ilk kutu tasarımım (parfüm kutusu)

Ambalaj Tasarımı - ilk kutu tasarımım (parfüm kutusu) ...

Cevapla
ilk kutu tasarımım (parfüm kutusu)
princess20 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

princess20(30)

Grafiker / Adıyaman

Standart

ilk kutu tasarımım (parfüm kutusu)

Alt 15-10-2007 #1
Sponsorlu Bağlantılar

slm arkadaşlar bu işe yeni başladım ve öğrenme amaçlı bi çalışma yaptım lütfen eleştirilerinizi bekliyorum. teşekkürler

ilk kutu tasarımım (parfüm kutusu)
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

N/A3 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

N/A3(42)

Standart
Alt 15-10-2007 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Merhaba, bir parfüm kutusuna göre basit kalmış.
Diğer ürünleri incele, gözlemle. Kendini geliştireceksindir.
Bu mesajdan alıntı yap
kıvılcım isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kıvılcım

Grafiker / Şanlı urfa

Standart
Alt 15-10-2007 #3
gördüğüm kadarıyla grafik konusunda biraz deneyimin var
fakat işin tasarım bölümüne gelince fikirlerini yaratıcılığını kullanarak çok daha iyi çalışmalar çıkaracağına inanıyorum...
Bu mesajdan alıntı yap
mavitayfa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mavitayfa

Grafiker / Tekirdağ

Standart
Alt 15-10-2007 #4
şu da var bu bi kutu tasarımı ise tek bir yüzden oluşmamalı yani kutunun yanları arka kısmı vs diğer boyutlarını da hesaba katmalısın + bi de for men versiyonu olmayacak mı? bence onu da çalışilk kutu tasarımım (parfüm kutusu) çalışmandaki renkleri beğendim hatta zemindeki desen ve renkte bi eşarbım bile vardıilk kutu tasarımım (parfüm kutusu))
Bu mesajdan alıntı yap
princess20 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

princess20(30)

Grafiker / Adıyaman

Standart
Alt 15-10-2007 #5
gördüğüm kadarıyla grafik konusunda biraz deneyimin var
fakat işin tasarım bölümüne gelince fikirlerini yaratıcılığını kullanarak çok daha iyi çalışmalar çıkaracağına inanıyorum...
evet yaklaşık bir yıldır grafikerlik yapıorum ama hiç tasarım yapmadım hep belirli şeylerin üzerinden çalıştım ve ayrıca photoshop bilgimde çok yeterli değil hem photoshop u hemde tasarım kabiliyetimi geliştirmek için çalışıyorum işallah başarılı olucam teşekkürler yorumun için bu arada

şu da var bu bi kutu tasarımı ise tek bir yüzden oluşmamalı yani kutunun yanları arka kısmı vs diğer boyutlarını da hesaba katmalısın + bi de for men versiyonu olmayacak mı? bence onu da çalışilk kutu tasarımım (parfüm kutusu)
evet haklısın for men de olmalı ama diğer yüzlere neler yazacağımı neler koyacağımı bilmediğim için sadece tek yüz olarak çalıştım bunun için yardımcı olursanız sevinirim
Bu mesajdan alıntı yap
mavitayfa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mavitayfa

Grafiker / Tekirdağ

Standart
Alt 15-10-2007 #6
site içinde örnek kutu tasarımlarına bakabilirsin ayrıca hazır şablonlara
burdan ulaşabilirsin...
hazır kutu tasarımı ve bıçakları eps-ai
parfüm kutularının estetik tasarımı onları tek kullanımlık olmaktan çıkarıp dekorasyon + süs amaçlı kullanıma imkan tanıyor bu yüzden de tasarımdaki "albeni" önemli bence
Bu mesajdan alıntı yap
princess20 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

princess20(30)

Grafiker / Adıyaman

Standart
Alt 15-10-2007 #7
çok teşekkürler mavitayfa ilk kutu tasarımım (parfüm kutusu)
Bu mesajdan alıntı yap
tarzan45 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tarzan45

Grafiker / Manisa

Standart
Alt 16-10-2007 #8
Selam.
Bence bir parfüm kutusu için albenisi az gelen bir çalışma olmuş. Parfüm satmak aslında sadece bir koku satmak demek değildir. Çoğu zaman bir hayat tarzı satmaktır. (Bence yani) dolayısıyla biraz daha belli tarzalara ve kesimlere hitap eden daha albenili bir çalışma yapılabilir.

Benim dikkatimi çeken bir diğer konuda kullandığın gül fotoğrafı. Bence parfüm gibi kokusuyla insanlara hitap eden bi ürünü ambalajlarken, akıllarda kokusuyla kalmış bir çiçek kullanmak pek de mantıklı olmamış. Zira tüketici bunun gül kokan bir parfüm olduğunu. Hatta gül suyu olduğunu bile düşünebilir. Bence bu konuyu da bi düşün.

Son olarak da işe yeni başladım dediğin için bir küçük tavsiye vermek isterim;
Bence ilk etapta parfüm ambalajı değil de, broşür, el ilanı gibi daha az uzmanlık isteyen ve özellikle yazıyı nasıl kullanabileceğini daha iyi öğrenebileceğin tasarımlar seçebilirsin kendine. Zira parfüm ambalajı ayarında tasarımlar yapmak çok iyi bir grafik tasarım bilgisinin ve tecrübesinin yanı sıra bazı spesifik konularda da bilgi sahibi olmayı gerektirir. (Ambalaj tasarımı gibi - ki bence kullanılan malzemenin ve ortaya çıkarılabilecek varyasyonların çeşitliliği açısından ayrıca uzmanlaşılabilecek bi alandır sektörde-) Demek istediğim şu ki; çetrefilli işleri ilk başlarda yapmaya çalışman bıkkınlık ve soğukluk yaratabilir. Bu açıdan daha kolay işlerle başlamanı öneririm.

Çalışmalarında başarılar dilerim...
Bu mesajdan alıntı yap
Cahit GÜLDEN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Cahit GÜLDEN(54)

Eğitimci Grafiker

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 16-10-2007 #9
evet yaklaşık bir yıldır grafikerlik yapıorum ama hiç tasarım yapmadım hep belirli şeylerin üzerinden çalıştım ve ayrıca photoshop bilgimde çok yeterli değil hem photoshop u hemde tasarım kabiliyetimi geliştirmek için çalışıyorum işallah başarılı olucam teşekkürler yorumun için bu arada
Bu cümle biraz garibime gitti, açıklarsanız sevinirim.

Dilimize sahip çıkalım.
Takıldığımız yerlerde alttaki linki tıklayalım.

TIKLA

'Basit bir kimse en küçük bir eleştiriye çıldırır,
akıllı adam ise kendini eleştirenlerin,
kendisiyle tartışanların düşüncelerini kapmaya çalışır.'

L. Ron Hubbard

Bu mesajdan alıntı yap
andy warhol isimli Üye şimdilik offline konumundadır

andy warhol

Hiç Biri / Antalya

Standart
Alt 17-10-2007 #10
Merhabalar.

Daha cok Made in China bir parfumun ambalaji gibi olmus. Biraz daha farklilik katmalisin diye dusunuyorum.

Iyi calismalar.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
parfum kutusu tasarimi, parfum kutusu, kutu tasarimlari, ilk kutu tasarimim, tasarim kutulari

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
küp blok kutusu tasarımım N/A9 Ambalaj Tasarımı 39 29-02-2012 15:43:23
Parfüm kutusu tasarımım rüvü* Ambalaj Tasarımı 25 02-11-2011 14:18:09
Parfüm Kutusu Çalışması sezgi-sirin Kitap kapağı, broşür, menü vb. 2 29-06-2008 16:23:09
arkadaşlar ilk kutu tasarımım muss Ambalaj Tasarımı 2 14-01-2008 11:48:55

Kapat
Şifremi Unuttum?