Flashta yaptığım küçük oyun...

Deneme Çalışmalar - Flashta yaptığım küçük oyun... Sponsorlu Bağlantılar merhaba beler ve bayanlar Şimdi size flashta daha 2. çalışmam olan,daha doğrusu yardım almadan yaptığım 2. çalılmamı sunacağım. Resim gözükmezse site burda arkadaşlar: http://s11b.directupload.net/images/090421/id4wtgfa.swf Çok büyük bişey değil,kusura ...

Cevapla
Flashta yaptığım küçük oyun...
yavuz94 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

yavuz94

Öğrenci (Diğer) / Tekirdağ

Standart

Flashta yaptığım küçük oyun...

Alt 21-04-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

merhaba beler ve bayanlar Flashta yaptığım küçük oyun...
Şimdi size flashta daha 2. çalışmam olan,daha doğrusu yardım almadan yaptığım 2. çalılmamı sunacağım.

Flashta yaptığım küçük oyun...

Resim gözükmezse site burda arkadaşlar:

http://s11b.directupload.net/images/090421/id4wtgfa.swf

Çok büyük bişey değil,kusura bakmayın Flashta yaptığım küçük oyun...
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

efoja isimli Üye şimdilik offline konumundadır

efoja(37)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-04-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Kusura baktım ben vallahi.... Canım her oyunun bir kazanma şansı olmalı. Flashta yaptığım küçük oyun... ellerinize sağlık, çok güldüm. Yalnız yazılar pek kocaman olmamış mı başta?
Bu mesajdan alıntı yap
Dilara GENÇYILMAZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Dilara GENÇYILMAZ(27)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-04-2009 #3
çok güldüm bende Flashta yaptığım küçük oyun...
Bu mesajdan alıntı yap
barisk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

barisk(26)

Öğrenci (Diğer) / Tekirdağ

Standart
Alt 21-04-2009 #4
oyunu kazanma şansı yok Flashta yaptığım küçük oyun...
Bu mesajdan alıntı yap
HORUS isimli Üye şimdilik offline konumundadır

HORUS

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 21-04-2009 #5
çok fazla geri gitmeyin kaçıyorsunuz diye oyun menüye dönüyor
kaçmak yok vurana kadar devam
Bu mesajdan alıntı yap
grafishop isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafishop

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-04-2009 #6
ama çok sinir oldum beeennn... Ha vurulur ha vurulur ama bişi yok sinirden gülüyorum deli gibi Flashta yaptığım küçük oyun...

Neden yaptınız bunu bana :sadsmile: hemen vurulan oyunun çalışmasına geçilmesini rica ediyorum Flashta yaptığım küçük oyun...
Bu mesajdan alıntı yap
Drawing-Freak isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Drawing-Freak

Hiç Biri / Antalya

Standart
Alt 21-04-2009 #7
şiddete hayır...
Bu mesajdan alıntı yap
yavuz94 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

yavuz94

Öğrenci (Diğer) / Tekirdağ

Standart
Alt 21-04-2009 #8
efoja : Evet yazılar büyük oldu ama çok şık yok diye büyük yaptım Flashta yaptığım küçük oyun...

HORUS : http://s11b.directupload.net/images/090421/mjfwajs4.swf
2 dakka da yapıverdim.

grafishop : Merak etme,hem vurulan hem de karşılık verip vuran çalışmalara yönelcem Flashta yaptığım küçük oyun...

Drawing-Freak : Oyunda şiddet yok ki,kime şiddet uygulanıyor orda? Flashta yaptığım küçük oyun... Adamı vuramıyon zaten Flashta yaptığım küçük oyun... Flashta yaptığım küçük oyun...

Arkadaşlar bişey sorcam:
Çalışmaya,adam vurulamıyor diye mi gülüyor sunuz,yok sa kötü olduğunu düşündüğünüz için mi??
Bu mesajdan alıntı yap
Drawing-Freak isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Drawing-Freak

Hiç Biri / Antalya

Standart
Alt 21-04-2009 #9
bende zaten seni destekliyerek yazdım onu Flashta yaptığım küçük oyun...

Not: yukarı+sol tuşlarına hızlı basınca roket havada duruyor onu yönete biliyoruz süper Flashta yaptığım küçük oyun...
Bu mesajdan alıntı yap
grafishop isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafishop

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-04-2009 #10
Arkadaşlar bişey sorcam:
Çalışmaya,adam vurulamıyor diye mi gülüyor sunuz,yok sa kötü olduğunu düşündüğünüz için mi??
Tabikide vurulamadığı için Flashta yaptığım küçük oyun... Sinir krizi geçirdim burda acaba bişi varda benmi yapamıyorum diye bütün tuşlara bastım Flashta yaptığım küçük oyun...
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Oyun hakkında yapılan site için yaptığım logo mb66fb Logo Tasarımları 5 04-05-2009 14:00:42
Flashta banner kozmetikcantam Flash 5 09-11-2008 21:32:20
Flashta sahne geçişleri? ANGEL439 Flash 6 30-07-2008 12:32:13
flashta powerpoint razo Flash 1 29-07-2008 14:34:19
flashta link vermek chd26 Flash 5 16-07-2008 05:13:04

Kapat
Şifremi Unuttum?