Film afişi DEHŞET TÜNELİ

Afiş Tasarımı - Film afişi DEHŞET TÜNELİ ...

Cevapla
Film afişi DEHŞET TÜNELİ
redeath333 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

redeath333

Desinatör / İzmir

Standart

..

Alt 30-01-2010 #31
Sponsorlu Bağlantılar

Fotograf gerçekten 10 numara. Eline sağlık. Espaslar, tipografi vs. bunlar da aşılmıycak sorunlar değil. Ama sağ alt köşede duran el arabasını görünce bütün ipler kopuyo :smile: Direkt Türkiye'yle ilişkilendiriyorum. Harç karan, beton döken adamlar geliyo gözümün önüne. Ne korku kalıyo ne gerilim. Film afişi DEHŞET TÜNELİ

Başarılar diliyorum.

Türkler bir b.. yapamaz zaten di mi!
Bu mesajdan alıntı yap
davulator isimli Üye şimdilik offline konumundadır

davulator

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 30-01-2010 #32
                             Sponsorlu Bağlantılar
Türkler bir b.. yapamaz zaten di mi!
çok ilginç bi yorumdu kötüde değil ama fotoğrafın genelini etkileyen bi unsur olmadığına karar verdim bende zamanla Film afişi DEHŞET TÜNELİ

teşekkürler yorumunuz için iyi çalışmalar
Bu mesajdan alıntı yap
hasantürkten isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hasantürkten

Bilg. Teknikeri / İstanbul

Standart
Alt 31-01-2010 #33
fotoğraf çekimi için tebrik ederim
ama tünelin sonralrını karanlık yapmayı dene bir gizem olsun birde el arabasını yoketmeyi dene ellerine sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
redeath333 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

redeath333

Desinatör / İzmir

Standart

..

Alt 31-01-2010 #34
o el arabasına talibim, bana sat Film afişi DEHŞET TÜNELİ
Bu mesajdan alıntı yap
davulator isimli Üye şimdilik offline konumundadır

davulator

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 02-02-2010 #35
satılık değil bakımlıktır Film afişi DEHŞET TÜNELİ
Bu mesajdan alıntı yap
finfik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

finfik

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-02-2010 #36
çok başarılı olmuş tebrikler...
Bu mesajdan alıntı yap
soyuldu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

soyuldu

Grafiker / Osmaniye

Standart
Alt 02-02-2010 #37
@redeath333 zuahzuahhahah yoruma yarıldım Film afişi DEHŞET TÜNELİDFilm afişi DEHŞET TÜNELİDFilm afişi DEHŞET TÜNELİ


kardeyş bence de çok başarılı. manyak bişey olmuş.
Bu mesajdan alıntı yap
tarzan45 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tarzan45

Grafiker / Manisa

Standart
Alt 02-02-2010 #38
Eğer filmin adı Dehşet Tüneli değil de Şişli-4.Levent tüneli olsaymış fotoğraf bişey ifade edebilirmiş belki Film afişi DEHŞET TÜNELİ Ama bu haliyle gerçekten dehşet vermekten uzak. Güzel bir fotoğraf olmasına rağmen... Tipografi üzerinde de biraz çalışmak lazım bence...
Bu mesajdan alıntı yap
the deep isimli Üye şimdilik offline konumundadır

the deep

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-02-2010 #39
Fotoğraf çok başarılı afiş konusunda aynı şeyi söyleyemicem fontların biraz daha sert ve anlamlı olmalı diye düşünüyorum içeriğe uygun olması için. Fotoğraflada oynarsak daha dehşet bir tünel olur ve süper bir korku filmi afişi çıkarFilm afişi DEHŞET TÜNELİ

Çok başarılı fotoğrafı nerde çektinFilm afişi DEHŞET TÜNELİ
Bu mesajdan alıntı yap
davulator isimli Üye şimdilik offline konumundadır

davulator

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 03-02-2010 #40
Eğer filmin adı Dehşet Tüneli değil de Şişli-4.Levent tüneli olsaymış fotoğraf bişey ifade edebilirmiş belki Film afişi DEHŞET TÜNELİ Ama bu haliyle gerçekten dehşet vermekten uzak. Güzel bir fotoğraf olmasına rağmen... Tipografi üzerinde de biraz çalışmak lazım bence...
şişli levent metrosu daha farklı emin ol Film afişi DEHŞET TÜNELİ
teşekkür ederim yorum için
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Film Afişi (Dog Pen) drps Deneme Çalışmalar 26 30-11-2009 10:16:11
film afişi erdogan.34 Kitap kapağı, broşür, menü vb. 2 25-11-2009 02:00:12
UFO I Film afişi maxonesis Deneme Çalışmalar 9 15-07-2009 14:25:15
HE-MAN film afişi maxonesis Deneme Çalışmalar 11 09-07-2009 10:59:33
CİN (Film Afişi) maxonesis Deneme Çalışmalar 1 02-07-2009 16:49:20

Kapat
Şifremi Unuttum?