iki nesneyi uyumlu şekilde hareket ettirmek (yardım)

Flash - iki nesneyi uyumlu şekilde hareket ettirmek (yardım) ...

Cevapla
iki nesneyi uyumlu şekilde hareket ettirmek (yardım)
tatar_ahmet isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tatar_ahmet(30)

Webmaster / Ankara

Standart

iki nesneyi uyumlu şekilde hareket ettirmek (yardım)

Alt 28-12-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar ben flasda çöp adam yapmak istiyorum işte hareket edecek hopluycak zıplıycak falan, şimdi mesela kolunu iki parça düşünürsek üst ve alt taraf olarak üst taraf hareket ediyo alt tarafında eklem noktasından onunla birlikte hareket etmesini istiyorum hareket ediyo fakat eklem noktasından kayıyo yani onu oraya sabitleyemezmiyim bunun bi yolu varmı.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

efoja isimli Üye şimdilik offline konumundadır

efoja(37)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-12-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
hareket verirken ince ayar yapmanız gerekiyor, bu konuda. Flashtan uzunca bir zamandır uzağım ama; çevirme falan yaparken merkez noktası ayarlanabiliyor diye hatırlıyorum. Bunun yardımı olabilir. Bu arada başlığınız problemli forum kurallarına bir göz atın, konunuz kilitlenebilir.
Bu mesajdan alıntı yap
tatar_ahmet isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tatar_ahmet(30)

Webmaster / Ankara

Standart
Alt 28-12-2008 #3
merkez noktasını ayarlıyorum ama dönerken ikisi birlikte uyumlu dönmüyo birisi eklem noktasından kayıyo
konu başlığını düzelttim uyardığın için teşekkür ederim.
Bu mesajdan alıntı yap
sevimsli isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sevimsli

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 28-12-2008 #4
x y kordinat kilitlemesi yapabilirsin ama ince ayarla kendin ayarlarsan nesne çogaldıkca zorluk çekersin , bunun için şu şekilde örnek vermek amaçlı sadece kilit ve hareket noktası hayali as yazıyorum sen daha da geliştirebilirsin

bacak._x = bacak._x + (_xmouse - bacak._x) / 6;
bacak._y = bacak._y + (_ymouse - bacak._y) / 6;
kol_mc._x = this._x + 8;
kol_mc._y = this._y - 9;
if (_xmouse < vucut_mc._x || _xmouse > vucut_mc._x + 640 || _ymouse < tümmovie_mc._y || _ymouse > tum movie_mc._y + 430)
{
delete this.onEnterFrame;
this.onRollOut();
this.onEnterFrame = function ()
{
kol.enabled = false;
kol._x = kol._x + (_xmouse - bacak._x) / 6;
kol._y = kol._y + (_ymouse - bacak._y) / 6;
vucut_mc._x = kol._x + 8;
vucut_mc._y = kol._y - 9;

if (vucut._function <= 0)
{
vucut._visible = false;
delete this.onEnterFrame;
} // end
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
ettirmek, hareket, iki, nesneyi, sekilde, uyumlu, yardim

Kapat
Şifremi Unuttum?