Dergi tasarımı ???

Baskı Öncesi - Dergi tasarımı ??? ...

Cevapla
Dergi tasarımı ???
MAJEZIK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

MAJEZIK

Öğrenci (Diğer) / İzmir

Standart

Dergi tasarımı ???

Alt 12-03-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

merhabalar ben 14 yaşındayım grafiker olmak için çabalıyorum )) photoshop ve freehand kullanabiliyorum.sizden öğrenmek istediğim şey şu

büyük amcam bir ajans kurdu orda dergiler kataloglar falan yapıyo ben katalog yapabiliyorum ama dergi yapamıyorum yani hiçbişey bilmiyom dergi tasarımı konusunda.internette çok ders aradım ama hiçbişey bulamadım acaba dergi tasarımı için ne yapmam gerekiyo?hangi programlar kullanmak gerekiyor ve özellikleri incelikleri nedir çünkü amcam bana dergi konusunda kendimi geliştirirsem ilerde şirketinde çalışabileceğimi söyledi bende size sorma gereği duydum.hayalim iyi bi grafiker olmak ve bildiğim kadarıyla güzel sanatlarda varmış bu meslek.ilerde bu bölümü okuyucam inş ama şimdiden bişeyler örenmek istiyorum.lütfen yardımcı olun.nasıl iyi bi dergi sayfa kapak tasarımcısı olabilirim ne tür programlar kullanmak gerekiyo
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

irm.art isimli Üye şimdilik offline konumundadır

irm.art

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 12-03-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
şimdi bu sorunuzla photoshop konusuyla ne alaka kestiremedim :S
Konunuzun yeri burası değildir
Forum Kuralları (Mutlaka Okuyunuz)
Bu mesajdan alıntı yap
MAJEZIK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

MAJEZIK

Öğrenci (Diğer) / İzmir

Standart
Alt 12-03-2009 #3
özür dilerim abla foruma yeni kayıt oldum görmedim burasını bende ps bölümüne açtım.tekrardan özür
Bu mesajdan alıntı yap
crazyglad isimli Üye şimdilik offline konumundadır

crazyglad

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 12-03-2009 #4
öncelikle şuan okuyosun sanırım derslerini ihmal etmediğini düşünerekten cevap vericem.......

Dergi tasrımında en ideal proğram Quark diye düşünüyorum tabi bunu istediğin proğramlarda yapabilirsin o senin becerine kalmış....

ama profesyonelce yapmayı düşünüyorsan bu işi iyi bir eğitim almanı tavsiye edrim
Bu mesajdan alıntı yap
ahmetsergen35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ahmetsergen35

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 12-03-2009 #5
Quark programı veya indesing programı bilmenlazım ve ayrıca montaj bilgiside gerekiyor
Bu mesajdan alıntı yap
MAJEZIK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

MAJEZIK

Öğrenci (Diğer) / İzmir

Standart
Alt 12-03-2009 #6
derslerimi ihmal etmiyorum o konuda annemle çok özen gösteriyoz zaten sabahçı olduğumdan sorun olmuyo Dergi tasarımı ???

Quark hiç kullanmadım ama zor bi program diilse çözebilirim hem nette dersler falan varsa ordan takip edip geliştirebilirim güveniyorum kendimeDergi tasarımı ??? eğitim almam şuan için imkansız malesef ama lise bittikten sonra bilgeadama göndericekler diye anlaştım babamla ama daha 5 yıl var :S ben erken yaşımda kendimi geliştirmek istiyorum ama inceliklerini bilmiyorum malesef
Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 12-03-2009 #7
Tasarımla montaj olayını karıştırma..Tasarım yapmak için programlar sadece araçtır..Hangi programı kullanıyorsan kullan iyi derecede hakim olmak için sadece çok çalış..
Bu mesajdan alıntı yap
MAJEZIK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

MAJEZIK

Öğrenci (Diğer) / İzmir

Standart
Alt 12-03-2009 #8
Tasarımla montaj olayını karıştırma..Tasarım yapmak için programlar sadece araçtır..Hangi programı kullanıyorsan kullan iyi derecede hakim olmak için sadece çok çalış..
montaj ve tasarım arasındaki fark nedir?
Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 12-03-2009 #9
Senin amacın tasarım yapmak değilmi?
Bu mesajdan alıntı yap
MAJEZIK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

MAJEZIK

Öğrenci (Diğer) / İzmir

Standart
Alt 12-03-2009 #10
evet sayfa tasarımı yapmak istiyorum.photoshopu iyi kullanıyorum ama diğer abilerin dediği gibi quark falan en iyisiymiş bu konuda.birde sayfa tasarımının baskı için falan ölçekleri var sanırım yani a4 kağıt boyunda yapsak sayfası direk baskıya verince sorun olmazmı?bu konarı öğrenmek istiyorum kendimi iyi geliştirmek istiyorum.birde montaj nedir sakıncası yoksa onuda sorabilirmiyim
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Dergi Tasarımı sahapgulkan Temel Tasarım İlkeleri 19 23-03-2011 12:45:27
Dergi tasarımı Stty Temel Tasarım İlkeleri 35 08-08-2010 00:54:18
dergi tasarımı ayaz_63 Sonuçlanan İlanlar 11 16-03-2009 02:51:34
dergi kapak tasarımı Dracan Kitap kapağı, broşür, menü vb. 20 20-05-2008 09:08:22
dergi ilanı tasarımı N/A9 Kitap kapağı, broşür, menü vb. 5 18-12-2007 23:31:42

Kapat
Şifremi Unuttum?