Harika Bir Banner Çalısmasıı :)) EKS 140 Design

Deneme Çalışmalar - Harika Bir Banner Çalısmasıı :)) EKS 140 Design ...

Cevapla
Harika Bir Banner Çalısmasıı :)) EKS 140 Design
eksi40 Desinq isimli Üye şimdilik offline konumundadır

eksi40 Desinq(26)

Öğrenci (Diğer) / Gaziantep

Standart
Alt 21-02-2011 #11
Sponsorlu Bağlantılar

kendinde beğenmelisin tamam..ama başlarının beğenmesi de önmli deil mi ? bencede pek hoş görünmüyo..ama eline sağlık
eyw Kardasım Peki Sagolsınn Öylede Böyledee..
Bu mesajdan alıntı yap
eksi40 Desinq isimli Üye şimdilik offline konumundadır

eksi40 Desinq(26)

Öğrenci (Diğer) / Gaziantep

Standart
Alt 21-02-2011 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
alıştım ben aslında. artık tepki vermiyorum.
ilginç olanı konu başlığında kendini övmek hatta rumuz vermek vs gibi hareketlerde bulunulmamış gibi
konu açıklamasına "yorum sizin arkadaşlar" demek...

daha yapılacak yorum mu kalmış? kendi başlığını kendisi yorumlamış zaten. :smile:


70 Mlyondan Fazlayız KArdsm Harika Bir Banner Çalısmasıı :)) EKS 140 Design Yorumun İçin Eyww Harika Bir Banner Çalısmasıı :)) EKS 140 Design
Bu mesajdan alıntı yap
UkeLa_ChoCuK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

UkeLa_ChoCuK(31)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 21-02-2011 #13
Harika banner ise neden "yorum sizin" diyorsun ? Noktayı koymuşsun kendince... Harika Bir Banner Çalısmasıı :)) EKS 140 Design
Bu mesajdan alıntı yap
eksi40 Desinq isimli Üye şimdilik offline konumundadır

eksi40 Desinq(26)

Öğrenci (Diğer) / Gaziantep

Dosya19
Alt 21-02-2011 #14
Harika banner ise neden "yorum sizin" diyorsun ? Noktayı koymuşsun kendince... Harika Bir Banner Çalısmasıı :)) EKS 140 Design
Belkide Karsılıgına Almak İçindr.. Oke :angel: Eyw KArdasım yorum İçinn. .Noktayı Koymak lazım Sözun Bittigi yerde..:kiss1:
Bu mesajdan alıntı yap
UkeLa_ChoCuK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

UkeLa_ChoCuK(31)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 21-02-2011 #15
Profil bilgilerinde yazan "Yaşı : 19" bilgisinde bi yanlışlık var kanımca...
Bu mesajdan alıntı yap
eksi40 Desinq isimli Üye şimdilik offline konumundadır

eksi40 Desinq(26)

Öğrenci (Diğer) / Gaziantep

Dosya19
Alt 21-02-2011 #16
Profil bilgilerinde yazan "Yaşı : 19" bilgisinde bi yanlışlık var kanımca...
KArdsım Sen yası Veya Bilgiyi Bırak Elestirini yap iyi veya Kötu GErisi Bnde kalsın
Bu mesajdan alıntı yap
Barish21 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Barish21

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 21-02-2011 #17
çok karışık olmuş. zemini renklendirmişin, yazılar düz kalsaymış, yazılar renklenmiş, zemin düz olsaymış daha anlaşılır olurdu. yazı karakteri de zor okunuyor. yazılara biraz çizgi rengi yada conture versen iyi olurdu. açık renk bi gölge de işini halleder.
Bu mesajdan alıntı yap
eksi40 Desinq isimli Üye şimdilik offline konumundadır

eksi40 Desinq(26)

Öğrenci (Diğer) / Gaziantep

Dosya24
Alt 21-02-2011 #18
çok karışık olmuş. zemini renklendirmişin, yazılar düz kalsaymış, yazılar renklenmiş, zemin düz olsaymış daha anlaşılır olurdu. yazı karakteri de zor okunuyor. yazılara biraz çizgi rengi yada conture versen iyi olurdu. açık renk bi gölge de işini halleder.
eyw kardasım sagolasın Biraz daha CAlısmam Lazım Tskler
Bu mesajdan alıntı yap
prometheus2000 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

prometheus2000

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-02-2011 #19
kotu olmuss...eger cok calısırsan daha iyisini yapabilirsin eminim...
Bu mesajdan alıntı yap
eksi40 Desinq isimli Üye şimdilik offline konumundadır

eksi40 Desinq(26)

Öğrenci (Diğer) / Gaziantep

Standart
Alt 21-02-2011 #20
kotu olmuss...eger cok calısırsan daha iyisini yapabilirsin eminim...
tskler yorum icin inss olcak
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Çok harika bi gif ? ceza_05 Photoshop Dersleri 3 05-02-2011 18:04:47
Harika Kahveci Kartvizitleri Harika PSD Grefakir Psd Dosyaları 5 13-03-2010 13:07:03
Banner nedir... Banner ölçüleri nelerdir... VolkanTEKiN Web Tasarımı 3 24-02-2009 09:23:30
Banner Nedir? Banner Cesitleri ve Ölcüleri VolkanTEKiN Grafik Sözlük 0 03-12-2007 01:27:52

Kapat
Şifremi Unuttum?