coreldraw 64 bit ile ilgili

Corel Draw - coreldraw 64 bit ile ilgili ...

Cevapla
coreldraw 64 bit ile ilgili
exloper isimli Üye şimdilik offline konumundadır

exloper(23)

Grafiker / Sakarya

Standart

coreldraw 64 bit ile ilgili

Alt 01-03-2012 #1
Sponsorlu Bağlantılar

şimdi ben windows 7 işletim sistemli yeni bir bilgisayar aldım .. ram vs. çok iyi.. ama ben bu pc ye malumunuz win7 64 bit kurdum. ama genel işlerimiz corel draw olduğu için daha hızlı işlem yapmak istiyoruz. bu konuda corel draw ın 64 bit i var mı ? varsa 64 bit olması coreldraw ın hızını arttırımı ?
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

gndzlp isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gndzlp

Baskıcı / İstanbul

Standart
Alt 03-03-2012 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Bende işyerinde 7 kullanıyorum 64 bit. Corel X5 gayet hızlı çalışıyor . X5 yüklersen zaten hızın bilgisayarına paralel olarak artacaktır . Mesela ben şuanda uçuyorum coreldraw 64 bit ile ilgili
Bu mesajdan alıntı yap
exloper isimli Üye şimdilik offline konumundadır

exloper(23)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 03-03-2012 #3
coreldraw 64 bit ile ilgili evet doğru ama şöyle bir şey var programlarında 32 bit ve 64 bit diye farklılıkları varmıs corel 15 in c diskindeki yerine bakıyorum x86 da yani 32 bitte çalışıyor. 64 bit olması için program files te olması gerekli değilmi ?
Bu mesajdan alıntı yap
K.Çakır isimli Üye şimdilik offline konumundadır

K.Çakır

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 03-03-2012 #4
CorelDRAW'ın 64 bit sürümü henüz çıkmadı. 64 bit olursa özellikle büyük ve bellekte fazla yer kaplayan dökümanlarda çok daha hızlı çalışır.
Bu mesajdan alıntı yap
exloper isimli Üye şimdilik offline konumundadır

exloper(23)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 05-03-2012 #5
CorelDRAW'ın 64 bit sürümü henüz çıkmadı. 64 bit olursa özellikle büyük ve bellekte fazla yer kaplayan dökümanlarda çok daha hızlı çalışır.
ben x3 kurdum yavas x5 kurdum daha hızlı calıstı ama :S x5 64 bit değilmi yani
Bu mesajdan alıntı yap
Donsuz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Donsuz(31)

Fotoğrafçı / İstanbul

Standart
Alt 06-03-2012 #6
Merhabalar, bende lisanslı CorelDraw Graphics Suite X5 aldım. Kargo ile yolladılar. Kutusundan çıkarıp kurdum. Programı 64bit kullanıyorum. Gayet hızlı. İşletim sistemim Windows 7 Home Premium Service Pack 1
Bu mesajdan alıntı yap
exloper isimli Üye şimdilik offline konumundadır

exloper(23)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 06-03-2012 #7
Merhabalar, bende lisanslı CorelDraw Graphics Suite X5 aldım. Kargo ile yolladılar. Kutusundan çıkarıp kurdum. Programı 64bit kullanıyorum. Gayet hızlı. İşletim sistemim Windows 7 Home Premium Service Pack 1
peki çok güzel ama bişey sorucam.

bilgisayarımdan c diskine girip orda program files i açtığınızda corel draw dosyaları görünüyor mu ?
Bu mesajdan alıntı yap
Donsuz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Donsuz(31)

Fotoğrafçı / İstanbul

Dosya19
Alt 06-03-2012 #8
peki çok güzel ama bişey sorucam.

bilgisayarımdan c diskine girip orda program files i açtığınızda corel draw dosyaları görünüyor mu ?
Resim aktardım.

coreldraw 64 bit ile ilgili
Bu mesajdan alıntı yap
exloper isimli Üye şimdilik offline konumundadır

exloper(23)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 06-03-2012 #9
vay evet anladım yani 64 bit te. benim yüklediğim x5 x86 a çalısıyor yani 32 bit. onun 64 ünü bulmalıyım :/
Bu mesajdan alıntı yap
K.Çakır isimli Üye şimdilik offline konumundadır

K.Çakır

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 07-03-2012 #10
ben x3 kurdum yavas x5 kurdum daha hızlı calıstı ama :S x5 64 bit değilmi yani
X5 daha hızlı çalışır fakat bunun sebebi 64 bitle ilgili değil. X5 ve daha önceki sürümlerin hiç biri 64 bit değildir.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
coreldraw zeynep acar Corel Draw 22 28-01-2008 17:06:50

Kapat
Şifremi Unuttum?