grafikerlik kursu ile ilgili

Photoshop Soru ve Sorunlarınız - grafikerlik kursu ile ilgili ...

Cevapla
grafikerlik kursu ile ilgili
design_tolga isimli Üye şimdilik offline konumundadır

design_tolga(31)

Grafiker / İstanbul

Standart

grafikerlik kursu ile ilgili

Alt 29-11-2010 #1
Sponsorlu Bağlantılar

merhaba arkadaşlar bir sorum olacak ben bir kursa yazıldım kurs iki kurdan oluyo ilk kurda programları öğretiyolar ikinci kurda ileri düzey verdiklerini söylediler baskı yöntemleri font yönetimi tipografik çalışma teknikleri gibi eğitim dersleri veriliyo acaba gerçeklik payı nedir gerçekten prof. bi şekilde öğrenebilirmiyim yoksa diğer kurslar gibi hiç bişi öğrenmeden çıkarmıyım oradan
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

design_tolga isimli Üye şimdilik offline konumundadır

design_tolga(31)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-11-2010 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
ve verdikleri programlar corel ai ps qouakpress freehand
Bu mesajdan alıntı yap
design_tolga isimli Üye şimdilik offline konumundadır

design_tolga(31)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-11-2010 #3
cevap verecek kimse yokmu ?
Bu mesajdan alıntı yap
biem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

biem

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 05-12-2010 #4
selam bende kurstayım devam ediorum halen bende corel freehand ps ai quark indesign ve ileri alıyorum.. kurslar sadece programı kullanmayı öğretir tasarım ve ustalık senin çabana kalmış bi iştir.. ben memnunum.. araştırmalarla ve bol pratikle ilerletiyorum..
Bu mesajdan alıntı yap
aliihsano isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aliihsano

Grafiker / Gaziantep

Standart
Alt 06-12-2010 #5
ben kurs hocasıyım, sana şöyle söylüyeyim ben kurs başlarken öğrencilerime ben size bisiklet sürmeyi öğreteceğim, siz bisiklet sürmeyi öğrendikten sonra markete gidip gelmeyi kendiniz öğreneceksiniz derim, yani tamamıyla size kalmış bir olay biz size temel teknikleri öğretiyoruz, bisikletle kendinizi geliştirip mahalleler arası gezintiyi size bırakıyoruz, her şeyi biz öğretemeyiz anlayacağınız, gerçi kursa geliyorum bana öğretin diyen salaklar da olmuyor değil, örneğin bir bayan öğrencimin hocam siz photoshopta makyaj yapmasını öğretmiyorsunuz diye saçmaladığı da olmuştu.

özet geçeyim:bisiklet sürmeyi biz öğretiriz, markete gitmeyi siz öğrenirsiniz.
Bu mesajdan alıntı yap
design_tolga isimli Üye şimdilik offline konumundadır

design_tolga(31)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 07-12-2010 #6
teşekkür ederim hepinize hocam özellikle size cok acıklayıcı oldu benim öğrenmek istedigim birazda grafiğe teknik açıdan bakmak hocam.coreli akıcı bi şekilde kullanıyorum photoshopuda az biraz mesela photoshopta manipilasyon yada tipografk tasarım teknikleri neler bu tarz eğitimlerde almak istiyorum bilmiyorum yanlıs mı dusunyorum
Bu mesajdan alıntı yap
aliihsano isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aliihsano

Grafiker / Gaziantep

Standart
Alt 08-12-2010 #7
tipoğrafik tasarım farklı bir alan bunu öğrenmenin en kolay yolu ise işin kazanında kaynamak, örneğin bir forma kaç sayfadır, sırt payı ne kadardır vs, bunları bilmen için yani kolay öğrenmen için uygulamalı, matbaa ortamında çalışman şart, yalnız bu tarz bilgileri detaylı öğrenirsen minumum 2500 lirayla çalışmanı öneririm.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Grafikerlik Kursu Arıyorum ellibesrock Grafik Tasarımcıların Soru ve Sorunları 1 11-10-2010 17:31:12
grafikerlik kursu önerir misiniz arkadaşlar... maviankara Grafik Tasarımcıların Soru ve Sorunları 0 07-12-2009 19:26:34
Grafikerlik Kursu Joker64 Kantin 5 30-04-2009 10:24:33
Grafikerlik Kursu Staj formulaone Sonuçlanan İlanlar 2 21-04-2008 16:30:14

Kapat
Şifremi Unuttum?