GAME DAYS için cizdiğim örnek logolar

Logo Tasarımları - GAME DAYS için cizdiğim örnek logolar Sponsorlu Bağlantılar slm arkadaşlar grafiker.net'e yeni üye oldum sitenin içeriği baya hoşuma gitti ellerinize sağlık tüm yapılan için hı burada grafikerim:P kendi şirketim var bi müşterime cizdiğim logoyu siz değerli ...

Cevapla
GAME DAYS için cizdiğim örnek logolar
abcgrafik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

abcgrafik

Grafiker / Adana

GAME DAYS için cizdiğim örnek logolar

Alt 11-01-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

slm arkadaşlar grafiker.net'e yeni üye oldum sitenin içeriği baya hoşuma gitti ellerinize sağlık tüm yapılan için hı burada grafikerim:P kendi şirketim var bi müşterime cizdiğim logoyu siz değerli arkadaşlar paylaşmak istedim. şimdiden zaman ayırdığınız için teşekkürler.
GAME DAYS için cizdiğim örnek logolar
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Standart
Alt 11-01-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
eline saglık cok guzeller... GAME DAYS için cizdiğim örnek logolar
Bu mesajdan alıntı yap
abcgrafik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

abcgrafik

Grafiker / Adana

Standart
Alt 11-01-2008 #3
eline saglık cok guzeller... GAME DAYS için cizdiğim örnek logolar
teşşekür ederim....
Bu mesajdan alıntı yap
byimaj isimli Üye şimdilik offline konumundadır

byimaj(36)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 11-01-2008 #4
alttakilere bakınca ister istemez 1. yi geçiyorum. 3-4-5 bunlar süper ellerine sağlık ve aramıza hoş geldin GAME DAYS için cizdiğim örnek logolar
Bu mesajdan alıntı yap
FRTDESIGN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

FRTDESIGN

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 11-01-2008 #5
1. basit sade olmus... ama diğerleri gayet hoş ve güzel ellerşne sağlık hoşuma gittilerGAME DAYS için cizdiğim örnek logolar
Bu mesajdan alıntı yap
marsg isimli Üye şimdilik offline konumundadır

marsg

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 11-01-2008 #6
süperler müşteri hangisini beğendi merak ettim doğrusu
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 11-01-2008 #7
slm ben 14 yasındayım grafiker olmak istiyorum bana bilgi veriin abcgrafik adındaki uye GAME DAYS için cizdiğim örnek logolar bana bilgi verebilirmisin
Bu mesajdan alıntı yap
grafikerkartal isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikerkartal

The Legend ;)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 11-01-2008 #8
2. bana göre sade ve güsel tebrik ederim güzel çalışmalar...
Bu mesajdan alıntı yap
drummer91 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

drummer91

Öğrenci (Diğer) / Diyarbakır

Standart
Alt 11-01-2008 #9
gercektn süper olmuslar özellikle 3. cok güzel bi yerde calısıyormusunz..
Bu mesajdan alıntı yap
abcgrafik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

abcgrafik

Grafiker / Adana

Standart
Alt 11-01-2008 #10
alttakilere bakınca ister istemez 1. yi geçiyorum. 3-4-5 bunlar süper ellerine sağlık ve aramıza hoş geldin GAME DAYS için cizdiğim örnek logolar
çok teşekkür ederim

1. basit sade olmus... ama diğerleri gayet hoş ve güzel ellerşne sağlık hoşuma gittilerGAME DAYS için cizdiğim örnek logolar
Teşekürler.....

süperler müşteri hangisini beğendi merak ettim doğrusu
üstad müşteri bunların dışında farklı bi çalışma yaptım extra'dan onunla beraber kısa zamanda belli olcak....

slm ben 14 yasındayım grafiker olmak istiyorum bana bilgi veriin abcgrafik adındaki uye GAME DAYS için cizdiğim örnek logolar bana bilgi verebilirmisin
Kardeş grafik konusu yoruma açık bi konu ve hemen kısaca şöyle anlatayım demeyle anlatılacak bişe değil ama tamamen senin hayal gücüne kalmış ve çok alıştırma yapman lazım kullancağın programı tanıman lazım bu aşamaları gecmek lazım ders alacağın kimseler yok ise tabi. (sen nasıl başladın dersen bu işten anlayan öğretim görevlisi ve güzelsanatlardan iyi ustaların çaylarını tostlarını bilumum kahırlarını çekip vs vs ellerine bakaraktan kendimi geliştirmeye başladım.....) buda nası bi anlatım oldu yaa . yarışmada gibi (yarışmacı arkadaşlara başarılar falan filan...)

2. bana göre sade ve güsel tebrik ederim güzel çalışmalar...
Teşekkürler.......

gercektn süper olmuslar özellikle 3. cok güzel bi yerde calısıyormusunz..
teşekkür ederim. evet bi yerde çalışıyorum adana'da kendi şirketim var abcgrafik bana ait.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
çizdiğim, cizdiim, days, game, icin, iin, logolar, ornek sirket logolari, rnek, örnek

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
manipülasyon çalışmam / bir yarışma için örnek olarak hazırlanmıştır senkronize Dijital Sanat 10 27-01-2010 15:42:19
BilgiTeknik Firmasına yaptığım ÖRNEK LOGOLAR (Öneri Pls) te0man Logo Tasarımları 54 03-07-2008 10:14:55
şirket için bazı örnek çalışmalarım zernisan Flash 17 28-04-2008 14:28:40
fuar alanı için örnek bir çalışma görseli lazım haruncnr Graficafe 0 17-01-2008 11:32:26
çalıştığım şirketin ürünü için tasarladığım logolar melores Logo Tasarımları 22 05-11-2007 18:22:10

Kapat
Şifremi Unuttum?