Görseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim.

Photoshop Soru ve Sorunlarınız - Görseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim. ...

Cevapla
Görseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim.
photoshop_er isimli Üye şimdilik offline konumundadır

photoshop_er

Hiç Biri / Konya

Standart
Alt 01-09-2010 #11
Sponsorlu Bağlantılar

hmm teşekkür ederim font değişik olunca strokeyi ayıklayamadım Görseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim.
Bu mesajdan alıntı yap
Tylcn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Tylcn

Öğrenci (Diğer) / Adana

Standart
Alt 01-09-2010 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
hmm teşekkür ederim font değişik olunca strokeyi ayıklayamadım Görseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim.

verdiğin sitedeki resim linkinde sorun var sanırım, gizlilikten dolayı forumda resim görünmüyor dikkat ettiysen...önemli değil
Bu mesajdan alıntı yap
photoshop_er isimli Üye şimdilik offline konumundadır

photoshop_er

Hiç Biri / Konya

Standart
Alt 01-09-2010 #13
bende gördüm onuda tarayıcıdandır dedim Görseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim.
Bu mesajdan alıntı yap
Ufuk Cebeci isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Ufuk Cebeci

Sanat Yn. / İstanbul

Standart
Alt 01-09-2010 #14
kardeşim sanırım sen resmi görmüyosun Görseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim. resme bak
sanırım ortada bi karmaşa oldu burada gorunen resim yaziliresimler.com yazan bi resim. deniz resmi yok istediğiniz resim tam olarak yuklenmedi sanırım. linkden bakınca çıkıyor ortaya
Bu mesajdan alıntı yap
FatihDora isimli Üye şimdilik offline konumundadır

FatihDora(29)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 01-09-2010 #15
Arkadaşlar O resmi aldığı sitenin ismi çıkıyor Görseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim. yani resmin linki başka yerde gösteremiyorsunGörseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim.
farklı kaydedip başka bir resim upload sitesine yükle tekrar link koy Görseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim.)
resmi aldığın site izin vermiyor sadece site ismi çıkıyor burayaGörseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim.) yaziliresimler.com diye
Bu mesajdan alıntı yap
photoshop_er isimli Üye şimdilik offline konumundadır

photoshop_er

Hiç Biri / Konya

Standart
Alt 01-09-2010 #16
tmm kardeş sorun çözüldü zaten ama yinede koyuyum Görseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim.
Bu mesajdan alıntı yap
FatihDora isimli Üye şimdilik offline konumundadır

FatihDora(29)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 01-09-2010 #17
Tamamdır Görseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim. bak şimdi DENİZİ GÖRDÜM:cool:

Bu yazıda Çizginin Path'in Üzerine Brush Fırça Uygulanmış gibi sanki :cool:
Bu mesajdan alıntı yap
photoshop_er isimli Üye şimdilik offline konumundadır

photoshop_er

Hiç Biri / Konya

Standart
Alt 01-09-2010 #18
olabilir ama tek font ta olabilir
Bu mesajdan alıntı yap
FatihDora isimli Üye şimdilik offline konumundadır

FatihDora(29)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 01-09-2010 #19
olabilir ama tek font ta olabilir
Evet Haklısın bi ihtimal Görseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim.
Bu mesajdan alıntı yap
photoshop_er isimli Üye şimdilik offline konumundadır

photoshop_er

Hiç Biri / Konya

Standart
Alt 01-09-2010 #20
tabi Görseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim. Görseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim. Görseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim. Görseldeki Yazıyı Nasıl Yazabilirim.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Değişik Bir gif çalışmam. Nasıl yapıldığını tahmin edene helal.. ensar_147 Photoshop 5 25-01-2008 16:50:30

Kapat
Şifremi Unuttum?