Deneme Tabelam

Tabela, Billboard, Raket Pano Vb. - Deneme Tabelam ...

Cevapla
Deneme Tabelam
impossible0049 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

impossible0049

Grafiker / Sivas

Deneme Tabelam

Alt 12-09-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Çok Hoşuma Giden Bi Çalışma Olduğu için koydum inş...Beğenirsinizzzz

Deneme Tabelam
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 12-09-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Keşke biraz dahabilgi verseydiniz. Deneme derken serbest bir çalışmamıdır bu?

Peki öyleyse burada ne arıyor? Konu serbest çalışmalar bölümünde olması gerekmezmiydi?



..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

Bu mesajdan alıntı yap
tugi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tugi

Hiç Biri / Kocaeli

Standart
Alt 12-09-2008 #3
yanlış anlamadıysam şeffaf pleksi üzerine folyo desem pekte benzemiyo muhtemelen kutu harf malzeme yine pleksi içten aydınlatma.
alüminyum borular üzerine montajlanıp kimine göre şık bir görüntü elde edilsede benim pek çalışmayı sevmediğim bi tarzdır.şeffaf plekside buı sorun her zaman yaşanır..
yinede emeğine sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
dgul79 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

dgul79(38)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 12-09-2008 #4
şeffa plaxi üzeri neon harf gibi duruyor yada bi önceki arkad. dediği gibi folyo uygulama gibi duruyor..net belirtmiş olsaydın iyi olurdu..eline sağlıkDeneme Tabelam
Bu mesajdan alıntı yap
impossible0049 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

impossible0049

Grafiker / Sivas

Standart
Alt 13-09-2008 #5
arkadaşlar ben 2 gün önce armoni cephe dizayn isminde bi cephe giydirme resimi koymuştum nereye kayboldu acaba silindimi yoksa yardım edrmisiniz....
Bu mesajdan alıntı yap
tugi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tugi

Hiç Biri / Kocaeli

Standart
Alt 13-09-2008 #6
arkadaşlar ben 2 gün önce armoni cephe dizayn isminde bi cephe giydirme resimi koymuştum nereye kayboldu acaba silindimi yoksa yardım edrmisiniz....
süperrrrrrrrrrrrr bugun güldüğüm en güzel olay. eyvallah kardeşim gördüğüm an sana yollucam kulaklarından çekip:rofl::rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
ahmet-i-nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ahmet-i-nur

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 13-09-2008 #7
süperrrrrrrrrrrrr bugun güldüğüm en güzel olay. eyvallah kardeşim gördüğüm an sana yollucam kulaklarından çekip:rofl::rofl::rofl::rofl:
çokmu gülünç...
Bu mesajdan alıntı yap
impossible0049 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

impossible0049

Grafiker / Sivas

Standart
Alt 15-09-2008 #8
akıllı ol tugimisin nesin adam gibi bi soru sordum yanlış şeyler söylettirme bana efendiliğimizi bozdurma
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
deneme, tabelam

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
deneme tabelam k.d.v Tabela, Billboard, Raket Pano Vb. 5 29-07-2008 11:07:28
Deneme 3D te0man Serbest Çalışmalar 2 21-02-2008 10:26:49

Kapat
Şifremi Unuttum?