Digital baskı makinesinde malzeme ile sensör boşluğu sorunu.

Dijital makineler - Digital baskı makinesinde malzeme ile sensör boşluğu sorunu. ...

Cevapla
Digital baskı makinesinde malzeme ile sensör boşluğu sorunu.
abdurborucu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

abdurborucu

Baskıcı / Tokat

Standart

Digital baskı makinesinde malzeme ile sensör boşluğu sorunu.

Alt 11-10-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar resimdeki birçoğumuzun başına gelen olaydır... İlk malzemeyi yerleştirdiğim zaman malzeme sımsıkı ve malzemede boşluk olmuyor.. Media malzemeyi açıyor. Bir süre sonra aralarda boşluk oluyor. Bu boşluğun zararı; hem malzemeyi kaydırmak hem de malzemenin katlanarak kafaya sürtmesi...
Resimdeki gibi... Resimdeki malzeme bilboard kağıdıdır....
Digital baskı makinesinde malzeme ile sensör boşluğu sorunu.
Digital baskı makinesinde malzeme ile sensör boşluğu sorunu.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

hikmet80 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hikmet80

Baskıcı / Muğla

Standart
Alt 12-10-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
evet abı haklısın ama bu konuda o kadarda onemlı degıl abı ya elden acabılırsınız abı azar azar sensoru acmazsınız elınızla yavas yavas acarsınız bunun cözumu yok abı ya bende 5 6 senedır bu ısın ıcındeyım abı bunun yanı okadar zararı yok bence eger oluyorsa soyle yardımcı olayım abı sıze ok her konuda ben 5 6 yıl bu ısın ıcnde oldugum ıcın mkıne arzalarını bılıyorum yanı 6 makıne kullandım ben alımda satımda yapıyorduk ama bıraktık suan sıze ıyıcalısmalr dılerım hayırlı ısler dılerım
Bu mesajdan alıntı yap
abdurborucu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

abdurborucu

Baskıcı / Tokat

Standart
Alt 12-10-2008 #3
Bizim kullandığımız vinillerin çoğu yapışık....
Sensor zaten yavaş açıyor...
Ama malzeme yapışık olduğu zaman geri sarma gibi bir durum da meydana geliyor...
Malzeme açılmıyor... Geri sarıyor...
Bu mesajdan alıntı yap
bartinli_cakabo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

bartinli_cakabo

Bilg. Teknikeri / Bartın

Standart
Alt 12-10-2008 #4
geri sarmaması için malzemenin arasına vinillerin sarılı olduğu kartonu koyuyorum hani şu silindir şeklinde olan...

Aralarda boşluk olmasının sebebi ise
1- makineye malzemenin düzgün verilmemesi görünüş olarak düzgün gözükür ama 1 mm bile sağa sola kaymış olsa bile uzun metrajlı işlerde sargının bozulmasına sebep olur....

2- malzemeyi taşırken ister istemez bir kayıklık meydana gelir malzemeyi alıcıya koyarken düzgün şekilde olması gerekiyor...
Bu mesajdan alıntı yap
shedesign isimli Üye şimdilik offline konumundadır

shedesign

Grafiker / Hatay

Standart
Alt 12-10-2008 #5
konu baslıgında bır sorun oldugunu dusunuyorum
Bu mesajdan alıntı yap
abdurborucu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

abdurborucu

Baskıcı / Tokat

Standart
Alt 13-10-2008 #6
konu başlığını değiştirdiğiniz iyi olmuş...
bartinli_cakabo'nun dediği şey takoz.... ama o da her zaman işe yaramıyor...
Bu mesajdan alıntı yap
korkaks isimli Üye şimdilik offline konumundadır

korkaks

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 13-10-2008 #7
valla bizdeki sorunda vardı tamamiyle hava ayarlarından malzemeye gore silindirlerin sıkıştırılmasının ayarlanması lazım arka pinch in havası düşürülüp aynı anda on pinch in hava ayarı dusurulmesi lazım aralarında 10 bar fark olacak

makinamız vutek 3360 - 320cm
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 14-10-2008 #8
kardeş senin sorunun çözümü malzemeyi koyduğun iki demirin yere olan paralelliğinin fazrklı olması.yani makinanın arkassına geç iki demiride metreyle yere olan paralelliğini ölç.sol taraf ve sağ tarafta fark çıkıcak göreceksin.çünkü bi taraf yukarda olunca papuçlar yüksek olan kısımdan daha önce çektiği için zamanla kabarmalara yol açıyor.o yüzden iki demirinde zemine olan paralellini eşitlee
Bu mesajdan alıntı yap
abdurborucu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

abdurborucu

Baskıcı / Tokat

Standart
Alt 15-10-2008 #9
peki malzemeyi tek demirin içine geçirip media ile açtırsam olur mu sizce???
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 16-10-2008 #10
değişen bişey olmaz.sonucda demir gene yere paralel değil.senin o demiri paralel yapman lazım ki iki tarafta eşit bi şekilde malzemeyi versin.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
baski, baskı, başına, boslugu, boşluğu, Çoğumuzun, digital, düzeltilemez, gelen, ile, makinesinde, malzeme, neden, olabilir, olay, resmi, sensor, sensör, sorunu, İnceleyin

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
REsim Vektore Çevrilmiş ama Nasıl Dosyayı İnceleyin Lütfen BaDCoD Corel Draw 4 10-07-2008 19:19:24
Quark neden aynı resmi alır? mehmetguney QuarkXPress 8 05-07-2008 21:47:48
Pc Kendi Başına Windows Kursun MONASTERY Windows 3 02-05-2008 18:42:17
resmi CMYK yapınca renkleri neden bozuluyor. N/A2 Corel Draw 10 20-03-2008 12:55:18

Kapat
Şifremi Unuttum?