Illustrasyon ile İlgili Yardımcı Olurmsunuz?

İllüstrasyon Çalışmaları - Illustrasyon ile İlgili Yardımcı Olurmsunuz? Sponsorlu Bağlantılar Meraba Arkadaşlar. Bende Photoshop Cs4 Var Fakat Illustrasyonun Nasıl Yağılacağı Hakkında Hiçbir Bilgim Yok Elinizde Link yada Kendiniz Anlatabilirseniz Çok makbile geçer....

Cevapla
Illustrasyon ile İlgili Yardımcı Olurmsunuz?
Junkie isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Junkie

Grafiker / Balıkesir

Dosya22

Illustrasyon ile İlgili Yardımcı Olurmsunuz?

Alt 04-04-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Meraba Arkadaşlar.
Bende Photoshop Cs4 Var Fakat Illustrasyonun Nasıl Yağılacağı Hakkında Hiçbir Bilgim Yok Elinizde Link yada Kendiniz Anlatabilirseniz Çok makbile geçer.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Hepyek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Hepyek

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 04-04-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Illustrasyon sadece PS4 ile yapılamaz ki...
Bunun için el beceriniz olması ve belli bir eğitim almış olmanız gerekiyor.
Kendi kendinize de öğrenmeniz mümkün ama çok çalışmanız ve inceleme yapmanız gerekir.
Ki eğer photoshop programını bilmiyorsanız bu bayağı zor yani.
Sitede illustrasyon çalışmalarını paylaşmış arkadaşlarımız var onların konularına bakmanızda fayda var.

http://www.grafikerler.net/illustrasyon-f95.html
Bu mesajdan alıntı yap
Junkie isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Junkie

Grafiker / Balıkesir

Standart
Alt 04-04-2009 #3
Photoshopu iyi Biliyorum da Illustratordan hariç Photoshop Cs4 dede yapılıyo diye biliodum...
Bu mesajdan alıntı yap
VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 04-04-2009 #4
Photoshopu iyi Biliyorum da Illustratordan hariç Photoshop Cs4 dede yapılıyo diye biliodum...
Evet yapılabilir. Bunun için illede şu program diye bir ayrım yok. Profesyonel tasarım yapılabilen programlarda illüstrasyon çalışmaları yapabilirsiniz. Sitemizde ilgili bölüm başlığının altında zaten bu konularda örnekler ve anlatımlar bulabilirsiniz.

Konuyu yanlışb ölüme açmışsınız. Bir de zaten analtışmış bir konu olduğundan konuyu açmanıza gerek yoktu aslında. Sitede ilgili bölümlerde inceleme yaparsanız istediğiniz bilgilere ulaşabilirsiniz.



..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

Bu mesajdan alıntı yap
N. Eser ULUHAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

N. Eser ULUHAN(33)

Webmaster / İstanbul

Standart
Alt 04-04-2009 #5
Illustrasyon sadece PS4 ile yapılamaz ki...
Bunun için el beceriniz olması ve belli bir eğitim almış olmanız gerekiyor.
Kendi kendinize de öğrenmeniz mümkün ama çok çalışmanız ve inceleme yapmanız gerekir.
Ki eğer photoshop programını bilmiyorsanız bu bayağı zor yani.
Sitede illustrasyon çalışmalarını paylaşmış arkadaşlarımız var onların konularına bakmanızda fayda var.

İllüstrasyon
[FONT="Trebuchet MS"][COLOR="RoyalBlue"]Aslında eğitime gerek olduğu kadar beceri ve hayal gücünede ihtiyaç var.
Altın Semer meselesi Illustrasyon ile İlgili Yardımcı Olurmsunuz?

Arkadaşım Illustrasyon'u PS tüm serileriyle, Adobe illustrator ile Corel Draw ile de yapabilirsin. Bu dediğin olay yani buton yapmak gibi bişey değil ki.

Hayal gücünle bi resim çizmek gibi bişey.
Tamamen haya gücü. Hayal et ve bunu programla Dijital ortama aktar. Bu kadar.[/COLOR]
[/FONT]
Bu mesajdan alıntı yap
Junkie isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Junkie

Grafiker / Balıkesir

Standart
Alt 04-04-2009 #6
Peki Bu Resmi Mouseyle Nasıl Elimle Çizdiğim Kadar Çizicem ? Illustrasyon ile İlgili Yardımcı Olurmsunuz?
Bu mesajdan alıntı yap
ZirZoop isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZirZoop

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-04-2009 #7
Yani illüstrasyonu bir programa bağlama birincisi.. eskiden ps mi wardı ressamlar yağlı boyolarla çalişiyolardı öncelikle bunu anlayalim programalr sadeceişimizi kolaylaştırıyor..

Gelelim nasıl çizicem meselesine bir çok yolu var al eline kalimi bul bi a4 karala biseyler böyle basla he ben direk sanal olarak çizicem diyosan tabletinde yoksa sana vektorl programlarda çizmeni tavsiye edrim daha kolay bir örenk resim bul ve üstünden çiz tabi çok zor seyler seçme ilk asamalarda çizdikten sonra ps ve vektorol programalrda renklendirebilirsin....
Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 05-04-2009 #8
Diyelimki çizim yeteneğiniz var.. Tüm programları kullanarak ilüstrasyon yapabilirsiniz.

Diyelimki çizim yeteneğiniz yok ama gördüğünüzün (ana hatlar, gölgeler, renklendirme)..güzel bir kopyasını çıkartıyorsunuz. Tüm programları kullanarak ilüstrasyon yapabilirsiniz.

Diyelimki ne çizimden anlamıyorsunuz, nede bakarak çalışamıyorsunuz. Sizi uzun bir süreç bekliyor. Kara kalemle başlamalı gördüğünüz her kağıt parçasına karalama yapmalısınız ki ilüstrasyon çizimlerinde en azından neyi nerde ne şekilde kullanabileceğinizi kafanızda canlandırabilesiniz. Mouse veya tablet te kalem yardımıyla birşeyler ortaya çıkarmak kolay değildir. Sabır ve çok çalışmak evde Cs4 olmasından daha iyidir.
Bu mesajdan alıntı yap
Junkie isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Junkie

Grafiker / Balıkesir

Standart
Alt 05-04-2009 #9
Teşşekkürler...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Tıp - Hastane İle İlgili Vektöreller (AI) Sonay Görkem Vektörel 7 22-04-2011 11:18:41
Kuyumculukla İlgili 66 Resim grafipapatya Fotoğraf - Resim 18 19-12-2010 19:04:06
Yılbaşı İle İlgili Wallpaper kasta095 Fotoğraf - Resim 1 21-12-2008 22:04:15
Yılbaşı İle İlgili Resimler.. Sonay Görkem Fotoğraf - Resim 13 21-12-2008 22:02:13
Kaya İle İlgili Wallpapers the_one Fotoğraf - Resim 0 05-12-2008 02:53:04

Kapat
Şifremi Unuttum?