ibook tüm macciler bakarsa sevinirim

Macintosh - ibook tüm macciler bakarsa sevinirim ...

Cevapla
ibook tüm macciler bakarsa sevinirim
mailadresilazim isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mailadresilazim(41)

Grafiker / İstanbul

Standart

ibook tüm macciler bakarsa sevinirim

Alt 14-08-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

merhaba bir ibook elime gecti
933 mhz
32 ekran
40 gb hdd
256 mb ramli
ancak japonyadan gelmis
wirelessi filan yok eger eleman satarsa alayımmı nedersiniz photoshop filan yuklense calısırmı ben pc ciyim de bu arada 150 ytl alıcam sizcede uygun mu
mac os x diyordu ama tam sayısını hatırlamıyorum
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

gök-khan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gök-khan(34)

Grafiker / Eskişehir

Standart
Alt 14-08-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Çok fazla işinizi görmez o makine. Tahminim ibook serisinin ilk makinelerinden. Photoshop'un ve diğer grafik programlarının son birkaç sürümünü yüklemeniz zor. 6 ve 7'yi falan çalıştırabilir sanırım. Ancak, her ne olursa olsun 150 ytl verilir bence.
Bu mesajdan alıntı yap
Freelens isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Freelens

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 14-08-2008 #3
Daktilo gibi kalir.
Bu mesajdan alıntı yap
pasayusuf isimli Üye şimdilik offline konumundadır

pasayusuf

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 14-08-2008 #4
150 YTL hiçbişey değil eğer mac bilmiyorsan en azından bu makinada mac öğrenirsin ilerdede bi power book falan ya da mac book alırsınibook tüm macciler bakarsa sevinirim
yani bence al derim. pek performans bekleme tabii
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan TEKİN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan TEKİN

ARTniyetli

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 14-08-2008 #5
Müşterilerinize sunum yapmaya giderken kullanabileceğiniz güzel şirin bir makine. ibook tüm macciler bakarsa sevinirim
Bu mesajdan alıntı yap
mailadresilazim isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mailadresilazim(41)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 14-08-2008 #6
bende aynen oyle dusunuyorum bi wireless usb alırsam sagda solda baglanıp sırf ınternet icin bile kullanılır az biraz photoshop lada gorsel sunumu yaptıkmı canavar olur kanaatindeyim peki bu cihaz yukseltilebilirmi veya xp atılırmı
Bu mesajdan alıntı yap
gök-khan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gök-khan(34)

Grafiker / Eskişehir

Standart
Alt 14-08-2008 #7
XP atmanın İmkanı yok. Ayrıca, bi anlamıda yok Apple'a windows bulaştırmanın.
Bu mesajdan alıntı yap
Tollyver isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Tollyver(32)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 14-08-2008 #8
apple'a win yükleme.. yükleyemezsin de zaten.. zordur..

ayrıca o bilgisayar sadece küçük ve orta çaplı çalışmaları sunum yapabilceğin özellikte..
Bu mesajdan alıntı yap
mailadresilazim isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mailadresilazim(41)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 15-08-2008 #9
peki pardus filan yukleyebilirmiyiz biliyorum cok sey istiyoruz ama degisik birsey olmasını isterim
Bu mesajdan alıntı yap
cabulka isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cabulka

Grafiker / Konya

Standart
Alt 16-08-2008 #10
kardeş o ibook'u o fiyata ben alabilirim
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
bakarsa, ibook, macciler, sevinirim, tüm

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
ilk amatör çalışmam.. yorumlarsanız. sevinirim.. relax_senna Kitap kapağı, broşür, menü vb. 8 08-08-2008 16:06:06
fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Hilall Logo Tasarımları 11 14-06-2008 13:12:50
ajans olursa sevinirim eylül84 Sonuçlanan İlanlar 2 18-05-2008 01:22:06

Kapat
Şifremi Unuttum?