Grafikerler.net Özel İki Çalışmam

Dijital Sanat - Grafikerler.net Özel İki Çalışmam ...

Cevapla
Grafikerler.net Özel İki Çalışmam

Grafikerler.net Özel İki Çalışmam

Alt 09-01-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Site Yenilenmeden Önce Yapmıştım Bu tasarimi Sitede aksaklık olup silinmişti Bilgisayarda Gözüme Çarptı Koyim Dedim

Grafikerler.net Özel İki Çalışmam
Grafikerler.net Özel İki Çalışmam
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Smoke6 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Smoke6

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 09-01-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
güzel çalışmalar emeğine sağlık..
Bu mesajdan alıntı yap
cinesu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cinesu

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 09-01-2008 #3
Ben bu çalışmalarda tasarım göremedim. Bunun için daha çok çalışmalısın. Tasarımcı olmakta bunu gerektirir. Ama bir tasarımcı kolay yetişmez. Çalışma isteğini kırmak istemem. Daha da iyi olacak çalışırsan. Birde şöyle bir şey söylemeliyim. Yaptığın çalışmayı yapmış olupta sitelere gönderme. İlk önce kendin bir değerlendir. Sonra diğer bu işte iyi olan kişilerin çalışmalarını izle, takip et. Kendini ilk önce onların çalışmaları ile kıyasla. Yani her çalıştığını sitelere göndermek zorunda değilsin. Çalışmalarında başarılar.
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 10-01-2008 #4
Ben bu çalışmalarda tasarım göremedim. Bunun için daha çok çalışmalısın. Tasarımcı olmakta bunu gerektirir. Ama bir tasarımcı kolay yetişmez. Çalışma isteğini kırmak istemem. Daha da iyi olacak çalışırsan. Birde şöyle bir şey söylemeliyim. Yaptığın çalışmayı yapmış olupta sitelere gönderme. İlk önce kendin bir değerlendir. Sonra diğer bu işte iyi olan kişilerin çalışmalarını izle, takip et. Kendini ilk önce onların çalışmaları ile kıyasla. Yani her çalıştığını sitelere göndermek zorunda değilsin. Çalışmalarında başarılar.
teşşekürler yorumun için
Bu mesajdan alıntı yap
Bahtınur YILDIZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Bahtınur YILDIZ(33)

Grafiker / Tekirdağ

Standart
Alt 10-01-2008 #5
logomuz bardaklara pek bi yakışıyor yaaGrafikerler.net Özel İki Çalışmam
Bu mesajdan alıntı yap
Hande DEMİR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Hande DEMİR(43)

Grafiker

Standart
Alt 10-01-2008 #6
neden eski logoyu uyguladınız?:rolleyes:
Bu mesajdan alıntı yap
mgrafik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mgrafik

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 10-01-2008 #7
Bumudur yani!... Grafikerler.net logosu bundan çook ama çok daha fazlasını hak ediyor... kusura bakma kardeş....
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 10-01-2008 #8
arkadaşlar ben bu tasarımı bu site ilk açıldığında yapmıştım iş yerinde yapmıştım bilgisayarı ararken buldum vede koydum sizce kötümü ettim ?
Bu mesajdan alıntı yap
Engin BÜTÜN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Engin BÜTÜN

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 10-01-2008 #9
Eline sağlık üstadım.. Bence çok güzel olmuş zaten çalışmalarını takip ediyorum başarılısın..
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
wallpers, ozel calisma, kupabardak, kupa, grafikerlernet, bardak

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Flame Çalışmam Grafikerler.net Erdem After Effects 33 13-12-2009 20:16:25
Grafikerler.net'e özel Hades Graficafe 22 26-05-2009 08:22:57

Kapat
Şifremi Unuttum?