grafikerliğin önü açıkmı üni bitirince iş bulmak kolaymı?

Grafik Tasarımcıların Soru ve Sorunları - grafikerliğin önü açıkmı üni bitirince iş bulmak kolaymı? ...

Cevapla
grafikerliğin önü açıkmı üni bitirince iş bulmak kolaymı?
brsspr isimli Üye şimdilik offline konumundadır

brsspr

Öğrenci (Grafik) / Bursa

Standart

grafikerliğin önü açıkmı üni bitirince iş bulmak kolaymı?

Alt 16-08-2010 #1
Sponsorlu Bağlantılar

ben meslek lisesi grafik ve foto. okuyorum lise 3 deyim. İnş. 4 yıllık üni okumak istiyorum ama iç mimarla grafik arsında çokk kararsızım her kafadan başka ses çıkıyo :S kimi, grafikerlik öldü önüne gelen grafiker oluyo diyo kmi iç mimarlığa fazla ilgi yok diyolar bu iki meslekleri gözönüne alarak hangisinde günümüzde maaşları ve iş bulma olanağı daha çoktur? Yardımlarınızı bekliyorum şimdiden çok teşkkürler.. :smile:
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

feylosoft isimli Üye şimdilik offline konumundadır

feylosoft

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 16-08-2010 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
İki bölümde öğrencilik hayatında kendinizi ne kadar çok geliştirdiğinize bağlı sonuçlar verecektir. Eğitim çok önemlidir ama bu iki bölümde diploma tek başına bir işe yaramaz. Yani siz 4 yıl boyunca ne kadar çok çalışır okur ve stajdan ziyade bifiil çalışmaya başlarsanız o kadar çabuk yol alırsınız. O zaman farkınızı ortaya koyarsınız. Birde maaş para elbette önemli ama her iki işte para için yapılcak işler değildir benim gözümde. Zaten yapılamaz o şekilde insanın içinden gelmiyorsa. Grafikerlikte okumuş (4 sene GSF) ve yetenekli olan biri için diyeyim ortalama 800 ile 3000 Tl arası (2000'den yukarsı istanbul için) alabilirsiniz. (istisnalar kaideyi bozmaz, 5000 TL gibi paralarda duyabiliyoruz tabi bunlar çok çok az) İçmimarlık için bir şey diyemicem.

Ve her iki işte yine istisnalar kaideyi bozmaz sadece ankara ve istanbulda hakkıyla yapıcak işlerdir. Diğer şehirleri yok sayabilirsiniz.
Bu mesajdan alıntı yap
brsspr isimli Üye şimdilik offline konumundadır

brsspr

Öğrenci (Grafik) / Bursa

Standart
Alt 24-08-2010 #3
tabi herşey para değil sevmedikten sonra bn istanbulda oturmuyorum ne yazıkki bursadayım :S ileride nolur tabi bilemem. Peki siz memnunmusunuz işinizden?
Bu mesajdan alıntı yap
feylosoft isimli Üye şimdilik offline konumundadır

feylosoft

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 24-08-2010 #4
Valla ben üniversitede okuduğum mesleği yapmadım bu işi sevdiğim için bu işe geçtim. Okullu değilim ama hakkıyla yapabilmek için çok okudum didindim. Öyle hayalgücü yetenek falan değil çok ciddi bilgi birikimi istiyor bu iş. Yani derseniz bu kadar çalışma ve okumaya değermi kesinlikle değmez. Ama ben seviyorum kazıklanmaya devam ediyorumgrafikerliğin önü açıkmı üni bitirince iş bulmak kolaymı? Gerçekten sevecekseniz, uğruna didinip farkınızı ortaya koyacaksanız yapın. Ama okudum, yazılım öğrendim, iş arıyom şeklinde kesinlikle yapılmaması gerekir
Bu mesajdan alıntı yap
brsspr isimli Üye şimdilik offline konumundadır

brsspr

Öğrenci (Grafik) / Bursa

Standart
Alt 25-08-2010 #5
hımm anladım grafikerliğin önü açıkmı üni bitirince iş bulmak kolaymı? Ben karar değiştiriceğimi sanmıyorum birbirine yakın mesleklerde kararsızım okadar grafikerliğin önü açıkmı üni bitirince iş bulmak kolaymı?
Bu mesajdan alıntı yap
aduketkombosu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aduketkombosu

Öğrenci (Grafik) / İzmir

Standart
Alt 31-08-2010 #6
Valla ben üniversitede okuduğum mesleği yapmadım bu işi sevdiğim için bu işe geçtim. Okullu değilim ama hakkıyla yapabilmek için çok okudum didindim. Öyle hayalgücü yetenek falan değil çok ciddi bilgi birikimi istiyor bu iş. Yani derseniz bu kadar çalışma ve okumaya değermi kesinlikle değmez. Ama ben seviyorum kazıklanmaya devam ediyorumgrafikerliğin önü açıkmı üni bitirince iş bulmak kolaymı? Gerçekten sevecekseniz, uğruna didinip farkınızı ortaya koyacaksanız yapın. Ama okudum, yazılım öğrendim, iş arıyom şeklinde kesinlikle yapılmaması gerekir
hayalgucu yetenekle filan degılmı ? grafikerliğin önü açıkmı üni bitirince iş bulmak kolaymı? ya guldurmeyın adamı allah askına. bız bosunamı guzel sanatlar lisesi okuduk daha sonra guzel sanatlar fakultesınde grafık bolumunde egıtm alıyoruz. yemın ederım forumları gezdıkce guluyoruz arkadaslarla.ınsanlar 4-5 sene dıdınıyolar ılerı derecede photoshop corel öğrenıyolar.kolaj mantıgıyla afişler..çok cıddı logo arsıvlerınden ordan burdan alıntıyla logo calısmaları yapıp grafıkerım yada tasarmcıyım şeklınde dolaşıyolar.bız gercekden bosuna egıtım alıyoruz bosuna gece gunduz kagıt kalemle guajla ugrasıyoruz.ınsanlar grafık tasarımını abode programları bılmekle karıstırmakda.
Bu mesajdan alıntı yap
feylosoft isimli Üye şimdilik offline konumundadır

feylosoft

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 01-09-2010 #7
Okumayı biliyormusun dostum? keşke önce okuyup anlasaydın senden farklı bir şey söylemiyorum orada.
Bu mesajdan alıntı yap
blockher88 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

blockher88

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

ünlem
Alt 18-11-2010 #8
yani özetle arkadaşım üniversiteyi okumak gerek elbette ama iişe girdiğin zaman adam demezki ;ay bu adamın diploması bile yok ) adam yaptığın çalışmalara bakar istersen hiç okuma , az önce söylediğim şakaydı :tongueout: ama üniversiteyi bitirmelisin ama önemli olan kabiliyet

[15 yaşındayım bunları sadece staj yaptığım yerlerden ve araştırak öğrendim grafikerliğin önü açıkmı üni bitirince iş bulmak kolaymı?]
Bu mesajdan alıntı yap
sessizsu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sessizsu

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-11-2010 #9
Benim gözlemlediğim şöyle bir durum var: öğrenci, yeni mezun ve ya 2-3 senelik tecrübeliler az paraya çok iş yapıyor, daha sonrasında aldığınız maaş artmaya başlıyor, çok fazla grafiker olan var bu doğru ama çok fazla da talep var dolayısıyla işsiz kalmak gibi bir sorun pek olmuyor

ama bir yaştan sonra bu sektörde barınmak istiyorsanız kendi ajansınızı / işinizi kurmanız şart.. 40 yaş üstü kaç kişiye şans verilir iş ararken orası meçhul, genç yeni nefes ve tecrübe kazanmak için az paraya çalışacak birileri her zaman tarzı kemikleşmiş birilerinden daha gözde..

gençlik yılları çok çabuk geçiyor yaş ilerledikçe sürekli değişen teknolojiye ayak uydurmak başkasının ağız kokusunu çekmek gibi şeyler insana zor gelmeye başlıyor.

sonra bir de resim heykel vb. bölümlerinden mezun olup iş bulamadıkları için grafikerlik yapanlar var program öğrenip grafikerim diye gezinenler 6 ay kursa gidip iki tane font bilmeden çıkıp iş arayanlar var 50 liraya web sitesi yapanlar var bunlarla da rekabet etmek gerekiyor iki tuşa bastın o işi ben de yapardım ne var diyen müşteriler var.. bunkara rağmen işsiz kalınmıyor sen düşün...

mimarlıkta nasıldır bilemem ama grafikerlikte aşağı yukarı durum böyle.. eczacılığı sevmesen de eczacılık yaparsın ama grafikerlik mesleği sevilmeden yapılmaz bu da başka bir gözlemim.
Bu mesajdan alıntı yap
ysvr54 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ysvr54

Hiç Biri / Sakarya

Standart
Alt 10-05-2014 #10
ben meslek lisesi 4. sınıf öğrencisiyim sınsıf hocama sordum önü açık meslekler neler diye aşçılık grafik tasarım feln söledi ben çizimle alakalı bölümleri felan çok severim grafik tasarım ilgimi çekti grafikerlik okusammı okumasammı die kararsızım nasıl önü açık bi meslek mi iş imkanları nasıl merak ettim yardımcı olursanız sevinirim ..
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
bir yazının puntosunu bulmak eensar Tipografi Tasarımları 10 27-01-2014 15:59:48
Karakter sayısını bulmak anka Microsoft Office Word 0 29-07-2009 11:48:52
Grafikerliğin Değeri electronwarrior Grafik Tasarımcıların Soru ve Sorunları 8 06-04-2009 23:43:03
Grafikerliğin hangi dalını önerirsiniz ? tugce Graficafe 10 30-01-2009 12:00:45
Slogan bulmak yusuf.a Serbest Çalışmalar 0 13-02-2008 01:04:07

Kapat
Şifremi Unuttum?