corelde braille teknik ile kart yapmam lazım

Corel Draw - corelde braille teknik ile kart yapmam lazım ...

Cevapla
corelde braille teknik ile kart yapmam lazım
grafii11 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafii11(26)

Yrd. Grafiker / Bursa

Standart

corelde braille teknik ile kart yapmam lazım

Alt 09-09-2015 #1
Sponsorlu Bağlantılar

günaydın arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim hiç bilmedğim bi konu kabartma lak yapılması lazım sanırım ama önce yazıyı nasıl yazıcam onu bilmiyorum çeviri yapan siteden yapıyorum mesala ama corele nasıl aktarıcam copy/paste olarak mı yada bunu başka yolu var mı yardımcı olabilecek bi arkadaş var mı bugun çözmem lazım ??
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

agit77 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

agit77(38)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 09-09-2015 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
merhaba çevirinizi siteden yapıp ctrl + p tuşu ile yazıcı seçeneklerinden pdf i seçersiniz ve bunu pdf olarak kaydedip öncelikle Adobe Photoshop tan tek renge çevirip bu şekilde kullanabilirsiniz.

günaydın arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim hiç bilmedğim bi konu kabartma lak yapılması lazım sanırım ama önce yazıyı nasıl yazıcam onu bilmiyorum çeviri yapan siteden yapıyorum mesala ama corele nasıl aktarıcam copy/paste olarak mı yada bunu başka yolu var mı yardımcı olabilecek bi arkadaş var mı bugun çözmem lazım ??
Bu mesajdan alıntı yap
grafii11 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafii11(26)

Yrd. Grafiker / Bursa

Standart
Alt 09-09-2015 #3
teşekkür ederim denicem allah razı olsun ilginiz için...peki baskıda kabartma lak mı kullanılması lazım işin zorluyan kısmı yarın istiyor ortada daha tasarım yok
Bu mesajdan alıntı yap
agit77 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

agit77(38)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 09-09-2015 #4
braille mantığını bilmediğim için sağlıklı bir cevap vermem bunun için. kabartma için embos lak kullanılabilir. embos lak yapıldığında da engelli biri bunu okuya bilirmi bilemem

teşekkür ederim denicem allah razı olsun ilginiz için...peki baskıda kabartma lak mı kullanılması lazım işin zorluyan kısmı yarın istiyor ortada daha tasarım yok
Bu mesajdan alıntı yap
grafii11 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafii11(26)

Yrd. Grafiker / Bursa

Standart
Alt 06-10-2015 #5
konuyu çözdük bi tanıdık braiille alfebesi ile yazıyı yazdı taranıp üstünden tasarım yapıldı ve kabartma lak vs.. uygulanarak teslim edildi teşekkür ederim
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Yanlışı anlatan bi afiş yapmam lazım... halfmoon Afiş Tasarımı 7 01-03-2013 08:55:48
QuarkXPress ögrenmek istiyorum ne yapmam lazım muhabir01 QuarkXPress 6 28-10-2008 05:58:36

Kapat
Şifremi Unuttum?