Dijital Boyama > Dövmeli Hatun

İllüstrasyon Çalışmaları - Dijital Boyama > Dövmeli Hatun ...

Cevapla
Dijital Boyama > Dövmeli Hatun
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 03-05-2012 #31
Sponsorlu Bağlantılar

O zaman yetenek sizde :wink:

Demek eğitimcisiniz.. Hımmm..
Valla creedwarın yanına ilişsem iyi olacak sanıyorum :angel::angel:

Umarım öyle olur.. Öneri ve cesaretlendirme için tekrar teşekkürler..:smile:
Dijital Boyama > Dövmeli Hatun
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 03-05-2012 #32
                             Sponsorlu Bağlantılar
Dijital Boyama > Dövmeli Hatun
Dijital Boyama > Dövmeli Hatun
Dijital Boyama > Dövmeli Hatun
Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 11-05-2012 #36
Bir haftayı boğuşarak geçiriyorum..Sözüm söz unutmadım Dijital Boyama > Dövmeli Hatun
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 11-05-2012 #37
Bir haftayı boğuşarak geçiriyorum..Sözüm söz unutmadım Dijital Boyama > Dövmeli Hatun
Valla seni bekliyorum, zira enerjim sıfır :wink:
Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 11-05-2012 #38
Valla seni bekliyorum, zira enerjim sıfır :wink:
Sen çalışmaya devam yahu..Hafta sonu cumartesi ve pazar samimi iki arkadaşımın düğünü var.. Gitmek sorun değilde oynamayı sevmem kimsede kaldıramaz beni..Onun stresi bastı hafiften..Hafta sonuda böyle olunca haftaya kalır benim çalışma..Sen gazı aldın, devam value..
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 11-05-2012 #39
Sen çalışmaya devam yahu..Hafta sonu cumartesi ve pazar samimi iki arkadaşımın düğünü var.. Gitmek sorun değilde oynamayı sevmem kimsede kaldıramaz beni..Onun stresi bastı hafiften..Hafta sonuda böyle olunca haftaya kalır benim çalışma..Sen gazı aldın, devam value..
Ahaha öhüm!
Amaan düşündüğün şeye bak, bana kalırsa kalk oyna, dök ne kaa kurt varsa ancak öyle rahatlarsın :wink:

Kafamı toparlarsam gömülücem de biraz ceryanda kalmam lazım Dijital Boyama > Dövmeli Hatun
Ama düğünde işimi görür bak şöööyle okkalı bi damat havası Dijital Boyama > Dövmeli Hatun haha
Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 11-05-2012 #40
Ahaha öhüm!
Amaan düşündüğün şeye bak, bana kalırsa kalk oyna, dök ne kaa kurt varsa ancak öyle rahatlarsın :wink:

Kafamı toparlarsam gömülücem de biraz ceryanda kalmam lazım Dijital Boyama > Dövmeli Hatun
Ama düğünde işimi görür bak şöööyle okkalı bi damat havası Dijital Boyama > Dövmeli Hatun haha
Siz hatun kısmı düğün konusunda oldukça psikopatsınız tebriklerDijital Boyama > Dövmeli Hatun

Sen toplan biraz..Bu arada sana da söylemeliyim ki güzel bir program var..
Autodesk sketchbook pro 2012 indir hayrını gör Dijital Boyama > Dövmeli Hatun
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

« wolverine | bnbn »
Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Dijital Boyama > Avcı Value İllüstrasyon Çalışmaları 9 30-04-2012 14:15:48
Dijital Boyama > Bakış Value İllüstrasyon Çalışmaları 20 25-04-2012 09:42:09
Dijital çizim ve boyama... Duhan Dijital Sanat 8 02-02-2012 12:35:03
Dijital Boyama Denemesi BMW X1 lastdream Deneme Çalışmalar 0 17-02-2010 19:04:07

Kapat
Şifremi Unuttum?