İkonlar

Deneme Çalışmalar - İkonlar Sponsorlu Bağlantılar eski dosyalarımı karıştırırken bu dosyaya denk geldim. önceden paylaşacaktım ama kaldı öylece kenarda. biraz düzenleyip PSD si yeni paylaşıyorum. link Bu çalışmalara devam etmeli mi yoksa bu parlak ...

Cevapla
İkonlar
BlueX isimli Üye şimdilik offline konumundadır

BlueX

Arı Üye

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart

İkonlar

Alt 14-06-2013 #1
Sponsorlu Bağlantılar

eski dosyalarımı karıştırırken bu dosyaya denk geldim. önceden paylaşacaktım ama kaldı öylece kenarda. biraz düzenleyip PSD si yeni paylaşıyorum.

İkonlar

link

Bu çalışmalara devam etmeli mi yoksa bu parlak ikonların modası geçti mi? Daha gerçekçi çalışmalara mı yönelmeliyim?

mesela bir ios uygulaması için yaptığım bir çalışma
İkonlar

bıçağı orda yokmuş farzedin İkonlardaha düzenleyemedim İkonlar

BlueX Design

Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

ismail038 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ismail038

Grafiker / Kayseri

Standart
Alt 14-06-2013 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
güzel kardeşim
Bu mesajdan alıntı yap
rao322 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

rao322

Hiç Biri / Sakarya

Standart
Alt 14-06-2013 #3
Çalışmaların gerçekten göz dolduruyor. Beğenilesi İkonlar

Parlak ikonların modası geçmek üzere diyebilirim. bir veya iki renk ikonlar suan bayağı moda. Malum şu zamanlarda sade web arayüzleri, minimal grafik tasarımları daha çok mevcut. (windows 8 metro mesela) Bunun üzerinde düşünüp çalışabilirsin bence. Her haliyle: PERFECT İkonlar
Bu mesajdan alıntı yap
BlueX isimli Üye şimdilik offline konumundadır

BlueX

Arı Üye

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 14-06-2013 #4
Çalışmaların gerçekten göz dolduruyor. Beğenilesi İkonlar

Parlak ikonların modası geçmek üzere diyebilirim. bir veya iki renk ikonlar suan bayağı moda. Malum şu zamanlarda sade web arayüzleri, minimal grafik tasarımları daha çok mevcut. (windows 8 metro mesela) Bunun üzerinde düşünüp çalışabilirsin bence. Her haliyle: PERFECT İkonlar
minimal tasarımlar dediğiniz gibi şuan revaçta. minimal olarak yaptığın tasarımlar mevcut ama logo olarak. öneri için teşekkürler İkonlar

BlueX Design

Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 17-06-2013 #5
İkonlar

İos için çok seçenek olmasına rağmen zamane çalışmalar ve elbet kullanılabilir, bence aynen devam. Tebrik ediyorum. Ama sizi takip edecek arkadaşlar için kullandığınız programları ve yapım süreleri gibi ufak detayları paylaşırsanız sevinirim.

İyi çalışmalar.
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 17-06-2013 #6
Bu alanda oldukça iyisin ve iyi olduğun bi alanı terketmek ne kadar mantıklı olur bilemiyorum..
Ha ilgi duyduğun alanları buna ek olarak yürütebilirsin..

Şey gibi düşün "add power to the power" İkonlar
Bu mesajdan alıntı yap
BlueX isimli Üye şimdilik offline konumundadır

BlueX

Arı Üye

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 18-06-2013 #7
İos için çok seçenek olmasına rağmen zamane çalışmalar ve elbet kullanılabilir, bence aynen devam. Tebrik ediyorum. Ama sizi takip edecek arkadaşlar için kullandığınız programları ve yapım süreleri gibi ufak detayları paylaşırsanız sevinirim.

İyi çalışmalar.
Bu alanda oldukça iyisin ve iyi olduğun bi alanı terketmek ne kadar mantıklı olur bilemiyorum..
Ha ilgi duyduğun alanları buna ek olarak yürütebilirsin..

Şey gibi düşün "add power to the power" İkonlar
değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim İkonlar benim düşüncem gerçekçi ve minimalist çalışmalar artık tutulmakta. iOS 7 de bile minimalist tasarıma geçildi. hem sade ve anlaşılır işler çok hoşuma gitmekte. şuan ki çizgimi bozmadan, üzerine eklenti gerekecek.aynen "add power to the power" İkonlar Birde dediklerimi özetleyen bir çalışma(sahibi değilim);
İkonlar

bir kaç videolu ders hazırladım daha doğrusu hazırlamıştım İkonlar ama bir türlü onları editlemek için fırsatım olmadı. Kısa zamanda dersleri upload ederim inşallah İkonlar

BlueX Design

Bu mesajdan alıntı yap
Lethalz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Lethalz

Öğrenci (Diğer) / Uşak

Standart
Alt 18-06-2013 #8
güzel olmuş.eline sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
İkonlar-7 Gökhan TEKİN Diğerleri 3 19-05-2012 17:08:19
İkonlar-8 Gökhan TEKİN Diğerleri 1 16-10-2010 11:35:47
İkonlar huseyin67 Web Tasarımı 5 09-06-2008 05:10:09

Kapat
Şifremi Unuttum?