güzel sanatlar yetenek sınavına gircem bunun için yardım istiyorum

Karakalem - güzel sanatlar yetenek sınavına gircem bunun için yardım istiyorum ...

Cevapla
güzel sanatlar yetenek sınavına gircem bunun için yardım istiyorum
alone_34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

alone_34

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

ünlem

güzel sanatlar yetenek sınavına gircem bunun için yardım istiyorum

Alt 22-07-2010 #1
Sponsorlu Bağlantılar

herkese merhaba;

ben öncelikle belirtmek isterim güzel sanatların yetenek sınavına gircem ve bunun için benim

hazırlanmam gerekiyor sınaz 2 ağustos ve 3 agustosta bana gereken cizim örnekleri deyil o cizimi nasıl

yapacağım LÜTFEN YARDIM EDİN ben güzel sanatlara gercekten girmek istiyorum istediğim konular

sunlar;

1_) CANLI MODELDEN DESEN (karakalem)

2_) İMGESEL ÇALIŞMA (karakalem)

ikisindede nasıl konular oldugunu bilmiyorum ben daha önceki sınavlarına göre calışmıskım gecen gittim

kaydımı ldum ve sok oldum bu konularla karsılasınca lütfen yardım edin ben bi kitap yada bunları nasıl

cızcemi anlatacak bi kisi istiyorum





en gec bana yarın na lazım ki zaman kısıtlı calışmam lazım

şimdiden tesekurler..

iyi forumlar...


yardım eden herkese rusvet gibi olmasın ama +1000 rep
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-07-2010 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Bu şekilde çirkin ve asılsız bir rüşvet(?) ile bu konuyu açacağınıza, forumu araştırsaydınız çok daha fazla bilgi almış olurdunuz. Sadece bu bölümü inceleyerek bir sürü şey öğrenebilirsiniz.

O son cümleyi de hiç yazmamanızı yeğlerdim. O sınavı kazanırsanız benden bir artı size, söz.güzel sanatlar yetenek sınavına gircem bunun için yardım istiyorum

Bol araştırmalar, bol öğrenmeler, bol çizimler.güzel sanatlar yetenek sınavına gircem bunun için yardım istiyorum
Bu mesajdan alıntı yap
alone_34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

alone_34

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 22-07-2010 #3
abi haklısın bakmadım deyil ama sürek kısıtlı onun için böle yapıyorum ve ben o repi rüşvet için deyil içimden geldiği için vereceğim
xD
Bu mesajdan alıntı yap
efograf isimli Üye şimdilik offline konumundadır

efograf(26)

Hiç Biri / Kocaeli

Standart
Alt 22-07-2010 #4
JOSE M. PARRAMON (insan figürü çizimi) için
JOSE M. PARRAMON (Baş ve portre çizme sanatı) bu kitaplar anatomi bilgisi için
kitapçılara bakarsan anatomi ile ilglii daha çok kitap bulabilirsin bunlar canlı model için seni geliştirir.
İmgesel içinde bi tahta model al kendine şekilden şekile sok günde en az 10 şekilde çiz.
Ve tavsiyem elinin çabuk açılması için büyük büyük objelerden koca bi kompozisyon hazırla ve 70*100 kağıda yerde otururak çiz buda bileğini geliştirir. imgeselde daha iyi karalamalar yapmana yardımcı olur. (resimdeki gibi 70*100 benim çizimlerimden biri mesela bu)
[IMG]güzel sanatlar yetenek sınavına gircem bunun için yardım istiyorum[/IMG]


Bende gireceğim 2 ay sonra Allah kolaylık versin.
Bu mesajdan alıntı yap
KARACAVİRAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

KARACAVİRAN

Baskıcı / Adana

Standart
Alt 22-07-2010 #5
sana tam olarak ne istiyorsun kii yani sen ne mezunusun resme ilgin ve el yetenegin nasıl ilk önce bunları yazsan sana daha ii yardım edebiliriz belkii ne dersin
Bu mesajdan alıntı yap
alone_34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

alone_34

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 25-07-2010 #6
saol abi güzel çizimiş bu arada eline sağlık

yazdım zaten abi güzel sanatlar lisesinin yetenek sınavına gircem resme ilgim asırı derecede
Bu mesajdan alıntı yap
KARACAVİRAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

KARACAVİRAN

Baskıcı / Adana

Standart
Alt 30-07-2010 #7
Hala bilgiye ihtiyacın varmı? Her ne kadar uzun zaman olsada 9 sene önceki sınavımı hatırlayacagım ama cevabı hızlı yaz ona göre yazcam
Bu mesajdan alıntı yap
alone_34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

alone_34

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 18-08-2010 #8
sanada abi tesekurler
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
çay ambalajı için yardım istiyorum.. sedasız Sonuçlanan İlanlar 2 04-01-2010 21:21:51
mrb mailbox için yardım istiyorum yagmur_tanesi Web Tasarımı 0 29-07-2009 13:54:12
Illustrator Sınavına Giricem Lütfen Yardım Desing By KAYA Illustrator 1 14-07-2009 17:02:03
Ücretsiz Özel Yetenek Sınavına Hazırlık Kursları biyonik Kantin 0 12-07-2008 14:22:24

Kapat
Şifremi Unuttum?