il il 2008 imsakiye takvimi

Diğerleri - il il 2008 imsakiye takvimi ...

Cevapla
il il 2008 imsakiye takvimi
user82 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

user82

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 04-08-2008 #11
Sponsorlu Bağlantılar

arkadaslar diyanete baktım ama nasıl oldugunu bulamadım bu vakit hesaplamanın sunu olusturan biri varsa yada bulan nasıl yapıldıgını anlatabilirmi acaba hesapla dedimmi bugunden baslıyor ay sonuna kadar beklemek mi gerekiyo yardımcı olacak arkadas yokmu
Bu mesajdan alıntı yap
ERGUN_KUBASİK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ERGUN_KUBASİK

Matbaacı / Ankara

Standart
Alt 04-08-2008 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
çok teşekürler arkadaşım
Bu mesajdan alıntı yap
dussokagi34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

dussokagi34

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 04-08-2008 #13
arkadaşlar merhaba şuan diyanetin 2008 sakarya iline ait imsakiye bilgileri geçti ve arkadaşımızın yazdığı gibi saatlerde farklılıklar var. Bu konuda diyanetin hazırladığı imsakiye saatlerinin kullanılması daha doğru olacaktır.
Bu mesajdan alıntı yap
musibako isimli Üye şimdilik offline konumundadır

musibako

Grafiker / Kayseri

Standart
Alt 05-08-2008 #14
ellerinize sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
ozy isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ozy

Grafiker / Rize

Standart
Alt 06-08-2008 #15
teşekkür ederim
Bu mesajdan alıntı yap
grafiker_emrah isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafiker_emrah(28)

Arı Üye

Grafiker / Afyonkarahisar

Standart
Alt 09-08-2008 #16
teşekkürler kardeşlerim
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 09-08-2008 #17
teşekürler
Bu mesajdan alıntı yap
cafer67 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cafer67

Bilg. Teknikeri / Zonguldak

Standart
Alt 09-08-2008 #18
Arkadaşlar bu imsakiyelerde oruca başlama(imsak) vakitleri 14 dakika erken. Sadece iftar(akşam vakitleri tam tutuyor. Diğer vakitlerde de bir-iki dakika farkllık var. Bu zat-ı muhteremler TEMKİN'i biraz abartmışlar.
Sağlıklı imsakiye için Diyanet işleri Başkanlığı Vakit Hesaplama'ya ulaşmak en iyisi.
www.diyanet.gov.tr'den iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz.
kardeşim en saglıklı takvım FAZİLET takvimi dıyanette kerahat vaktini koymamış bunun için butun ınsanların yani diyanet takvımıne gore oruc tutanların orucları sakata gıdıyo r bunu bılelım kardeşler lutfen İŞKLERİNİ EN IYI YAPANLARA BU SEKIL MUAMELE ETMIYELIM
Bu mesajdan alıntı yap
cafer67 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cafer67

Bilg. Teknikeri / Zonguldak

Standart
Alt 09-08-2008 #19
sen nasıl hesapladın 14 dakika baya büyük bi fark su işin dogrusunu bilen beri gelsin yanlıs yapmayalım sonra
kardes fazılete uyUNUZ yanlış degıl korkmayın
Bu mesajdan alıntı yap
nambir isimli Üye şimdilik offline konumundadır

nambir

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 15-08-2008 #20
2008 Ramazan Ayı İmsakiyeleri [Tüm Şehirler] | BnYmN's webLog | wmhaber.com seo yarışması

burda linkler var... alabilirsiniz... diyanet işlerine ait gozukuyor...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
2008, imsakiye, takvimi

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
2008 Takvimi (Photoshop psd) Engin BÜTÜN Psd Dosyaları 4 09-01-2009 23:08:47
2008 yılı takvimi karazhan Corel Draw 81 05-12-2008 15:01:54
2008 takvimi... Genctürk Kitap kapağı, broşür, menü vb. 10 23-06-2008 19:34:11
2008 takvimi burhanhora Freehand 18 25-03-2008 20:20:51
2008 Takvimi GRAPHICHER_MAN Corel Draw 20 03-12-2007 13:32:49

Kapat
Şifremi Unuttum?