Indesign PDF Hazırlama

InDesign - Indesign PDF Hazırlama ...

Cevapla
Indesign PDF Hazırlama
geantes isimli Üye şimdilik offline konumundadır

geantes

Eğitimci / İzmir

Standart
Alt 26-05-2009 #11
Sponsorlu Bağlantılar

compression sekmesinde none yaptım imageleri sorun olur mu acaba?
Bu mesajdan alıntı yap
Safari isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Safari

Muhammet Ayan

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-05-2009 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
Merhabalar,
Benim de bir sorum olacaktı. ID CS4 ile 16 sayfalık bir broşür hazırladım. Bütün imajlar CMYK 300dpi tiff. PressQuality ile PDF yaptım. Herşey tamam. ancak matbaaya gönderdiğimde PDF'imin RGB olduğunu söylediler. Renk ayarları ile ilgili bir hata olmuş olabilir mi ?
Yelde hanım;
Adobe PDF yazıcısını seçtiğinizde Acrobat ile kurulan birde Adobe Distiller Programı var. Seçtiğiniz PressQuality ayarı Distiller'in ayarıdır. Siz yine bildiğiniz gibi yapın yalnız işi PDF yapmadan önce
Adobe Distiller programını açıp PressQuality ayarı otomatik seçili olacak (değilse de siz seçin) sonra Düzen menüsünden ayarları düzenleyi seçip Color sekmesinde karşınıza direk bütün renkleri RGB'ye çevir sekmesini "renkleri değiştirme" olarak değiştirip tamam diyorsunuz yine bildiğiniz gibi yapmaya devam ediyorsunuz ve RGB olayından kurtulmuş oluyorsunuz.

ID de RGB resimleri Pdf yaparken kendi otomatik CMYK yapıyor zaten. şahsen ben pazırladığım dergi ve katalog resimlerinde fotoğrafları jpg ve rgb kullanyorum..
Arkadaşım doğru diyorsun da baskıda kötü çıkabiliyor..
RGB ile CMYK arasında mavi kanal çok fark ediyor..
Bu mesajdan alıntı yap
hilmicekic isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hilmicekic

Eğitimci / Van

Standart
Alt 28-05-2009 #13
sonea arkadaşım
çalışmanda kayıp link veya font olabilir. Veya font kaybolmasa bile pdf fontu tanıyamamış olabilir. Ama bu uyarıdan önce bir uyarı daha vermsi lazım. Orada hangi sayfada neyin kayıp olduğunu söyler.
kolay gelsin
Bu mesajdan alıntı yap
Medyalal isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Medyalal

Grafiker / Antalya

Standart
Alt 21-06-2009 #14
Selam,, Hatice Hn sizin bahsettiğiniz ayarı ( X-3) ID CS3'de yapıyorum ancak aldığım PDF de kullandığım görseller kırılmalara uğruyor, Press Quality ayarı hariç hepsine aynı şey oluyor,,, sebebi ne olabilir?? Acil Indesign PDF Hazırlama
Bu mesajdan alıntı yap
305dpi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

305dpi

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 07-01-2010 #15
merhabalar hatice hanım bişi sorucaktım pdf yaptıkdan sonra sol sayfadaki sayfa numaraları gozukmuyor acaba neden?
Bu mesajdan alıntı yap
genura isimli Üye şimdilik offline konumundadır

genura

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 18-01-2010 #16
merhabalar hatice hanım bişi sorucaktım pdf yaptıkdan sonra sol sayfadaki sayfa numaraları gozukmuyor acaba neden?

çalışmada bulunan sayfa numaralarini farkli layer'a taşi birde öyle dene Indesign PDF Hazırlama
Bu mesajdan alıntı yap
ALF0NZ0 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ALF0NZ0

Öğrenci (Diğer) / Hatay

Standart

Slmmm

Alt 23-04-2010 #17
SLmm Arkadaslar ben ın desıngden hıc anlamıyorum hocamız hıc bırsey gosdermedı ve yıl sonu odevı olarak dergı yapmamız gerekıyor muzık gruplarıyla ılgılı nasıl yapacagım halkkında yardımcı olursanız sevınırımm...Indesign PDF Hazırlama
Bu mesajdan alıntı yap
kubilayek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kubilayek

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-09-2010 #18
Merhabalar ...
Arkadaşlar indesing cs5 kullanıyorum master sayfalar olarak çalışıyorum yaptığım gazeteyi pdf olarak export ettiğimde sayfaları çift olarak çıkarıyor(yani master A ve master B yanyana olarak pdf de açılıyor ve yazıcıda da aynen çıkıyor) ben yazıcıdan çıktı alcağım zaman teker teker çıkmasını istiyorum bilgisi olan varmı acaba ?
Bu mesajdan alıntı yap
kubilayek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kubilayek

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-09-2010 #19
Merhabalar ...
Arkadaşlar indesing cs5 kullanıyorum master sayfalar olarak çalışıyorum yaptığım gazeteyi pdf olarak export ettiğimde sayfaları çift olarak çıkarıyor(yani master A ve master B yanyana olarak pdf de açılıyor ve yazıcıda da aynen çıkıyor) ben yazıcıdan çıktı alcağım zaman teker teker çıkmasını istiyorum bilgisi olan varmı acaba ?
Bu mesajdan alıntı yap
yeldabaskut isimli Üye şimdilik offline konumundadır

yeldabaskut

Sanat Yn. / İstanbul

Standart
Alt 22-10-2010 #20
peki bir sey daha sorayım. ID'da place edilen imajların tiff mi olması zorunludur? yani CMYK-300dpi-jpeg kullansak baskıda problem olur mu? eskiden fh'de place ettiğim islerde öpeg kullandığımda mutlaka baskıda hata oluyordu. bunda da bir problem olurmu jpeg kullanırsam imajları?
tesekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
hazırlama, indesign, pdf

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Photoshop Dersleri: Photoshopla Animasyon Hazırlama Hatice ÇAVDAR Photoshop Dersleri 9 10-03-2009 16:11:51
Fatura hazırlama? freef83 Corel Draw 10 25-03-2008 18:09:22
cv hazırlama epigon Sonuçlanan İlanlar 1 11-01-2008 16:58:33
CorelDraw'da Web Tasarım Hazırlama Listen_me Corel Draw 0 28-12-2007 12:51:19
CSS-Bağlantılı CSS hazırlama ozan-tr Php, Asp, Perl, Html 1 01-11-2007 09:29:46

Kapat
Şifremi Unuttum?