-2008 #16
İlk önce efekt vermek istediğin objeyi bitmaps yapmalısın. Bitmaps menüsünde - 3D Effects - Page Curl menüsünden sayfa kıvırma efekti yapılıyor.
Bu mesajdan alıntı yap
gRaFiKoLiKkK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gRaFiKoLiKkK

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 03-11-2008 #17
tmm çok çok çok tşk edrm
Bu mesajdan alıntı yap
fotohakan_87 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fotohakan_87

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 07-12-2008 #18
4. Üçüncü ve ikinci kareleri seçiyoruz, dana sonra tuşuna basıyoruz. Back minus front.


burda hangi tuşa basıyoruz acaba
Bu mesajdan alıntı yap
kasta095 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kasta095(34)

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 07-12-2008 #19
4. Üçüncü ve ikinci kareleri seçiyoruz, dana sonra tuşuna basıyoruz. Back minus front.


burda hangi tuşa basıyoruz acaba
artı (+) tuşu. yani olan dolgusiz dörtgen üzerine kopya alıyoruz, olan kopya 5 madde için....
Bu mesajdan alıntı yap
dreamsantana isimli Üye şimdilik offline konumundadır

dreamsantana(33)

Eğitimci / İstanbul

Standart
Alt 09-12-2008 #20
Bunu X4 versiyonu Bitmaps araç çubuğundaki 3d effect menüsündeki page curl alt menüsü ile bir hamlede yapabiliyoruz. Bu kadar uğraşmak zorunda kalmadan. Ama yine de teşekkür ederim.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
corel, ders, dersleri, draw, katlama, kenarlari, kenarları

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Corel Draw Dersleri: Coreldraw da duplicate VolkanTEKiN Corel Draw Dersleri 9 26-09-2009 01:00:38
Corel Draw Dersleri: ''WordArt'da ki yazı yapımı'' kasta095 Corel Draw Dersleri 8 21-06-2009 22:50:33
Corel Draw Dersleri: BitMapleri Şişirme kasapcarlos Corel Draw Dersleri 7 22-12-2008 13:04:58
Corel Draw Dersleri: Corel Draw Dersleri: CorelDraw da Dişi Harf VolkanTEKiN Corel Draw Dersleri 3 11-10-2007 13:32:10

Kapat
Şifremi Unuttum?