Gece çekimleri

Fotoğrafçılık - Gece çekimleri Sponsorlu Bağlantılar Tamam ben hatalıyım, özür dilerim, hadi barışalım...

Cevapla
Gece çekimleri
aurum63 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aurum63

Bilg. Teknikeri / Yurtdışı

Standart
Alt 07-02-2009 #51
Sponsorlu Bağlantılar

Tamam ben hatalıyım, özür dilerim, hadi barışalım Gece çekimleri
Bu mesajdan alıntı yap
selimsolakoglu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

selimsolakoglu

Fotoğrafçı / İstanbul

Standart
Alt 07-02-2009 #52
                             Sponsorlu Bağlantılar
eyvallah babacan,zaten yazdığın o hata doğru silmeyi unutmuşun,diğeride benim hatamla alakalı birşey değil,su bu yani sudaki hani cok hafif bir eğim düz bir cubuğu yamultarak gösterir değilmi? yani buda öyle bir şey sanırım,ben seni bi konuda taktir edeceğim cünkü sen girip hata belittin,yada beğenini sundun,garezlik içim girmedin Gece çekimleri bir konudada şikayet edeceğim ama seni sana şikayet edeceğimGece çekimleri fotograf konusunda cok calışmam calındı,nettede gördüm dergidede,ben onlara birşey demedim sanamı şimdi birşey diyeceğim,ama kızıyorum böyle olaylara cünkü fotografcının rızası gercekten cok önemli böyle konularda,yazılı olarak istemiştim ben,burda herkes şop kullanıyor ve herkes yazılı olarakta anlayabilirdi yazacağınız hataları bunu demek istiyorum,uyku bastı şimdilik iyi geceler diliyorumGece çekimleri

küsmedimki ,emin konuştun ama öyle dediğin gibi değil yani ona kızdımGece çekimleri e bırakta kızayım onada,barıştıkGece çekimleri
Bu mesajdan alıntı yap
aurum63 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aurum63

Bilg. Teknikeri / Yurtdışı

Standart
Alt 07-02-2009 #53
Evet, o sıkıntıları bende yaşıyorum, haklısın, emek hırsızları çok maalesef, bende bu işten en çok muzdarip olanlardanım, benim çektiğim fotoğrafı bana satmaya kalkanı bile gördüm. Neyse, bununla yaşamak zorundayız maalesef. İyi uykular...
Bu mesajdan alıntı yap
dgnzcn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

dgnzcn

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 07-02-2009 #54
kendinize eleştiri yapılmasından hoşnut olmuyorsanız sizde başkasına eleştiri yapmazsınız veya fotoğraflarınızı buraya koymazsınız.( fotoğraflarınızı nereye koyup koymayacağınıza karar vermek bana düşmez ) sonuçta herkese açık olan bir forumdayız. yada altına bu konuya eleştiri yazmayın gibisinden not düşseydiniz yine eleştirmezdim.

siz beni eleştirirken ben "buda bir görüştür saygı duymak lazım ve teşekkürler" diye size mesaj yazdım, fakat aynı olgunluk ve anlayışı benim sizi eleştirdiğim de göremedim. Aksine aşırı bir tepki verdiniz.

burası eğer sizin konunuz olduğunu düşünüp başkasının eleştiri yazmasını istemiyorsanız size bir daha eleştiri yazmam. sizi eleştirdiğim için umarım kırılmadınız.

daha fazla uzatmayalım lütfen.
İyi günler diliyorum.
Bu mesajdan alıntı yap
grafikerkartal isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikerkartal

The Legend ;)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 07-02-2009 #55
kendinize eleştiri yapılmasından hoşnut olmuyorsanız sizde başkasına eleştiri yapmazsınız veya fotoğraflarınızı buraya koymazsınız.( fotoğraflarınızı nereye koyup koymayacağınıza karar vermek bana düşmez ) sonuçta herkese açık olan bir forumdayız. yada altına bu konuya eleştiri yazmayın gibisinden not düşseydiniz yine eleştirmezdim.

siz beni eleştirirken ben "buda bir görüştür saygı duymak lazım ve teşekkürler" diye size mesaj yazdım, fakat aynı olgunluk ve anlayışı benim sizi eleştirdiğim de göremedim. Aksine aşırı bir tepki verdiniz.

burası eğer sizin konunuz olduğunu düşünüp başkasının eleştiri yazmasını istemiyorsanız size bir daha eleştiri yazmam. sizi eleştirdiğim için umarım kırılmadınız.

daha fazla uzatmayalım lütfen.
İyi günler diliyorum.

Uzatmayalım diyorsun fakat uzatmakta ısrarcısın üzüm yiyin arkadaşlar bağcıyı dövmeyin tamam gerginlik olmuş anlaşmazlık olmuş insanların olduğu her yerde bu olabilir saygı çerçevesinde kapatın gitsin ama şunuda unutmayalım rica üzerine Selim bu foruma geldi rica derken benim ricam yanlış anlaşılmasın. Maksadım burada Selimi övmek değil ama google a Selim Solakoğlu yazıp biraz zaman ayırırsan aramızda böyle bi hocanın olmasından şanslı hissedersiniz...
Bu mesajdan alıntı yap
selimsolakoglu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

selimsolakoglu

Fotoğrafçı / İstanbul

Standart
Alt 07-02-2009 #56
ya dgnzcn dostum sen iyimisin? seninkide bir görüştür demen bikere yanlış görüş falan değil bilader hata hata,var olan hatalarını yazdım bunlar görüş değil,fikir falan değil,görüştür falan demen bikere boş arkasındanda galerime girip sende şöyle çekmişin böyle cekmişin,onu bunu bırak sana bişey diyim,ben 10 yıldır cekiyorum,galerime girip sen hatalı pozlama yapmışın diyen her adam saygımı sundum,yaz google ye selimsolakoglu cıkcak karşına,ama bana gelip burda yorum değilde ahkam kesmişin msjında,ondan sonra sinirlendi diyorsun yorum kaldırmıyo diyosun bana,yorumun ben yaptım sen değil,bak senden sonraki arkadaş yorum yaptı bana yorum ona denir seninkine değil,bende ona htalarımı bulduğu için cok teşekür ettim,senin gibi buda bir görüştür diye sacmalamadımGece çekimleri ya komik yaa,şuraya girip zaman ayırıyorum sana birde

ve sana sayfama yorumdan başka söz yazma hakkı vermedim yukarıda,girme dedim yazacağın şeyler yorum değilse,böyle güzel sitelerin kurallarını hiçe saymayın yani,bu site bu sayfa hakkını bana verdiysen ben seni istemiyorsam girme kardeşim,ben uzatmak istemiyorum cünkü,sen şimdi sana yaptığım yorumda bana cvp olarak buda bir görüştür diye sacmalamışsın ya,ben sana oraya girip cvp bile vermedim hayır görüş değil,sunulan gercek hatalar görüş yada fikir değildir diye karşılık verme gereği bile duymadım,bak burada kendi sayfamda yaziyorum sana,yani yorum nedir nasıl yapılır bunun temel eğitimini ben mi vereceğim burda,utanırım yaa,benim fotomun altı olmaz arkadaş,yapın bir görüşme buluşma toplantı hepbirlikte bir araya gelelim oturalım konuşalım tartışalım yani sabaha kadar varım,sana kısa bir dip not vereyim burda,biri pozlama hatanı kadraj hatanı söylüyorsa buda bir görüştür deme,teşekkür et sonrada hatalarını ara varmı yokmu diye,varsa onları iste tmm,ben sana asla karışmak için demiyorum bunları senden banane ne demişin ne yazmışın ama yorum böyle yapılır cvpta böyle verilir,bidaha sayfama girme lütfen,varsa isteğin özel mesaj at bişey yap işte bana ulaşmak net üzerinden cok kolay,hadi sana iyi calışmalar diliyorum
Bu mesajdan alıntı yap
dgnzcn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

dgnzcn

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 07-02-2009 #57
iyide ben konuyu kısa kestim yazdığın şeyler yukarda bana söz hakkı veriyor. yenilir yutulur cinsten değil.

ben saçmalıyorsam sende ukalalık yapıyorsun.
10 sene fotoğraf çekiyor olman veya kim olman beni hiçmi hiç ilgilendirmiyor artık, çünkü hitap şeklini ve konuşma tarzını hiç beğenmedim, .
Bu mesajdan alıntı yap
grafikeri-m isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikeri-m

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 07-02-2009 #58
gerçekten hayran kalıcak kareler teşekürler bu güzel ve profesyonel çekimlerinizi bizimle paylaştığınız için
Bu mesajdan alıntı yap
selimsolakoglu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

selimsolakoglu

Fotoğrafçı / İstanbul

Standart
Alt 08-02-2009 #59
Volkan asıl senin gibi bir dostla aynı yerde bulunduğum için ben şanslıyım,ben bildiklerimin elbette hocasıyım bilmediğim çok şeyinde öğrencisiyim dahaGece çekimleri selimsolakoglu nu araştır derken tipimi yada kariyerimi değil bugüne kadar astığım fotolarıma verdiğim eleştiri cvpları ve türkiyenin en iyi foto sitelerinde onlarca kere gf olmama rağmen sedace 1-2yorum almış fotolarımında olduğunu anlatabilmek için söyledim,emeğe saygısızlığın herzaman karşısında oldum bu benim yada başkasının astığı fotolara hiç farketmez,şu imkansızdır bunu yapmak cok kolaydır böyle kelimeler yakışmıyor bu zor mesleğe bu herkes için gecerli,burada bu yüzden tepki gösterdim,yönetim ve tüm üyelerden özür diliyorum dgnzcn arkadaşta dahil,
grafikeri-m beğenin için çok teşekkür ederim.
Bu mesajdan alıntı yap
aurum63 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aurum63

Bilg. Teknikeri / Yurtdışı

Standart
Alt 08-02-2009 #60
İnsan ömrünün sonuna kadar öğrencidir, gün gelir çırağından öğrenir, gün gelir çocuğundan öğrenir, hayat böyle güzel. Eleştirilerin kaliteyi ve gayreti artıracağını düşünüyorum. Buraya konulan her çalışmaya " aaa ne kadar güzel, muhteşem, süper ötesi " gibi, detaya inmeden yapılan samimiyetsiz ( sözümona ) yorumlar, çalışmayı yapana olumsuz etki yapar, kendini kemale ermiş saymasına yol açar. Burada çalışmalarını görücüye sunan arkadaşlar genelde bu işten ekmek yiyen ( yada yemeye çalışan ) insanlardır. Bizlerin, görüpte ilgilenmediğimiz hataları müşteride mutlaka görecektir ve bizim harika diye şişirdiğimiz arkadaş mahçup olacaktır. Burada oldukça fazla fotoğrafçı arkadaş var, inanıyorumki hemen hepsi kendi alanlarında rüştünü kanıtlamışlar ama birçoğunun yorumları yüzeysel ve samimiyetsiz. Geçtiğimiz günlerde, yarım metre mesafeden yakaladığım, saniyede 6 defa kanat çırpan bir kuşun havada duruyor gibi fotosunu koydum buraya, yapılan yoruma bakın " aa ne güzel kuş, benimde böyle bir kuşum vardı öldü, benimde böyle kuşum olsa vesikalık fotosunu çekerim, sizi çok sevdiği belli " yahu Allah aşkına bunlar fotoğrafçının yapacağı yorumlarmı ? Bu yüzden beni, yaptığım çalışma ile ilgili eleştirenler, en azından gerçekten o çalışmayla ilgilenmiş ve incelemiş demektir, bundan memnuniyet duymak gerekir bence... Saygılar
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
çekimleri, gece

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Zenit ET Çekimleri gulcihan Fotoğrafçılık 24 06-01-2009 15:16:21
amatör fotoğraf çekimleri seksenbes Fotoğrafçılık 2 19-12-2008 10:34:08
Mike Diver reklam çekimleri kasta095 Fotoğrafçılık 5 29-07-2008 09:41:24
Gece çekimleri trilker Fotoğrafçılık 8 15-06-2008 12:29:40

Kapat
Şifremi Unuttum?