Dijital Boyama > Dövmeli Hatun

İllüstrasyon Çalışmaları - Dijital Boyama > Dövmeli Hatun ...

Cevapla
Dijital Boyama > Dövmeli Hatun
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 23-05-2012 #51
Sponsorlu Bağlantılar

Şu bir iki hafta daha iş yapmak yollamak zor be yahu..Seçici olmak lazım yüklemeler için.. Bir hastane durumu var 10 gündür sabahlamanın dayanılmaz hafifliği..Şunları bir atlatalım coşucam gerçekten..Ama önce sağlık..
Gemiş olsun creed :angel: Önce sağlık elbette :wink:

Kafanı toparla sonra işleri biz her zaman buradayız kuzu :wink:
Hazırolda bekletiyorum elemanları kapıda Dijital Boyama > Dövmeli Hatun
Halıyı serdirdim ona göre :wink:
Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 23-05-2012 #52
                             Sponsorlu Bağlantılar
Gemiş olsun creed :angel: Önce sağlık elbette :wink:

Kafanı toparla sonra işleri biz her zaman buradayız kuzu :wink:
Hazırolda bekletiyorum elemanları kapıda Dijital Boyama > Dövmeli Hatun
Halıyı serdirdim ona göre :wink:
Teşekkürler value..
Bu mesajdan alıntı yap
animemanga isimli Üye şimdilik offline konumundadır

animemanga

Ressam / İstanbul

Standart
Alt 29-06-2012 #53
kıyafet renkleri muazzam. Yalnız saçlarda sizin de dediğiniz gibi bi eksiklik var küllü tonlarda kumral saç rengi daha uygun olabilir diye düşünüyorum. Başarılar.
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 30-06-2012 #54
kıyafet renkleri muazzam. Yalnız saçlarda sizin de dediğiniz gibi bi eksiklik var küllü tonlarda kumral saç rengi daha uygun olabilir diye düşünüyorum. Başarılar.
Saçlarda çok uğraştım lakin sonuç kaçınılmazdı sanırım Dijital Boyama > Dövmeli Hatun
Yorum için teşekkürler.. :wink:
Bu mesajdan alıntı yap
fairylike isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fairylike(35)

Ressam / İstanbul

Standart
Alt 30-06-2012 #55
böyle bir çizimi düz renklerle boyasan da süper olur çünkü çizim manyak.yani bunu boyamak sana hiçbişe katmaz.sadece kontur çizgileri olan içi bomboş karakterleri boyaman lazım boyama yapmak istiyorsan.burda gölgeler taramalar herşey vr zaten.senden bişey yok gözüken.ama dediğim şekilde bir çizimi boyarsan seni görebilirim.
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 30-06-2012 #56
böyle bir çizimi düz renklerle boyasan da süper olur çünkü çizim manyak.yani bunu boyamak sana hiçbişe katmaz.sadece kontur çizgileri olan içi bomboş karakterleri boyaman lazım boyama yapmak istiyorsan.burda gölgeler taramalar herşey vr zaten.senden bişey yok gözüken.ama dediğim şekilde bir çizimi boyarsan seni görebilirim.

Bu eleştiriyi fazlasıyla aldım dolayısıyla adımlar bu yönde atılacak :angel:
O da olacak inş. :wink:

Yalnız belirtmeliyim ki boyama gölge ışık vs. konularından bihaber olan bana, bu çalışmaların çok şey kattığını düşünüyorum..

Yorum ve eleştiri için teşekkürler :smile:
Bu mesajdan alıntı yap
fairylike isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fairylike(35)

Ressam / İstanbul

Standart
Alt 30-06-2012 #57
çok şey katar ancak aynısını çizmeye çalışırsan.bnce bunları boyama .çizmeye çalış.boyamaya sonra geç.emin ol çizmeye başlayıp bişeyler çıkardıktan sonra boyamaya geçtiğinde inanamayacaksın kendine.
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 30-06-2012 #58
çok şey katar ancak aynısını çizmeye çalışırsan.bnce bunları boyama .çizmeye çalış.boyamaya sonra geç.emin ol çizmeye başlayıp bişeyler çıkardıktan sonra boyamaya geçtiğinde inanamayacaksın kendine.
Fena hırs yaptım yalnız, çok isterim çizebilmeyi lakin kalemi elime aldığımda küçük bir adacık üstünde palmiye, arkada batan bir güneş ve denize düşen yansımasını çizebiliyorum Dijital Boyama > Dövmeli HatunDDijital Boyama > Dövmeli Hatun

Umarım onu da yaparım ama hırsıma sağlık diyorum Dijital Boyama > Dövmeli Hatun1:

Öneri için teşekkürler :wink:
Bu mesajdan alıntı yap
harunirgin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

harunirgin

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 30-06-2012 #59
Fena hırs yaptım yalnız, çok isterim çizebilmeyi lakin kalemi elime aldığımda küçük bir adacık üstünde palmiye, arkada batan bir güneş ve denize düşen yansımasını çizebiliyorum Dijital Boyama > Dövmeli HatunDDijital Boyama > Dövmeli Hatun

Umarım onu da yaparım ama hırsıma sağlık diyorum Dijital Boyama > Dövmeli Hatun1:

Öneri için teşekkürler :wink:
eminim çizersin sen de o hırs fazlasıyla var Dijital Boyama > Dövmeli Hatun günaydın bu arada Dijital Boyama > Dövmeli Hatun
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 30-06-2012 #60
eminim çizersin sen de o hırs fazlasıyla var Dijital Boyama > Dövmeli Hatun günaydın bu arada Dijital Boyama > Dövmeli Hatun
Teşekkür ederim harunirgin :angel::angel: umarım :smile:

Size de bol güneşli günler :wink:
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

« wolverine | bnbn »
Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Dijital Boyama > Avcı Value İllüstrasyon Çalışmaları 9 30-04-2012 14:15:48
Dijital Boyama > Bakış Value İllüstrasyon Çalışmaları 20 25-04-2012 09:42:09
Dijital çizim ve boyama... Duhan Dijital Sanat 8 02-02-2012 12:35:03
Dijital Boyama Denemesi BMW X1 lastdream Deneme Çalışmalar 0 17-02-2010 19:04:07

Kapat
Şifremi Unuttum?