freehand 10 da font sorunu

Freehand - freehand 10 da font sorunu Sponsorlu Bağlantılar Daha once freehand de yapılmıs bır ısı freehand mx de acıyorum frehand 10 da dırek acılıyo , fakat freehand mx de bır font soruyo (hanzel extended) bu font ...

Cevapla
freehand 10 da font sorunu
aksu_sdu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aksu_sdu

Grafiker / İstanbul

Standart

freehand 10 da font sorunu

Alt 08-08-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Daha once freehand de yapılmıs bır ısı freehand mx de acıyorum frehand 10 da dırek acılıyo , fakat freehand mx de bır font soruyo (hanzel extended) bu font yüklü olduğu haldes oruyo sorun nedır? nasıl cozebılırm? MX te acıtıgmda i,ç,ş harflerı cıkmıyo ne yapabılırım?Tşk şimdiden..
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Safari isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Safari

Muhammet Ayan

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 08-08-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Bildiğim kadarıyla font bilgisayarına yüklendikten sonra birde programa tanıtman gerekiyor
Bu mesajdan alıntı yap
dinamods isimli Üye şimdilik offline konumundadır

dinamods

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-08-2009 #3
Daha once freehand de yapılmıs bır ısı freehand mx de acıyorum frehand 10 da dırek acılıyo , fakat freehand mx de bır font soruyo (hanzel extended) bu font yüklü olduğu haldes oruyo sorun nedır? nasıl cozebılırm? MX te acıtıgmda i,ç,ş harflerı cıkmıyo ne yapabılırım?Tşk şimdiden..
Öncelikle buna cevap veren programa tanıtman gerek cevabını yanlıs dıyorum. Freehand mx ürkçe karakter sorununu yok sadece bazı fontları görmüyor. Bunun için yapabılecegın hıcbısey yok. Onları mx degılde 10.0 da acıcaksın sorunun kalmayacak ama buna çözüm aramak için boşuna vakit kaybetme..

Saygılarımla:rofl::rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
K.Çakır isimli Üye şimdilik offline konumundadır

K.Çakır

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 26-08-2009 #4
Programa font tanıtmak diye bir şey yok. Fontu sisteme yüklersiniz bütün grafik programları da sistemdeki fontları görür ve kullanır. Fakat her programın font kullanımı birbirinden oldukça farklıdır. Özellikle Freehand gibi geliştirilmesi bitmiş, son sürümü 5 yıl önce yayınlanmış bir programın font kullanımı yeni nesil grafik programlarına göre çok kısıtlıdır. Fontu FH de kullanmak zorundaysanız fontu yeniden derleyip hreehand'e uyumlu hale getirilmesi gerekiyor.
Bu mesajdan alıntı yap
tooche isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tooche

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-08-2009 #5
Daha once freehand de yapılmıs bır ısı freehand mx de acıyorum frehand 10 da dırek acılıyo , fakat freehand mx de bır font soruyo (hanzel extended) bu font yüklü olduğu haldes oruyo sorun nedır? nasıl cozebılırm? MX te acıtıgmda i,ç,ş harflerı cıkmıyo ne yapabılırım?Tşk şimdiden..
yapabilceğin bişey yok mxde acıp convertleyip o şekilde alıcaksın fh10 a baska sansın yok gibi arkadasım yada bnm bildiim baska bi yolu yok diyim.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
freehand mx font sorunu Koyu_Beyaz Freehand 27 19-08-2015 16:02:35
Freehand de font sorunu gipsybertan Freehand 5 09-02-2010 14:59:01
CS4 Illustrator font sorunu - Missing font hellowner Illustrator 2 21-05-2009 07:56:42
freehand de font sorunu acil yardım diderot Freehand 9 15-12-2008 21:26:14
freehand de font yükleme [email protected] Freehand 3 10-09-2008 21:35:20

Kapat
Şifremi Unuttum?