illustrator e-kitap kullanım klavuzu (türkçe)

Illustrator - illustrator e-kitap kullanım klavuzu (türkçe) ...

Cevapla
illustrator e-kitap kullanım klavuzu (türkçe)
mükü isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mükü(32)

Grafiker / Eskişehir

Standart
Alt 21-06-2008 #31
Sponsorlu Bağlantılar

çok teşekkürler illustrator e-kitap kullanım klavuzu (türkçe)
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 25-06-2008 #32
                             Sponsorlu Bağlantılar
ellerine sağlık muhterem
pek makbule geçti bu kılavuz

ama indirirken sıkıntı oluşuyo bi uyere kadar gelp duruyo
sebep ne
Bu mesajdan alıntı yap
yildiz.enes isimli Üye şimdilik offline konumundadır

yildiz.enes(24)

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 25-06-2008 #33
ama indirirken sıkıntı oluşuyo bi uyere kadar gelp duruyo
sebep ne
bi sorun oluşmaması lazım.:angel::angel:
Bu mesajdan alıntı yap
ates_bey isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ates_bey

Webmaster / Sivas

Standart
Alt 25-06-2008 #34
Ellerine sağlık güzel paylaşım...
Bu mesajdan alıntı yap
turruncuuu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

turruncuuu

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 25-06-2008 #35
teşekkürler güzel paylaşım
Bu mesajdan alıntı yap
yildiz.enes isimli Üye şimdilik offline konumundadır

yildiz.enes(24)

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 25-06-2008 #36
arkadaşlar ard arda gelen güzel yorumlarınızdan dolayı teşekkür ederim.
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 04-07-2008 #37
yıldız.enes cok guzel bir paylaşım yapmışsın inan bu dokuman cok işime yarayacak.linkini verdiin sitede dolaşarak photoshop ve ındesign in kitaplarınıda indirdim . şimdi sıra bu dersleri uygulayarak ogrenmekte. yalnız bir sorum olucak sizlere bn çizim konusunda sıkıntı cekiyorum. photoshop ta montaj vb. gibi işleri çok iyi yapıyorum ama iş sıfırdan bişey yaratmaya gelince programı kullanmakta yetersiz kalıyorum. ındesign , photosop , ıllustrator bunlar cok bnzer programlar birinin çizim mantıgını kavrayabilsem digerlerinide cozerim gibi geliyo ama nsıl olcak bilemiyorum. herhangi bir tavsiyeniz varmıydı acaba ?
Bu mesajdan alıntı yap
yildiz.enes isimli Üye şimdilik offline konumundadır

yildiz.enes(24)

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 05-07-2008 #38
yıldız.enes cok guzel bir paylaşım yapmışsın inan bu dokuman cok işime yarayacak.linkini verdiin sitede dolaşarak photoshop ve ındesign in kitaplarınıda indirdim . şimdi sıra bu dersleri uygulayarak ogrenmekte. yalnız bir sorum olucak sizlere bn çizim konusunda sıkıntı cekiyorum. photoshop ta montaj vb. gibi işleri çok iyi yapıyorum ama iş sıfırdan bişey yaratmaya gelince programı kullanmakta yetersiz kalıyorum. ındesign , photosop , ıllustrator bunlar cok bnzer programlar birinin çizim mantıgını kavrayabilsem digerlerinide cozerim gibi geliyo ama nsıl olcak bilemiyorum. herhangi bir tavsiyeniz varmıydı acaba ?
sen bana sormuşsun ama aynı sorun bendede var.:rofl:

bilen biri cevaplasın inşaallah.

saygılar..
Bu mesajdan alıntı yap
maldivli isimli Üye şimdilik offline konumundadır

maldivli

Webmaster

Standart
Alt 07-07-2008 #39
Emeğine Sağlık
Ellerin Dert Görmesin
Bu mesajdan alıntı yap
maldivli isimli Üye şimdilik offline konumundadır

maldivli

Webmaster

Standart
Alt 08-07-2008 #40
muhteşem paylaşımın için sağol SAYIN abim!!
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
e book, ekitap, illustrator, illustrator cs3 ebook, illustrator egitim, klavuzu, kullanim, kullanım, turkce, türkçe

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
CINEMA 4D Türkçe Destek ve Kullanım Kitabı MehmetRecepOzdemir Cinema 4D 117 07-08-2015 20:01:43
adobe flash cs3 kullanım klavuzu E-BOOK (türkçe) + interaktif (türkçe) yildiz.enes Flash 84 08-02-2013 15:59:31
adobe indesing kullanım klavuzu E-BOOK (türkçe) + internetten interaktif (türkçe) yildiz.enes InDesign 33 11-02-2012 19:44:17
illustrator menülerinin türkçe açılımları ersinsun Illustrator 14 14-01-2010 19:40:39
Üyelere Özel Forum Kullanım Kılavuzu Hezarfen Forum Kullanımı 0 24-10-2007 21:15:10

Kapat
Şifremi Unuttum?