ilk kez manipülasyon

Fotoğrafçılık - ilk kez manipülasyon ...

Cevapla
ilk kez manipülasyon
grafipapatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafipapatya(29)

Arı Üye

Grafiker / İstanbul

ilk kez manipülasyon

Alt 16-09-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

ilk kz yapıyorum merak ettim ve yaptım.
eleştirin eleştirin eleştirin..
bende öğrenmek istiyorum..
ilk kez manipülasyon

Anı yazmak, ölümün elinden bir şey kurtarmaktır.:angel:

Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Fatos KESKİN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Fatos KESKİN

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 16-09-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Ortadaki beyaz köpek çok güzel olmuş ilk çalışmaya göre çok iyi ellerine sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
grafipapatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafipapatya(29)

Arı Üye

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 16-09-2008 #3
saol fatos..
ama eleştir eleştir ilk kez manipülasyonD

Anı yazmak, ölümün elinden bir şey kurtarmaktır.:angel:

Bu mesajdan alıntı yap
baygolge42 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

baygolge42(32)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 16-09-2008 #4
guzel olmus,kopekteki tebessum hos olmus...
ama daha guzellerinide yapabilirsinilk kez manipülasyon
Bu mesajdan alıntı yap
dogukan2002_01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

dogukan2002_01

Grafiker / Adana

Standart
Alt 16-09-2008 #5
gayet başarılı çalışmalar. ama brad pitt gibi adama da bu yapılmazki... 2 numara çok iyi olmuş... emeğine sağlık daha şirin çalışmalar çıkarabilirsin...
Bu mesajdan alıntı yap
grafipapatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafipapatya(29)

Arı Üye

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 16-09-2008 #6
teşekkürlerr arkadaslar.
brad i hiç sevmem zaten

Anı yazmak, ölümün elinden bir şey kurtarmaktır.:angel:

Bu mesajdan alıntı yap
efoja isimli Üye şimdilik offline konumundadır

efoja(37)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 16-09-2008 #7
brad pitt'i sevmiyorsun diye bunu yapmak zorunda mıydınız? ashilles'ime ne yapmış ya? genel olarak başarılı olmuş üstelik! beyaz köpek gerçekten başarılı. ellerinize sağlık. bir dahaki sefere konu edeceğiniz kişi için benim onayımı alın lütfen! ilk kez manipülasyon
Bu mesajdan alıntı yap
muratiff isimli Üye şimdilik offline konumundadır

muratiff

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 16-09-2008 #8
Çok profesyonel, ilham verici.
Bu mesajdan alıntı yap
covenantt isimli Üye şimdilik offline konumundadır

covenantt

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 16-09-2008 #9
Bence ilk olarak temiz işler yapmışsınız hiç bir hata yok ama deneme sadece bir anlamları yok güzel gelmedi malesef ; şimdi açıkçası sizdenn bu becerdiğiniz işi daha yaratıcı ve mantıksal şeylerde yapıp sunmanızı rica edicem ilk kez manipülasyon manupule yapabiliyorsunuz yani havalandınız hadi uçun artık !!! ilk kez manipülasyon
Bu mesajdan alıntı yap
grafipapatya isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafipapatya(29)

Arı Üye

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 16-09-2008 #10
Sağolun a aklıma bişi gelmioo...
neyi manupule etsem...
efoje akıl ver ilk kez manipülasyon

Anı yazmak, ölümün elinden bir şey kurtarmaktır.:angel:

Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
ilk, kez, manipülasyon

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Manipülasyon Çalışmalarım.... raiff Serbest Çalışmalar 17 28-10-2008 15:28:50
foto manipülasyon Haloville İllüstrasyon Çalışmaları 19 16-05-2008 08:08:56
Biraz manipülasyon N/A3 Dijital Sanat 18 09-03-2008 23:06:13
Manipülasyon mustafaozcicek İllüstrasyon Çalışmaları 6 09-02-2008 22:31:06
karpuzz manipülasyon nob Serbest Çalışmalar 0 26-10-2007 12:45:58

Kapat
Şifremi Unuttum?