flash dergi...

Flash - flash dergi... ...

Cevapla
flash dergi...
asit isimli Üye şimdilik offline konumundadır

asit

Webmaster / Ankara

Standart
Alt 14-07-2008 #11
Sponsorlu Bağlantılar

arkadaşlar ben de bunun gibi örnekler var fakat ben kendi ekleyeceğim resimleri nasıl ekleyeceğim yardımcı olursanız çok sevinirim...
eğer örneği atarsan nasıl yapacağın hakkında yardımcı olabilirim
Bu mesajdan alıntı yap
dizaynplus isimli Üye şimdilik offline konumundadır

dizaynplus

Hiç Biri / Bursa

Standart
Alt 16-07-2008 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
arkadaşlar ben de bunun gibi örnekler var fakat ben kendi ekleyeceğim resimleri nasıl ekleyeceğim yardımcı olursanız çok sevinirim...
pagefliplerin çalışma mantıkları dışarıdan resim alarak hızlı çalışmalarını sağlar komple flash resim olsa yükle babam yükle o page flipin yanında xml, php, yada asp dosyaları var bir kaç model ile kullanılıyor örneğin kimisi admin mantığı ile online resim değiştirme özellikli diğerleri ise xml ile programsal yönetimli yani sendeki pageflip in yardımcı dosyalarını söylemelisin ona göre yapman gerekenleri anlatabilirim.
Bu mesajdan alıntı yap
broken_wings isimli Üye şimdilik offline konumundadır

broken_wings

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 16-07-2008 #13
Bende modüller felan var..php için lakin paralılar malum paylaşılmıyo ama çok şık bir e-katalog uygulaması oluyo sitede..Saygılar..
Bu mesajdan alıntı yap
jim_carrey isimli Üye şimdilik offline konumundadır

jim_carrey

Grafiker / Afyonkarahisar

Standart
Alt 08-01-2009 #14
çok teşekkür ederim ya allah razı olsunflash dergi...
Bu mesajdan alıntı yap
cagrinho isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cagrinho

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 08-01-2009 #15
çok teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
senoldizayn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

senoldizayn

Webmaster / Ankara

Standart

Sağol

Alt 19-01-2009 #16
Çok pratik hızlı çalışan bi kodlama kullandım memnunum Teşekkürler.
Bu mesajdan alıntı yap
barikan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

barikan

Yrd. Grafiker / Çorum

Standart
Alt 19-08-2009 #17
dsasdasdadssda
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
dergi, flash

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Dergi ilanı Rüveyda SALIK Kitap kapağı, broşür, menü vb. 12 15-07-2009 17:49:34
Bir Kaç Flash kod by_exploit Flash 10 15-01-2009 01:50:23
Exe to flash Yabangülü Flash 8 17-10-2008 02:21:58
dergi pelin Kitap kapağı, broşür, menü vb. 7 19-02-2008 17:19:37
Dergi İlanı Rüveyda SALIK Kitap kapağı, broşür, menü vb. 18 12-12-2007 14:14:33

Kapat
Şifremi Unuttum?