Girnedesign logo çalışmam

Logo Tasarımları - Girnedesign logo çalışmam ...

Cevapla
Girnedesign logo çalışmam
burcuozenxx isimli Üye şimdilik offline konumundadır

burcuozenxx

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-11-2008 #21
Sponsorlu Bağlantılar

Teşekkür ederim yorumun için arkadaşım çok önce yaptığım bi logo zaten ama şunu da söylemeden geçemicem logo konusunda kendimi pek iyi görmüyorum zaten Girnedesign logo çalışmam
Bu mesajdan alıntı yap
interhalil_58 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

interhalil_58

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 07-11-2008 #22
                             Sponsorlu Bağlantılar
çok basit bence bir grafik ajansı için çok yetersiz olduğunu düşünüyorum... şebnem ablamızında dediği gibi sil baştan
Bu mesajdan alıntı yap
FlameDance isimli Üye şimdilik offline konumundadır

FlameDance

Hiç Biri / Bursa

Standart
Alt 30-05-2009 #23
bence güzel olmuş yani eline sağlık....
Bu mesajdan alıntı yap
sametce88 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sametce88

Öğrenci (Grafik) / Van

Standart
Alt 01-06-2009 #24
güzel bir çalışma olmuş ama .arkadslar belirtmşler yinede bende hatırlatmada fayda bulacaına inanıyorum elmayı kullandıın yer ile G harfi arasında göze hitaben hoş olmayan type bolumu sırıtır olmuş ve G i elma die de kullanabilirsn ...... emeğine sağlık dior çalışmalarının devamın dilermm...
Bu mesajdan alıntı yap
KRonick1isi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

KRonick1isi

Ressam / İstanbul

Standart
Alt 01-06-2009 #25
yazı fontu seçimi farklı bir zevktir uyum ve beyeni meselesidir Elmanın yeri konusunda da eleştirim yok eleştirim şu Girne yazısında ki Fontun G harfi sorun olmuş yazının estetiği G harfi noktasında tıkanıyor. Fontun orjinal halini değiştirip G yi büyüt eğ uzat değiştir. farklı şekillerde dene çok daha güzel bir estetik yakalayacağına eminim.

Not: Birde şuna taktım. Ben bunu beyenmedim. Hem çok önceden yapmıştım ama gelin siz eleştirin demende ilginçti Girnedesign logo çalışmam
Bir dahaki sefere önce kendin beyen sonra tıkandığın yerde daha ne yapılabilir i sor istersen.
Emek, emek, emek illa emek diyorum Girnedesign logo çalışmamGirnedesign logo çalışmam
Başarılar
Bu mesajdan alıntı yap
nob isimli Üye şimdilik offline konumundadır

nob

Grafiker / Tekirdağ

Standart
Alt 15-08-2009 #26
font harici güzel bir çalışma
Bu mesajdan alıntı yap
canx isimli Üye şimdilik offline konumundadır

canx

Grafiker / Hatay

Standart
Alt 15-08-2009 #27
fonts çok güzel gitmiş uyumlu karekterler. birbiriyle yanına güsel bi logoda yaparsın.
Bu mesajdan alıntı yap
acem kızı isimli Üye şimdilik offline konumundadır

acem kızı(28)

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 15-08-2009 #28
Emeğine sağlık,
yorumları okudum elma pek güzel durmuyor,başarılarının devamını dilerim
Bu mesajdan alıntı yap
burcuozenxx isimli Üye şimdilik offline konumundadır

burcuozenxx

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 15-08-2009 #29
Bu konuyu açalı çok oldu yani eski bir çalışma.

Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar...
Bu mesajdan alıntı yap
lvnt isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lvnt

Öğrenci (Grafik) / İzmir

Standart
Alt 16-08-2009 #30
grafik tasarım yazısı içlerinde en güzel olanı bence elmay kaldırıp biraz daha grafik tasarımla ilgili şekiller kullanabilirsin renk olarak değişik bi renk deneyabilirsin ....
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
çalışmam, girnedesign, logo

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
logo çalışmam efeem Logo Tasarımları 5 26-03-2008 20:50:47
Logo Çalışmam escape_lea Logo Tasarımları 16 14-03-2008 01:42:07
Bi kaç logo çalışmam ScoobyDoo Logo Tasarımları 10 21-02-2008 16:10:21
Logo Çalışmam Mirga Logo Tasarımları 9 13-02-2008 14:42:23
Logo Çalışmam Enigmatic Logo Tasarımları 12 29-01-2008 11:11:35

Kapat
Şifremi Unuttum?