ID'da hazırlanan bir derginin fotoları RGB ama Pdf cmyk veriyor...Nasıl?

InDesign - ID'da hazırlanan bir derginin fotoları RGB ama Pdf cmyk veriyor...Nasıl? ...

Cevapla
ID'da hazırlanan bir derginin fotoları RGB ama Pdf cmyk veriyor...Nasıl?
sinkul isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sinkul

Bilg. Teknikeri / Ankara

Standart

ID'da hazırlanan bir derginin fotoları RGB ama Pdf cmyk veriyor...Nasıl?

Alt 20-03-2010 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar bir tartışma konusu oldu ama ben şahsen denemedim hiç....Bir arkadaşımız ID'da yaptığı derginin fotolarını CMYK'ya çevirmeden PDF aldığını, PDF'in kendisinin zaten CMYK'ya çevirdiğini iddaa etti bunun doğruluğu varmıdır acep....
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

diagram isimli Üye şimdilik offline konumundadır

diagram

Sanat Yn. / İstanbul

Standart
Alt 20-03-2010 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Evet doğru. PDF seçenekleri içinden bu işlem yapılabiliyor.
Bu mesajdan alıntı yap
sinkul isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sinkul

Bilg. Teknikeri / Ankara

Standart
Alt 20-03-2010 #3
Bu ne derece sağlıklı acaba onuda tartışmaya açmak lazım...Gerçekten böle bişi varsa bunca insan neden dergisini, gazetesini CMYK'ya çevirme amgaryasıyla tırmalasın dursun yani...dimi...
Bu mesajdan alıntı yap
efoja isimli Üye şimdilik offline konumundadır

efoja(37)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 20-03-2010 #4
ID PDF ayarları içerisinde bunu yapmanız mümkün. Hata olasılığı olduğunu düşünmüyorum. Ancak yine de fotoğraf düzenlemeleri için mutlaka PS'a ihtiyaç duyuyoruz. Saniyelik bir işlem ayrıca.
Bu mesajdan alıntı yap
sinkul isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sinkul

Bilg. Teknikeri / Ankara

Standart
Alt 20-03-2010 #5
Evet bunu bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır deyip sıyrılmak lazımID'da hazırlanan bir derginin fotoları RGB ama Pdf cmyk veriyor...Nasıl?...Zira gitti biralar, iddaayı kaybettik...Teşekkürler arkadaşlar paylaşım için...

Birde (fotolar RGB ise) PDF yaparken CMYK ayarımı var onu soruyum, ben genelde [PDF/X-3:2002] ayarı kullanıyorum ve fotoların CMYK olduğunu bildiğimden hiç bi işlem yapmadan PDF'imi alıyordum...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
cmyk paletını nasıl kuracagım kgozde Corel Draw Soru ve Sorunlarınız 2 02-11-2009 14:44:51
ID'da Türkçe Tireleme Nasıl olmalı? sinkul InDesign 1 10-08-2009 13:51:16
Word' de hazırlanan tabloyu Freehand e Nasıl Import edebilirim cnn_hrn Freehand 2 03-08-2009 19:40:03
RGB yazıları Nasıl CMYK ya çevirebiliriz mltsalim Corel Draw Soru ve Sorunlarınız 11 27-07-2009 18:44:00
sayfayı rgb den cmyk ya nasıl çeviriyoruz _kacakkiz_ Corel Draw Soru ve Sorunlarınız 8 20-03-2009 13:35:05

Kapat
Şifremi Unuttum?