forum sitesi yapmak istiyorum yardım edin

Web Tasarımı - forum sitesi yapmak istiyorum yardım edin Sponsorlu Bağlantılar arkadaşlar ben kendime bi forum sitesi yapmak istiyorum. yada hazır kalıplar varsa ellerinizde onlarıda kullanabilirim bana yardımcı olabilirmisiniz. ben grafikerim ama forum konusunda hiç bir bilgim yok. yardımcı ...

Cevapla
forum sitesi yapmak istiyorum yardım edin
yubi38 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

yubi38

Grafiker / Kayseri

forum sitesi yapmak istiyorum yardım edin

Alt 11-12-2007 #1
Sponsorlu Bağlantılar

arkadaşlar ben kendime bi forum sitesi yapmak istiyorum. yada hazır kalıplar varsa ellerinizde onlarıda kullanabilirim bana yardımcı olabilirmisiniz. ben grafikerim ama forum konusunda hiç bir bilgim yok. yardımcı olurmusunuz bana
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Gökhan TEKİN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan TEKİN

ARTniyetli

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 11-12-2007 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Anlıyamadım Forum sitesi kalıp ları ne demek oluyor ? Tema dan mı bahsediyorsunuz ? Forum sitesi kurmak çok basittir. Tabiki kurmak basit ancak yönetmesidir problem olan. Ayrıca bazı konularda bilgili olmak zorundasınız. Ve kurmuş olduğunuz sistemin camiaa sına girerek gündemde olan patch lerini upload ederek sisteminizi kullanılırlığını devam ettirmeniz şart...

vbullettin, smf, inboard, vb. sistemler mevcut.
Bu mesajdan alıntı yap
K@rDeLeN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

[email protected]

Öğrenci (Diğer) / Karaman

Standart
Alt 12-12-2007 #3
bence tavsiyem SMFdir lisans sorunu yoktur...

tema konusunda bir çok arkadaş basit desede araştırdın mı kurcaladın mı güzel eserler çıkarabiliyorsun

http://www.simplemachines.org/downlo...-4_install.zip

SMF Forum kurmak için bunu yüklüyorsun senin deyimin ile kalıbı

daha sonra almış olduğun alana yani hosta dosyaları aktarıyorsun ve mysql ayarlama ve install işleminden sonra seninde bir forum siten oluyor
Bu mesajdan alıntı yap
Qesta isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Qesta(50)

Webmaster / Manisa

Standart
Alt 12-12-2007 #4
Forum sitesi kurmak istersen en basit yoldan anlatayım.10 dakikada kur..

Önce Alan adı ve host alıyorsun.Alacağın host'ta cpanelinin olması gerek..Ayrıca Linux alacaksın.

Hepsini hallettikten sonra cpanelden Fantastico bölümüne gir PhpBB son versiyonunu kur.
Bu kadar..Forumun hazır..Yada bana ÖM at hepsini halledivereyim.
Bu mesajdan alıntı yap
swater isimli Üye şimdilik offline konumundadır

swater

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 17-12-2007 #5
sana tavsiyeym eger daha önce forumlarla hiç ilgilenmediysen phpbb deneme cabuk hacklerler acıklarını kapatman lazım 2. si eger saglam birşey kurcaksan vbulletin kur eski versiyonları genelde null oluyor ama eger asp programlama dilini de biliosan webwizde harika ama içlerinde gene en iyisi vbulletin smf de olabilir ama eklentileri ve yardımları azdır..
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 27-12-2007 #6
Forumların kralı MyBB artık forum sitesi yapmak istiyorum yardım edin hsot ve domaının olması lazım , database ler olusturup forum dızınıyle ılıskılendırdıkten sonra dosyaları atar forumu hazırlarsın
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 27-04-2008 #7
Alan adı ve host alıyorsun diyorsun ya bunu nerden alıyoruz :S
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 27-04-2008 #8
forum kurmasii gercekten cok kolay ..gökhan arkadasin dedigi gibi .zor olan yönetilmesi...
istiyorsan sana VBulletin yada WBB kuruyum...yönetmeyide sana birakiyim forum sitesi yapmak istiyorum yardım edin ..birz bilgi sahibi ol..kurmak istedigin forum hakkinda biraz bigiler topla..hack .addons nedir ..styles nedir felan filan...eger yardim istiyorsan elimden gelenini yaparim forum sitesi yapmak istiyorum yardım edin
Bu mesajdan alıntı yap
incubus isimli Üye şimdilik offline konumundadır

incubus

Webmaster / İstanbul

Standart
Alt 24-05-2008 #9
arkadaşlar bende forum sahibiyim ama modifiye edilmesi lazım.

Bu konuda pro. düzeyde bilgisi olan varsa veya bildiğiniz arkadaşlar varsa yönlendirebilirseniz bir görüşmek isterim..

Şimdiden çok tşk...
Bu mesajdan alıntı yap
el_chancho isimli Üye şimdilik offline konumundadır

el_chancho(28)

Hiç Biri / Kocaeli

Standart
Alt 02-06-2008 #10
Forumların kralı MyBB artık forum sitesi yapmak istiyorum yardım edin hsot ve domaının olması lazım , database ler olusturup forum dızınıyle ılıskılendırdıkten sonra dosyaları atar forumu hazırlarsın
Katılıyorum vbulletinden farkı kalmadı....

MyBBDestek.Com - MyBB Resmi Türkçe Destek Sitesi

burayı biraz gezersen mybb forum kurulumu hakkında bilgi edinebilrisin...

hostu ve domaini googleden arastırıp buıtcene göre alabilrisn ama güvenilir olmasına dikkat et...

kurulum ve datebas hakkında soruların olursa foruma yaz elimden geldigince yardımcı olurum mybb hakkında

arkadaşlar bende forum sahibiyim ama modifiye edilmesi lazım.

Bu konuda pro. düzeyde bilgisi olan varsa veya bildiğiniz arkadaşlar varsa yönlendirebilirseniz bir görüşmek isterim..

Şimdiden çok tşk...
Ne tür forum kullanıyosun ve modifiyeden kasıt ne ?
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
edin, forum, istiyorum, sitesi, yapmak, yardim, yardm

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
arkadaşıma süpriz yapmak istiyorum..yardım lütfen yetgin05 Photoshop 2 28-08-2009 00:21:33
Forum Sitesi Açmak akk33 Yazılım Rehberi 3 14-05-2008 17:34:43
corel'de siyahların altının dolu çıkmasını istiyorum. Ama yapamadım yardım istiyorum byimaj Corel Draw 3 08-01-2008 10:40:33

Kapat
Şifremi Unuttum?