Hacı & Hakan Kuaför Salonu Kartvizit & Logo

Kartvizit Tasarımları - Hacı & Hakan Kuaför Salonu Kartvizit & Logo Sponsorlu Bağlantılar gerçekten cok bi çalışma olmuş...

Cevapla
Hacı & Hakan Kuaför Salonu Kartvizit & Logo
Manyaq isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Manyaq(26)

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 03-03-2010 #11
Sponsorlu Bağlantılar

gerçekten cok bi çalışma olmuş
Bu mesajdan alıntı yap
halilkayrak isimli Üye şimdilik offline konumundadır

halilkayrak(32)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 03-03-2010 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
gerçekten cok bi çalışma olmuş
Saol Kardeşim, teşekkür ederim
Bu mesajdan alıntı yap
g.ecglr isimli Üye şimdilik offline konumundadır

g.ecglr(30)

Özel

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 04-03-2010 #13
Kartivizt gerçekten çok şık ve amacına uygun olmuş...
fakat benim merak ettiğim başka bir nokta var...
Şimdi bizde matbaaya katvizit bastıracağız
siyah fantazi kağıdın üstüne basılamadığını iddaaa ediyorlar
Yani şöyle; siyah fantazi kağıt seçersem eğer; sadece yaldızlı mürekkeplerle basım yapılabilceğini söylediler
Yada beyaz normal bir kağıt seçeceğim; üzerine kopmle siyah baskı yapıp 3 renk ekstradan tasarım renkleri olacak ama bu durumdada mürekkep bulaşmaması için üstüne selefon basılıyormuş
Ama tabiii selefonlu kart kalitesiz duruyor
Fantazi kağıdın verdiği etkiyi göstermiyor ne yazıkki
Bu durumda siyahtan vazgeçmek zorunda kaldık
Peki siz nasıl basacaksınız bu kartı?
Yada bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bana yardımcı olabilirler mi?
Bu mesajdan alıntı yap
rockan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

rockan

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 04-03-2010 #14
arkadaş büyük ihtimal bunu fantaziye bastırmaycaktır. hoş durmaz cünkü. evet fantazi kağıtlarda basım biraz kısıtlı.
Bu mesajdan alıntı yap
rockan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

rockan

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 04-03-2010 #15
bu arada kartta perma yazıyodu. erkek kuaföründe perma varmıy dı Hacı & Hakan Kuaför Salonu Kartvizit & Logo
Bu mesajdan alıntı yap
halilkayrak isimli Üye şimdilik offline konumundadır

halilkayrak(32)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 06-03-2010 #16
Kartivizt gerçekten çok şık ve amacına uygun olmuş...
fakat benim merak ettiğim başka bir nokta var...
Şimdi bizde matbaaya katvizit bastıracağız
siyah fantazi kağıdın üstüne basılamadığını iddaaa ediyorlar
Yani şöyle; siyah fantazi kağıt seçersem eğer; sadece yaldızlı mürekkeplerle basım yapılabilceğini söylediler
Yada beyaz normal bir kağıt seçeceğim; üzerine kopmle siyah baskı yapıp 3 renk ekstradan tasarım renkleri olacak ama bu durumdada mürekkep bulaşmaması için üstüne selefon basılıyormuş
Ama tabiii selefonlu kart kalitesiz duruyor
Fantazi kağıdın verdiği etkiyi göstermiyor ne yazıkki
Bu durumda siyahtan vazgeçmek zorunda kaldık
Peki siz nasıl basacaksınız bu kartı?
Yada bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bana yardımcı olabilirler mi?
Fantazi Kağıda Siyah Zemin baskı yapılır yapılmasına fakat istediğimiz sonucu elde edemeyiz. Genelde Siyah zeminli fantazi kağıt baskılarında - Altın Yaldız - Gümüş Yaldız gibi baskılar kullanılmakta. + Sıcak yaldız ve Gofre uygulamalarıda iyi görünüyor.
Teşekkür ederim...

arkadaş büyük ihtimal bunu fantaziye bastırmaycaktır. hoş durmaz cünkü. evet fantazi kağıtlarda basım biraz kısıtlı.
350 gr. mat kuşeye basıldı...

bu arada kartta perma yazıyodu. erkek kuaföründe perma varmıy dı Hacı & Hakan Kuaför Salonu Kartvizit & Logo
Ekte bana gelen kartvizit numunesi görünmekte Hacı & Hakan Kuaför Salonu Kartvizit & Logo
Teşekkür ederim ...

[IMG]Hacı & Hakan Kuaför Salonu Kartvizit & Logo[/IMG]Hacı & Hakan Kuaför Salonu Kartvizit & LogoHacı & Hakan Kuaför Salonu Kartvizit & Logo
Bu mesajdan alıntı yap
g.ecglr isimli Üye şimdilik offline konumundadır

g.ecglr(30)

Özel

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 06-03-2010 #17
Fantazi Kağıda Siyah Zemin baskı yapılır yapılmasına fakat istediğimiz sonucu elde edemeyiz. Genelde Siyah zeminli fantazi kağıt baskılarında - Altın Yaldız - Gümüş Yaldız gibi baskılar kullanılmakta. + Sıcak yaldız ve Gofre uygulamalarıda iyi görünüyor.
Teşekkür ederim...



350 gr. mat kuşeye basıldı...


Ekte bana gelen kartvizit numunesi görünmekte Hacı & Hakan Kuaför Salonu Kartvizit & Logo
Teşekkür ederim ...

[IMG]Hacı & Hakan Kuaför Salonu Kartvizit & Logo[/IMG]Hacı & Hakan Kuaför Salonu Kartvizit & LogoHacı & Hakan Kuaför Salonu Kartvizit & Logo

çok teşekkür ediyorum
Biz bu durumda siyahtan vazgeçiyoruz o zaman
çünkü fantazinin şıklığı kuşe de yok ne yazıkki
İlginiz için çok teşekkür ediyorum
Bu mesajdan alıntı yap
budu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

budu

Öğrenci (Diğer) / Niğde

Standart
Alt 09-03-2010 #18
bu makas tarak veya isimlerin arasındaki işareti o şekilde nasıl yerletiriyorsunuz Hacı & Hakan Kuaför Salonu Kartvizit & Logo)
hiçbir bilgim yok da Hacı & Hakan Kuaför Salonu Kartvizit & Logo
Bu mesajdan alıntı yap
truant34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

truant34

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 09-03-2010 #19
Siyah zeminli Fantezi kağıtlar vardır onlarda gayet güzel baskı alırsınız çünkü onlar kendinden siyahtır daha sonradan sizin verdiğiniz CMYK baskıyı gerçekleştirmezler... Yani özel fantezi kağıt tercih ediceksin matbaan sana temin edicektir ellerinde kağıt kartelası vardır umarım...
Siyak fantezi kağıt seçersin fakat üzerinde renklerle oynama yapmazsın yani işi 2 renkte bitirmeye çalışsınlar gayet hoş durur örneğin Siyah zemine beyaz- gri- kırmızı olabilir.
Bu mesajdan alıntı yap
g.ecglr isimli Üye şimdilik offline konumundadır

g.ecglr(30)

Özel

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 09-03-2010 #20
Siyah zeminli Fantezi kağıtlar vardır onlarda gayet güzel baskı alırsınız çünkü onlar kendinden siyahtır daha sonradan sizin verdiğiniz CMYK baskıyı gerçekleştirmezler... Yani özel fantezi kağıt tercih ediceksin matbaan sana temin edicektir ellerinde kağıt kartelası vardır umarım...
Siyak fantezi kağıt seçersin fakat üzerinde renklerle oynama yapmazsın yani işi 2 renkte bitirmeye çalışsınlar gayet hoş durur örneğin Siyah zemine beyaz- gri- kırmızı olabilir.
evet siyah kağıtları gördüm
lakin onlara sadece yaldızla baskı yapılabildiğini söylediler
çünkü diğer boyalar ele falan bulaşıyormuş siyah üstüne baskı yapıldığı zaman
zaten bizde vazgeçtik saiyah karttan
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
kartvizit, kartvizit bak

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Kuaför Salonu Kartvizit Çalışmam tirilye Kartvizit Tasarımları 12 21-03-2012 10:53:27
Kuaför Insert Tasarımım Esmeray Kuaför ve Güzellik Salonu sherifhe Kitap kapağı, broşür, menü vb. 31 11-10-2011 15:04:15
Hakan kuaför salonu Üstatlarımın Yorumları.. bysoftware Logo Tasarımları 3 08-02-2010 11:17:27
Miss Moon Bayan Kuaför Salonu Logo Çalışmalarım derya_d13 Logo Tasarımları 20 30-05-2009 09:16:34

Kapat
Şifremi Unuttum?