freehand mx dersleri, sorularınız ve sorunlarınız

Freehand - freehand mx dersleri, sorularınız ve sorunlarınız ...

Cevapla
freehand mx dersleri, sorularınız ve sorunlarınız
ufukdural isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ufukdural(52)

Hiç Biri

Standart
Alt 28-06-2008 #231
Sponsorlu Bağlantılar

Paylaşım için çok tşk ederim.. İnsanın bildiklerini paylaşması kadar güzel bir şey yok gerçekten, yalnız bir sorum olacak bu resmin üzerine elips çizip fotoyu elps in içine oturtmak istiyorum aama dediğniz gibi yaptığım halde olmadı acaba atladığım bir şey mi var??
elipsi çizdikten sonra görselimizi seçiyoruz ve sırasıyla bu işlemleri yapıyoruz.
freehand mx dersleri, sorularınız ve sorunlarınız
freehand mx dersleri, sorularınız ve sorunlarınız
freehand mx dersleri, sorularınız ve sorunlarınız
freehand mx dersleri, sorularınız ve sorunlarınız
Bu mesajdan alıntı yap
can_grafik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

can_grafik(37)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 04-07-2008 #232
                             Sponsorlu Bağlantılar
slm arkadaşlar frend mx imdeki kısayollar çalışmıyor yeniden yükledim keyboard shortcuts a baktım olmuyor plss yardım acil freehand mx dersleri, sorularınız ve sorunlarınız
Bu mesajdan alıntı yap
:::AmbrosiA::: isimli Üye şimdilik offline konumundadır

:::AmbrosiA:::(41)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-07-2008 #233
slm arkadaşlar frend mx imdeki kısayollar çalışmıyor yeniden yükledim keyboard shortcuts a baktım olmuyor plss yardım acil freehand mx dersleri, sorularınız ve sorunlarınız
keyboard shortcuts taki macromedia standartta ise freehand 9 u seçin...
Bu mesajdan alıntı yap
can_grafik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

can_grafik(37)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 04-07-2008 #234
keyboard shortcuts taki macromedia standartta ise freehand 9 u seçin...
yaptım olmadı freehand mx dersleri, sorularınız ve sorunlarınız
orda reset cekme bölümü aktif değil

tamam sorunu çözdüm sanırım bunu benim gibi yaşayan bi kaç arkadaşım vardır konu olarak acacağım çözümü
Bu mesajdan alıntı yap
cecen01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cecen01

Eğitimci / İstanbul

Standart
Alt 11-07-2008 #235
slm arkadaşlar çizdiğim bir kartviziti a3 ebatına hepsi aynı boyutta olavcak şekilde nasıl yaya bilirim
Bu mesajdan alıntı yap
ufukdural isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ufukdural(52)

Hiç Biri

Standart
Alt 30-07-2008 #236
Kartvizitinizin ebadını standart 5cm x 8 cm olarak düşündüm.
Aşağıdaki adımları uygulayarak çoğaltabilirsiniz. Ancak ben tek kesim olarak yaptım eğer kartvizitiniz taşırma payı gerektiren bir tasarım ise aralara bu payı vermeniz gerekir.
A3 ebadında sayfamı açtım. Sonra sırasıyla;

freehand mx dersleri, sorularınız ve sorunlarınız
freehand mx dersleri, sorularınız ve sorunlarınız
freehand mx dersleri, sorularınız ve sorunlarınız
freehand mx dersleri, sorularınız ve sorunlarınız
freehand mx dersleri, sorularınız ve sorunlarınız

Saygılarımla
Bu mesajdan alıntı yap
hudutsuz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hudutsuz

Öğrenci (Grafik) / Bursa

Standart
Alt 01-08-2008 #237
merhaba arkadaşlar... emeğinize sağlık...
yazdıklarınızı okudum kimini denemeye çalıştım ...
ben daha yeni başladım freehande..
http://up.2com.at/files/13608/FREEHAND.doc.php arkadaşın yolladığı ders notlarının linki bozuk elinde olan varsa yollayabilir mi acaba....
aslında bir kaç sorum vardı ama beynim doldu galiba kafamı toparlayınca sorarım....
teşekkürler şimdiden....
Bu mesajdan alıntı yap
metinkayip isimli Üye şimdilik offline konumundadır

metinkayip

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 08-08-2008 #238
Merhaba arkadaşlar benim ciddi bir problemim var yardımcı olursanız teşekkür ederim. freehand mx te çalışıyorum tifler yazılardan ibaret çeşitli dosyalarım var bunları pdf ye çevirmeye çalışıyorum. ancak bir uyarı veriyor

Could not compelete your rewuest because read or write access has been denied

Acrobat Distiller var ve orayada bir uyarı gidiyor %%[ ProductName: Distiller ]%%
%%[ Error: syntaxerror; OffendingCommand: --nostringval-- ]%%

Stack:
/amsubj




%%[ Flushing: rest of job (to end-of-file) will be ignored ]%%
%%[ Warning: PostScript error. No PDF file produced. ] %%


gibi ne yapmam gerek bana yardımcı olurmusunuz

Bu arada kullandğım sistem Vista PC ve Pcde çok yeniyim.

arkadaşım bu sorununa çözüm bulabildinmi?= bulduysan eğer **************adresine mail atarsan nasıl çözdüğüne dair sana minnettar kalırım. kolay gelsin saygılarımla...
Bu mesajdan alıntı yap
öslem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

öslem

Bilg. Teknikeri / İstanbul

Standart
Alt 15-08-2008 #239
freehand da yazıyı gruptan çıkaramıyorum..ctrl+shift+g yaptığım halde... harflere ayrı ayrı özellik vermek istiyorum acil yardım..
Bu mesajdan alıntı yap
öslem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

öslem

Bilg. Teknikeri / İstanbul

Standart
Alt 15-08-2008 #240
buldumm şimdi path dönüşümü ctrl+shift+p freehand mx dersleri, sorularınız ve sorunlarınız
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
always use text, cursors forum, dersleri, freehand, freehand 9 dersleri, freehand cikis alma, freehand de cetvel, freehand defaults ayarlari, freehand menu union, freehand mx, freehand mx dersleri, freehand resim sorunu, inspector, offline freehand dersleri, smart cursors, sorulariniz, sorularınız, sorunlariniz, sorunlarınız, undos

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
QuarkXpress ile PDF nasıl yapılır?Bütün sorularınız ve cevapları grafipek QuarkXPress 69 13-06-2016 08:22:15
Illustrator soru ve sorunlarınız Hande DEMİR Illustrator Soru ve Sorunlarınız 488 05-02-2009 23:01:59
Photoshop hakkında soru ve sorunlarınız Gökhan TEKİN Photoshop Soru ve Sorunlarınız 978 04-02-2009 23:31:54
corel draw soru ve sorunlarınız Gökhan TEKİN Corel Draw Soru ve Sorunlarınız 1684 04-02-2009 19:01:41
Indesign Soru ve Sorunlarınız Hatice ÇAVDAR InDesign Soru ve Sorunlarınız 361 29-01-2009 23:07:57

Kapat
Şifremi Unuttum?