Corel'de Apostrof işareti ?...

Corel Draw - Corel'de Apostrof işareti ?... Sponsorlu Bağlantılar Corel Draw X4 kullanıyorum ve üstten ayırma işareti yazarken yatay ok işareti çıkıyor, diğer programlarda bu işaret normal yazılmasına karşın sadece Corel Draw'da bu şekilde çıkıyor bunun sebebini ...

Cevapla
Corel'de Apostrof işareti ?...
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart

Corel'de Apostrof işareti ?...

Alt 10-11-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Corel Draw X4 kullanıyorum ve üstten ayırma işareti yazarken yatay ok işareti çıkıyor, diğer programlarda bu işaret normal yazılmasına karşın sadece Corel Draw'da bu şekilde çıkıyor bunun sebebini veya nasıl düzeltebileceğimizi bilen var mı ?...
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

akrep999 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

akrep999

Grafiker / Hatay

Standart
Alt 10-11-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Ctrl + F11 tuşundan imleci seçip insert yapabilirsin
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 10-11-2008 #3
Bu aklıma gelmemişti tşk.ler...
Bu mesajdan alıntı yap
akaycan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

akaycan

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 12-11-2008 #4
Ctrl + J , Options sekmesinde Tex seçilecek, QuickCorrect'de Language seçeneği altında bulunan DoubleQuetos Seçeneğinde bulunan Open ve Close seçeneklerinde apostroflarla ilgili uygulama var... Corel kurulumundan sonra apostroflar yatay ok kuruluyor... ekli resimden de anlayacağınız gibi... kolay gelsin..
Corel'de Apostrof işareti ?...
Bu mesajdan alıntı yap
alecomy isimli Üye şimdilik offline konumundadır

alecomy

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 30-06-2010 #5
enteresan bi çözüm olacak ama işe yarıyor shift+2 yapın > işareti çıkınca ctrl+z yapın :P yanlışlıkla bulmuştum Corel'de Apostrof işareti ?... tabiki ayarları yapıp birdaha uğraşmamak en mantıklısı
Bu mesajdan alıntı yap
adul isimli Üye şimdilik offline konumundadır

adul(33)

Fotoğrafçı / Muğla

Standart
Alt 30-06-2010 #6
alecomy denedim oluyo valla değişik bişey Corel'de Apostrof işareti ?...
Bu mesajdan alıntı yap
turgut1993 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

turgut1993

Öğrenci (Grafik) / Kahramanmaraş

Standart
Alt 30-06-2010 #7
Ctrl + F11 tuşundan imleci seçip insert yap
Bu mesajdan alıntı yap
serak2002 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

serak2002

Grafiker / Muğla

Standart
Alt 20-04-2011 #8
paylaşım için teşekkürler akaycan
Bu mesajdan alıntı yap
TATLICADI61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

TATLICADI61(34)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-11-2011 #9
enteresan bi çözüm olacak ama işe yarıyor shift+2 yapın > işareti çıkınca ctrl+z yapın :P yanlışlıkla bulmuştum Corel'de Apostrof işareti ?... tabiki ayarları yapıp birdaha uğraşmamak en mantıklısı
Valla hem güldüm hem yaptım ilginç bi yöntem ama işe yaradı teşekkürler Corel'de Apostrof işareti ?...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
apostrof, corelde, işareti

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Makasla kesme işareti igoala Corel Draw 7 09-02-2014 18:22:56
(istek) .cdr formatında geri dönüşüm işareti gulbudak92 Vektörel 13 02-07-2011 10:05:09
zafer işareti yapmış hayalet resmi lazım delipoyraz55 Vektörel 11 17-10-2009 15:08:05
quark türkçe karekterleri ( harfleri) ? işareti olarak görüyor. Nasıl çözecem muhabir01 QuarkXPress 10 08-10-2008 12:48:52
madde işareti farketmez Photoshop 0 02-02-2008 06:37:18

Kapat
Şifremi Unuttum?