Hangi Meslek İle Uğraşayım

Php, Asp, Perl, Html - Hangi Meslek İle Uğraşayım Sponsorlu Bağlantılar Arkadaşlar ben Karabük Üniversitesi bilgisayar mühendisliği 2. sınıf öğrencisiyim.Geçen sene aldığım burs,derslerimin çok kötü olması sebebiyle krediye dönecek ancak ben kredi istemiyorum ve krediye dönünce krediyi kestireceğim.Bu yüzden ...

Cevapla
Hangi Meslek İle Uğraşayım
hawfar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hawfar

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart

Hangi Meslek İle Uğraşayım

Alt 14-08-2012 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar ben Karabük Üniversitesi bilgisayar mühendisliği 2. sınıf öğrencisiyim.Geçen sene aldığım burs,derslerimin çok kötü olması sebebiyle krediye dönecek ancak ben kredi istemiyorum ve krediye dönünce krediyi kestireceğim.Bu yüzden okurken çalışmam gerekiyor ancak Karabük küçük bir yer olduğundan iş bulmam mümkün değil.Bu yüzden internet üzerinden çalışmak zorundayım.Bu aralar grafikerlik ile uğraşıyorum.Photoshop ve corel draw bilgim orta düzeyde.Önümde 1 ay kadar zaman var.Sizce bu süre içinde internet üzerinden çalışabilecek düzeye gelebilir miyim? Diğer uğraşmayı düşündüğüm şey ise php programlama.Bu ikisinden hangisi ile uğraşmalıyım? Yardımcı olabilecek birileri varsa çok mutlu olurum.Grafiker diyecek olan arkadaşlar grafikerliğin hangi alanı ile uğraşmamın daha iyi olacağını belirtmeleri daha iyi olur.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

drawsever isimli Üye şimdilik offline konumundadır

drawsever(41)

Hiç Biri / Mersin

Standart
Alt 17-08-2012 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Bakın bilgisayar mühendisliği okuyorum diyorsunuz, yani 4 yıllık bir okuldasınız. Neden 4 yıl okuyorsunuz? Çünkü mesleki anlamda yeterlilik kazanmanız için gereken süre en azından teorik olarak bu.

Şimdi hal böyleyken grafik tasarımı 1 ay içinde öğrenebilir miyim gibi bir soru sormuşsunuz. Grafiker olarak çalışan arkadaşların da sizin gibi üniversite okuduğunu, mesleki anlamda yeterliliklerini bundan sonra kazandıklarını, hatta kimilerinin hala kendisini grafik tasarımcı olarak görmediklerini biliyor muydunuz?

Mesela ben "acil olarak ağ topolojisi ve bilgisayar mimarisi hakkında uzmanlaşmalıyım. 1 ay içinde ne düzeye gelirim" sorusunu sorsam size gülünç gelir değil mi? İşte onun gibi bir şey..
Bu mesajdan alıntı yap
hawfar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hawfar

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 17-08-2012 #3
Haklısınız ancak ben grafikerlik konusunda kariyer yapmak istediğimi söylememiştim.Ben okurken kendimi geçindirecek kadar kazansam yeterli.
Bu mesajdan alıntı yap
Grafikirist isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Grafikirist

Webmaster / İstanbul

Standart
Alt 07-09-2012 #4
google uzmanlığı yani seo en kazançlısı tasarım yönünden geliştirmek gerek kendini birde android veya apple aplikasyonları kazançlı şu dönem bence zaman öyle bir zamanki hersene bi moda çıkıyor ilk giren parayı vuruyor...

Bu sene aplikasyonlar moda
1- geçen sene wordpress moda idi
2- ondan önceki sene joomla
3- ondan önce ip tv yayını canlı
4- daha önce radyo yayını netten ve chatli olanı
5- ondan önce arkadaşlık siteleri
6- ondan önce forum kurmak bulletin
7- ondan önce flash siteler
8- ondan önce template monster modaydı
9- ondan önce bedava siteler
10- ondan önce ara bul sitesi kurmak
11- ondan önce ise cep melodi sitesi

ve atladığım diğerleri
Bu mesajdan alıntı yap
BLUE_AZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

BLUE_AZ

Webmaster / Ankara

Standart
Alt 10-09-2012 #5
senin sorun kısaca su kardeşim kısa yoldan parayı nasıl kazanırım...
Benim cevabım ise bu soruyu herkez hergün kendine soruyor zaten.
İstediğin kadar emek ver kısa yoldan para kazanmak yok !
Eğer kendini yeterli görüyorsan freelanch olarak web veya grafik işleri bulmaya çalış derim ben. Birde ineternetten ziyade sosyal ilişkilerinle bu işleri bulmaya çalışırsan daha etkili olur.

Birde sana küçük bir tiyo üniversitedesin güzel işler yapıyorsan kaliteli işler yapıyorsan arkadaşlarının amcası dayısı vs yada sevgilisi için site açmak isteyen olacak vs vs vs bir çok iş bulma şansın var fakat iş getirene %10-20 gibi bir komisyon vereceğini söylersin ve aldığın ilk avanstanda çocuğun parasını tık diye ödersen bir süre sonra bakmışsın herkez sana iş arıyor olacaktır =)

yada Grafikirist'in de dediği gibi ilk farkına varan ve yapan olacaksın ...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
hangi iş hangi programda yapılır sesil Temel Tasarım İlkeleri 5 17-05-2011 11:42:58
Hangi Lise Hangi Bölüm? dRnc Kantin 9 03-05-2011 15:26:04
Hangi Uzantılı Dosya Hangi Programda Çalışır? dorad Grafik Sözlük 39 22-02-2010 15:02:17
amatörüm cok yeniyim Buca Anadolu Meslek ve Meslek Lisesi nilay91 Kitap kapağı, broşür, menü vb. 24 04-12-2008 13:57:50
Hangi Meslege, Hangi Font? arda kerman Fontlar 7 16-08-2008 23:08:14

Kapat
Şifremi Unuttum?