EHD İnşaat Logo Çalışmaları

Logo Tasarımları - EHD İnşaat Logo Çalışmaları ...

Cevapla
EHD İnşaat Logo Çalışmaları
irm.art isimli Üye şimdilik offline konumundadır

irm.art

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 29-05-2012 #21
Sponsorlu Bağlantılar

Sana özelden nasıl ulaşırım çok gizli şeyler biliyorum ne de olsa izmirlisin? EHD İnşaat Logo ÇalışmalarıD
Şimdi bişey derdim de neyse. Arkadaş bir cevap versin de :rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 29-05-2012 #22
                             Sponsorlu Bağlantılar
Şimdi bişey derdim de neyse. Arkadaş bir cevap versin de :rofl:
Bak çok gizli diyorum (mesela yağmur ne zaman yağacak) o cevap veremez şimdi açık adres peşinde. EHD İnşaat Logo ÇalışmalarıDEHD İnşaat Logo Çalışmaları

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
ynserg isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ynserg

Grafiker / Van

Standart
Alt 29-05-2012 #23
6 diyorum heryere herşeye yakışır. elinize sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
.:IDN:. isimli Üye şimdilik offline konumundadır

.:IDN:.

Sanat Yn. / İstanbul

Dosya22
Alt 29-05-2012 #24
Bak çok gizli diyorum (mesela yağmur ne zaman yağacak) o cevap veremez şimdi açık adres peşinde. EHD İnşaat Logo ÇalışmalarıDEHD İnşaat Logo Çalışmaları
konuşmalarınıza dikkat ederseniz sevinirim seviyisizleşmenin bir anlamı yok arkadaş zonguldakda bu işi yaptığını söylüyor zonguldakda olan ajans 2 yada 3 ü geçmez küçük bir yer olduğu için herkes birbirini tanır bu insanlara esnaf gözüyle bakılır...herhangi birşey olduğunda yardımcı olabilceğimi belirtmenin neresi kötü bunu algılayamadım...

hiç kimse bir açık adres peşinde falan değil bunun burda açıklamasını yapmam bile çok saçma sadece... belirttiğim birşeyi sanki ben bayan arkadaşımıza sulanmaya çalışıyormuşum gibi lanse etmenizde ayrıca çok iğrenç bi davranış.. ve bana da özelden bildirim yapıp amacım başka birşeymiş gibi uyarı atarcasına mesaj atan yöneticiyede anlam vermek mümkün değil..

eğer biz burda meslektaşlarımıza yardımcı olamıcaksak burda olmamızın anlamı nedir burası arkadaşlık sitesi değil ben eş de aramıyorum sadece küçük bir yer olan şehrimizde ufak tefek de olsa bir yardımım dokunabilir ulaşabilirsin bana diye iyi niyetimi gösterdim olay bundan ibaret...

bunu benim açıklamama sebep olan arkadaşlarıda tebrik ediyorum düşüncelerinden dolayı...
Bu mesajdan alıntı yap
irm.art isimli Üye şimdilik offline konumundadır

irm.art

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 29-05-2012 #25
eğer biz burda meslektaşlarımıza yardımcı olamıcaksak burda olmamızın anlamı nedir
siz kendiniz çok güzel ifade etmişsiniz. Burası açık bir platform. Ne yapılacaksa nasıl yardım edilecekse herkesin gözü önünde yapılır ki daha sonra başka arkadaşlarda yararlansın..!
Bu mesajdan alıntı yap
Hasan ÇELİK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Hasan ÇELİK(29)

Grafiker / Bolu

Standart
Alt 29-05-2012 #26
EHD Logosuda yalan oldu desenize :S
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 29-05-2012 #27
konuşmalarınıza dikkat ederseniz sevinirim seviyisizleşmenin bir anlamı yok arkadaş zonguldakda bu işi yaptığını söylüyor zonguldakda olan ajans 2 yada 3 ü geçmez küçük bir yer olduğu için herkes birbirini tanır bu insanlara esnaf gözüyle bakılır...herhangi birşey olduğunda yardımcı olabilceğimi belirtmenin neresi kötü bunu algılayamadım...

hiç kimse bir açık adres peşinde falan değil bunun burda açıklamasını yapmam bile çok saçma sadece... belirttiğim birşeyi sanki ben bayan arkadaşımıza sulanmaya çalışıyormuşum gibi lanse etmenizde ayrıca çok iğrenç bi davranış.. ve bana da özelden bildirim yapıp amacım başka birşeymiş gibi uyarı atarcasına mesaj atan yöneticiyede anlam vermek mümkün değil..

eğer biz burda meslektaşlarımıza yardımcı olamıcaksak burda olmamızın anlamı nedir burası arkadaşlık sitesi değil ben eş de aramıyorum sadece küçük bir yer olan şehrimizde ufak tefek de olsa bir yardımım dokunabilir ulaşabilirsin bana diye iyi niyetimi gösterdim olay bundan ibaret...

bunu benim açıklamama sebep olan arkadaşlarıda tebrik ediyorum düşüncelerinden dolayı...

Biz genelde meslektaşlarımıza yardımlarımızı forum içinde yaparız özelden bi amaç gütmeyiz. "eğer biz burda meslektaşlarımıza yardımcı olamıcaksak burda olmamızın anlamı nedir" bak ne güzel söylüyorsun burada yani forumda özelden değil.

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
.:IDN:. isimli Üye şimdilik offline konumundadır

.:IDN:.

Sanat Yn. / İstanbul

Standart
Alt 29-05-2012 #28
siz kendiniz çok güzel ifade etmişsiniz. Burası açık bir platform. Ne yapılacaksa nasıl yardım edilecekse herkesin gözü önünde yapılır ki daha sonra başka arkadaşlarda yararlansın..!
bunun neresinde yanlış gördünüz gerçekten çok komik bir durum şuan içinde bulunduğumuz durum..

zaten burda açık olarak yardımımın dokunmasını istemesem başka şeyler peşinde olsam bu konuyu açan arkadaşın logosuna yorum yapmazdım...
Bu mesajdan alıntı yap
.:IDN:. isimli Üye şimdilik offline konumundadır

.:IDN:.

Sanat Yn. / İstanbul

Standart
Alt 29-05-2012 #29
Biz genelde meslektaşlarımıza yardımlarımızı forum içinde yaparız özelden bi amaç gütmeyiz. "eğer biz burda meslektaşlarımıza yardımcı olamıcaksak burda olmamızın anlamı nedir" bak ne güzel söylüyorsun burada yani forumda özelden değil.
tekrar söylüyorum ve gine söylüyorum özel bir amaç falan güttüğüm yok terbiyesizleşmeyin artık isterseniz !!

anlayana gerekli olan kişiye mesaj gitti o beni gerçekten doğru anlamıştır da umarım...

tabiki açık bir şekilde herkese yardım edicez sadece bunu esnaf yardımı gibide düşünebilirsiniz ( benim babamda bayanın bulunduğu yerde ajans sahibi ve pc dükkanı mevcut, amacım buydu memleketten kastettiğim bu ) ama anlayana...

kendi kafanıza göre suçlu bulup yargılayamazsınız arkadaşlar yapmış olduğunuz şeyin hala yanlış olduğunu ve amacımın ne olduğunu defalarca söyledim daha fazla açıklama yapma gereği duymuyorum... ne
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 29-05-2012 #30
tekrar söylüyorum ve gine söylüyorum özel bir amaç falan güttüğüm yok terbiyesizleşmeyin artık isterseniz !!

anlayana gerekli olan kişiye mesaj gitti o beni gerçekten doğru anlamıştır da umarım...

tabiki açık bir şekilde herkese yardım edicez sadece bunu esnaf yardımı gibide düşünebilirsiniz ( benim babamda bayanın bulunduğu yerde ajans sahibi ve pc dükkanı mevcut, amacım buydu memleketten kastettiğim bu ) ama anlayana...

kendi kafanıza göre suçlu bulup yargılayamazsınız arkadaşlar yapmış olduğunuz şeyin hala yanlış olduğunu ve amacımın ne olduğunu defalarca söyledim daha fazla açıklama yapma gereği duymuyorum... ne

O zaman ulu orta bana özelden yaz yardımcı olurum demektense niyetini açık açık belirt babamın dükkanı var belki iş paslaşırız zorda kalırsanız yardım ederiz de. Unutma herkese açık bir platformdasın...

Neyse ne......

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
212 İnşaat Logo Arif ARINMIŞ Logo Tasarımları 17 09-11-2011 23:10:21
Taha İnşaat Adına Yaptığım Logo Çalışmaları fail-i Logo Tasarımları 9 08-01-2011 18:51:08
KCS İnşaat Logo Yiğidim Logo Tasarımları 4 29-11-2010 12:04:24
Set İnşaat Logo Çalışmaları pcfaresi Logo Tasarımları 8 12-09-2009 10:56:54
İnşaat Firması için Yaptığım Logo - Başar İnşaat gurcanbulut Logo Tasarımları 15 17-07-2009 22:27:57

Kapat
Şifremi Unuttum?