İntel 4 çekirdekli quad işlemci ve 4096GB ram ile corel ve photoshopta yavaş çalışma

Donanım Rehberi - İntel 4 çekirdekli quad işlemci ve 4096GB ram ile corel ve photoshopta yavaş çalışma ...

Cevapla
İntel 4 çekirdekli quad işlemci ve 4096GB ram ile corel ve photoshopta yavaş çalışma
Mr. BRAINY isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Mr. BRAINY

Grafiker / Kocaeli

Standart

İntel 4 çekirdekli quad işlemci ve 4096GB ram ile corel ve photoshopta yavaş çalışma

Alt 17-11-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar Yeni sistem topladım. sistem güzel sadece corel ve photoshopta açılışta ve en basit çalışmalarda bilgisayar kasmaya başladı X4 ve PS CS2 kullanıyorum. 12000 adet font yüklü sistem yeni kuruldu ve ayrıca içerisinde yazılım bakımından kalabalık degil. fazla bişeyler yüklenmiyor.. Corelde Ayarlardan Memory Ayarından işlemciyi %80'e kadar kullanabilir diye izin verdim. bu şekilde oldugu halde halen kasıyorsa bilmiyorum sorunu nedir? siz nasıl çalışıyorsunuz bilgisayar seçerken grafik tasarım için en önemli parçalar hangileri Amd mi intel mi yada hangi işlemci modeli vs. yardımcı olursanız sevinirim. sistem bilgisi aşarıdadir.

İşl. Sistemi: MS VİSTA Home Basic
Corel X4
Photoshop cs2



CPU Adı: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8200 @ 2.33GHz (4 Çekirdekli)
BELLEK: 2048x2 Kingston
Ekran Kartı: ATI Radeon HD 3600 Series
CPU FSB 517.53 MHz (Gerçek: 100 MHz, overclock: 418%)
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

bartinli_cakabo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

bartinli_cakabo

Bilg. Teknikeri / Bartın

Standart
Alt 17-11-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
bu makinananın uçması lazım.......
Bu mesajdan alıntı yap
Mr. BRAINY isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Mr. BRAINY

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 17-11-2008 #3
makina mükkemmel fakat corelde cok kötü yavaş çalışıyor X4 kurulu ama Corel Kastığında windows ta en ufak kasma yok CPU Kullanımı ise %10-20 arası. corle kastıgı halde bu yani CPU kullanımını %100e cıkartmak imkansız olan bi makinada corel nasıl kasar? İntel AMD Farkediyormu bilmiyorum merak ta ediyorum. siz nasıl kullanıyorsunuz versiyon ne iyi kötü yanları ne? Ram ve işlemcileriniz nedir?
Bu mesajdan alıntı yap
bartinli_cakabo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

bartinli_cakabo

Bilg. Teknikeri / Bartın

Standart
Alt 17-11-2008 #4
Ben şahsen bir grafiker değilim...
Akademik seviyede Corel ve photoshop biliyorum
Size tavsiyem
Fontlarınızın yedeğini başka bir klasöre taşıyın.
deneme maksatlı olduğu için fonts klasöründe 50 tane font bırakın
Birde o şekilde bir deneyin...
Eğer font sayısı 50 olduğu halde yine kasıyorsa başka çözüm yolları üretiriz....
Bu mesajdan alıntı yap
fatihcee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fatihcee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 17-11-2008 #5
dostum öncelikle 12000 bin font fazla makinende kurulu hangi grafik programı olursa olsun kasacaktır. Corel kurarken font navigator diye bir programın kurulmuş olması lazım eğer devre dışı bırakmadıysan eğer yüklüyse yaz buraya ona göre yardımcı olmaya çalışayım . bunun ynaı sıra amd mi intelmi diyorsan ben amd diyorum ve makinende olağanüstü bi durum yoksa tüm problemin fontlardır
Bu mesajdan alıntı yap
Mr. BRAINY isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Mr. BRAINY

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 17-11-2008 #6
font navigator'u deniyorum şimdi fakat Windows Vista SP1 Home Basic de hangi fontlar var bilmiyorum. system fontları hariç hepsini silerim font navigatorde ki amaç c:/windows/fonts kolasöründe kalabalık yapmayıp C:/font yada d:/yazıtipleri klasorunden mi çalıştırmak ? yaptıgım şeyi bilmek isterim.
Bu mesajdan alıntı yap
fatihcee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fatihcee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 17-11-2008 #7
elbette öyle arakdaşım
12000 bin fontu d de saklıyosun navigator onları programlara gösteriyo bi nevi c ye kısayol atıyor böylece kasmadan kullanıyorsun yalnız navigaor kullanımı biraz sakat bi programdır yanlış bir hamleyle 12000 fontu silebilirsin bunu için d de onkibin fontun bi yedegini daha al ve sistem fontlarını silmemeni öneirrim
Bu mesajdan alıntı yap
Mr. BRAINY isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Mr. BRAINY

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 17-11-2008 #8
vista home basic de orjinal sistem fontları hangisi onu bulamadım. hepsini silsem sistemdeki karakterler bozulacak :S iki arada bi derede kaldım şimdi
Bu mesajdan alıntı yap
fatihcee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fatihcee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 17-11-2008 #9
evet bozulacak ve geri getirme adına tekrar format cekmek zorunda kalacaksın
sistem fontları segoe isimli tüm fontları silme bunun yanıs ısra tahıma verdana gibi olanlarıda silme
Bu mesajdan alıntı yap
eksen236 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

eksen236

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 17-11-2008 #10
aynı makinaya xp yüklersen onu sen bile durduramassın.. hemen hemen aynı sistem vardı vista çok kasıyo ve yavaş ilerliyo. ben xp yükledim şimdi bir sorun yok...
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
4096gb, calisma, cekirdekli, corel, ile, intel, islemci, photoshopta, quad, ram, yavas

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Grafik tasarımcısıyım ama evde oturarak yavaş yavaş bu yeteneğimi yitiriyorum. gamom Sonuçlanan İlanlar 17 10-07-2010 17:54:22
corel neden bu kadar yavaş çalışıyor yardım lütfen duhast-tr Corel Draw 14 17-08-2009 11:48:59
Parti afişi çalışması :D yavaş yavaş bişiler oluyo gibi XqE Afiş Tasarımı 7 21-06-2008 10:34:12
Photoshopta yapmış olduğum bir çalışma cleverblue Photoshop 6 18-06-2008 15:50:58
Photoshopta Çizdiğim Birkaç Çalışma NoxiouS_DesigN Serbest Çalışmalar 10 18-04-2008 08:45:30

Kapat
Şifremi Unuttum?