İllüstrasyonda daha önce hiç çalışmadım yardım :) ?

İllüstrasyon Çalışmaları - İllüstrasyonda daha önce hiç çalışmadım yardım :) ? Sponsorlu Bağlantılar İllüstrasyon'da arkadaşımın resmini çizmek istiyorum fotoğrafları bende var bunu nasıl ypabilirm yardımcı olurmusunuz ? video olarakda olur böyle bir şey mümkünmü ? karakalem olarak çizmek istiyorum.. şimdiden tşkler...

Cevapla
İllüstrasyonda daha önce hiç çalışmadım yardım :) ?
Ukobeko isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Ukobeko

Webmaster / Tekirdağ

ünlem

İllüstrasyonda daha önce hiç çalışmadım yardım :) ?

Alt 31-12-2010 #1
Sponsorlu Bağlantılar

İllüstrasyon'da arkadaşımın resmini çizmek istiyorum fotoğrafları bende var bunu nasıl ypabilirm yardımcı olurmusunuz ? video olarakda olur böyle bir şey mümkünmü ? karakalem olarak çizmek istiyorum.. şimdiden tşkler İllüstrasyonda daha önce hiç çalışmadım yardım :) ?
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

fairtail79 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fairtail79

Karikatürist / İstanbul

Standart
Alt 31-12-2010 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
İllüstrasyon'da arkadaşımın resmini çizmek istiyorum fotoğrafları bende var bunu nasıl ypabilirm yardımcı olurmusunuz ? video olarakda olur böyle bir şey mümkünmü ? karakalem olarak çizmek istiyorum.. şimdiden tşkler İllüstrasyonda daha önce hiç çalışmadım yardım :) ?
ilüstrasyonda dediğin programın adı illustrator programıdır. programı yükleyip başlayabilirsin.hayatta herşey mümkünİllüstrasyonda daha önce hiç çalışmadım yardım :) ?
Bu mesajdan alıntı yap
impoved isimli Üye şimdilik offline konumundadır

impoved

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 01-01-2011 #3
arkadaşım işine yarıyacak bir program ismi veriyorum. programın özelliği elindeki mevcut resmi karakalem olarak çizilmiş gibi görüntüye çevirebiliyor. işine yarıyacağını tahmin ediyorum. FOTOSKETCHER programını kullan. çok basit ve karmaşık olmayan bir program.
Bu mesajdan alıntı yap
Ukobeko isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Ukobeko

Webmaster / Tekirdağ

Standart
Alt 01-01-2011 #4
tşk ederim İllüstrasyonda daha önce hiç çalışmadım yardım :) ?)
Bu mesajdan alıntı yap
Ukobeko isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Ukobeko

Webmaster / Tekirdağ

Standart
Alt 01-01-2011 #5
Bualamdım bi yardım edermsnz heryerde hata veriyor setup dosyasını atarsanız iyi olur tşkler (:
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
daha önce yaptığım bazı logolarım yusfull Logo Tasarımları 6 14-04-2010 15:53:36
daha önce hiç yapmadım yardım Lütfen arkadaşlar!!!! vlkngrfk Afiş Tasarımı 5 04-12-2009 15:19:12
Bağlandı. Daha önce böyle birşey görmedin. VolkanTEKiN Dünyadan Afiş Örnekleri 5 01-09-2009 15:08:17
Daha önce verilmiş bir illustrasyona benim yorumum savorian Deneme Çalışmalar 6 15-07-2009 04:29:43
fark var? hangisi daha önce sizce :) kasvera Graficafe 21 02-07-2009 16:59:10

Kapat
Şifremi Unuttum?