İlk klip denemem - Moby_lift me up

After Effects - İlk klip denemem - Moby_lift me up ...

Cevapla
İlk klip denemem - Moby_lift me up
Aldarion isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Aldarion

Hiç Biri / Ankara

Standart

İlk klip denemem - Moby_lift me up

Alt 02-08-2010 #1
Sponsorlu Bağlantılar

İlk klipe denemem arkadaşlar.
Çekimler iphone ile yapıldı.
Onun dışında herhangi bir ekipman kullanılmadı.
Montaj ve efekler after efek ile yapıldı.

Lift me up on Vimeo
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Aldarion isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Aldarion

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 02-08-2010 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Ben bu grafikerler tayfasını anlamıorum arkadaş, Dünyanın en prodüksiyon ağırlıklı video paylaşım sitesi vimeo. Burdakiler linke tıklayıp vimeoya girmeye üşeniyo.
Bu mesajdan alıntı yap
graphichd isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graphichd(31)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-08-2010 #3
Hayırdır, tıklanma sayısından mı anladın kimsenin izlemediğini.. İlk klip denemem - Moby_lift me up Ben çalışmanı beğendim. Emeğine sağlık ve başarılar..
Bu mesajdan alıntı yap
hsyngngr isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hsyngngr

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 03-08-2010 #4
tebrik ederim çok güzel bir çalışma olmuş kardeşim. bu ilkmiş ama sonuncu olmasın devamını bekliyoruz
Bu mesajdan alıntı yap
Aldarion isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Aldarion

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 03-08-2010 #5
Evet tıklanma sayısından anladım İlk klip denemem - Moby_lift me up forumda 20 kişi görüntüledi diyor ama vimeo da izlenme sayısında bir degişiklik yok. Avatar güzelmiş bu arada eru'nun simgesi..

Eyvallah Hüseyin İlk klip denemem - Moby_lift me up zevkli oluyor sen de dene dicem ama yoğunsun baya anlaşılan. Biraz boş vakit gerektiriyor.
Bu mesajdan alıntı yap
graphichd isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graphichd(31)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-08-2010 #6
Evet tıklanma sayısından anladım İlk klip denemem - Moby_lift me up forumda 20 kişi görüntüledi diyor ama vimeo da izlenme sayısında bir degişiklik yok. Avatar güzelmiş bu arada eru'nun simgesi..

Eyvallah Hüseyin İlk klip denemem - Moby_lift me up zevkli oluyor sen de dene dicem ama yoğunsun baya anlaşılan. Biraz boş vakit gerektiriyor.
:smile: Death Note isimli Anime deki L isimli karakterin simgesiydi. Belki onlarda era dan almışlardır..
Bu mesajdan alıntı yap
Aldarion isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Aldarion

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 03-08-2010 #7
Evet ben de aynı karakterden bahsediyorum. Telefonla konuşurken "eru des" (ben L) dio.
Bu mesajdan alıntı yap
FatihDora isimli Üye şimdilik offline konumundadır

FatihDora(29)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-08-2010 #8
vuu ben çok beğendim valla helal kardeş eline sağlık İlk klip denemem - Moby_lift me up :alkis:
Bu mesajdan alıntı yap
teomaniac isimli Üye şimdilik offline konumundadır

teomaniac

Webmaster / İstanbul

Standart
Alt 09-08-2010 #9
Çok beğendim Ellerine Sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
enexim isimli Üye şimdilik offline konumundadır

enexim

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 10-08-2010 #10
çok güzel olmuş ... programı öğrenesim geldi
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Hazerfen klip firex Psd Dosyaları 1 18-02-2010 09:04:33
Yeni Klip: Gülşen / Bir An Gel g.ecglr Müzik Videoları 0 20-01-2010 22:34:25
Flash klip eduge Flash 1 08-06-2009 01:50:59
çok duygusal bir klip cenkerbey Müzik Videoları 6 03-02-2008 01:13:24
Balik Klip art ACİL buzi Clip Art 0 24-01-2008 16:48:16

Kapat
Şifremi Unuttum?