Irak

Dijital Sanat - Irak ...

Cevapla
Irak
Countryman isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Countryman(33)

Grafiker / İzmir

Standart

Irak

Alt 22-08-2007 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Irak
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

miço isimli Üye şimdilik offline konumundadır

miço

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 22-08-2007 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
laf kalabalığına gerek yok çok başarılı bir iş hatta süper...
Bu mesajdan alıntı yap
Androit isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Androit(32)

Eğitimci / Gümüşhane

Standart
Alt 22-08-2007 #3
no mercy insanın dikkatini aşa dogru kaydırıyo yukarı dogru yazılmasını daha ii olur bide IRAK yazısının etrafindaki brushları kaldırırsan çok kalabalık yapmış harici güzel çalışma olmuş eline saglık

pardon brush degilmiş onlar Irak ben öle gördüm
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 22-08-2007 #4
bence, herşey güzel ama renklerin canlılığı ile Irak hakkında bize verilmeye çalışan bilgi arasında.. bağ yok..renkler canlı...?
belki yanlış düşünüyorumdur ama bana böyle bir his verdi.. renkler canlı yani..
Bu mesajdan alıntı yap
sananeyau isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sananeyau

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 23-08-2007 #5
tam ben de bunu diyecektim.Renk cümbüşü var, Irak'da yapılan savaşı değil de, sanki başka bir şeyi anlatıyor gibi Irak

Kalan kısımlar ise cok güzel Irak
Bu mesajdan alıntı yap
Countryman isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Countryman(33)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 23-08-2007 #6
dimi?
Bu mesajdan alıntı yap
gokhanbartu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gokhanbartu

Öğrenci (Grafik) / Ankara

Standart
Alt 23-08-2007 #7
verilen msj olarak dediklerinizek katılıyorum. tasarım olarak ise tam benlik
Bu mesajdan alıntı yap
sadecedize isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sadecedize

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 23-08-2007 #8
yukarı taraftaki beyaz boşlugu neden bıraktıgını anlayamadım zaten dikkat çekiyo ırak yazısı sayın pekmuhterem arkadasım,! sag vede soldaki pixellenmiş görüntü veren o cisimleri neden kullandıgını anlamadım! renk geçişleri için çok renk kullandıgını düşünüyorum sayın vede aziz pekmuhterem kardeşim ama neden onlar çok şert canm kardeşimIrakırak yazısının neden araları açık! birbirine sıkışmış olsaydı! hani dar böyle insanın içini karartan ama ben oraya baktıgımda içim aydınlandıIrak anlatmak istedigimi anladın demi? yani yazılarda rahatlık var hocamm1 oysaki ırak rahatlık verdiren bi konu değil! eline emegine makinana ramine saglık canım kardeşim! seviyorum seni
Bu mesajdan alıntı yap
Countryman isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Countryman(33)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 24-08-2007 #9
sadece ve sadecedize takma adlı grafikerler.net üyesi arkadaşım, lafım sana! Dinliyon mu! beyaz boşluk hakkında, espas olmasın mı?! ha, cvp ver!! piksel görüntülere gelince, onları istersen bi montajla ve yok et.Sonra neden oraya koyduğumu anlıyacağına eminim!!! daha bitmedi, dur gitme bi yere.Hepsini oku!! reng geçişleri konusunda hak veriyorum sana. ama daha az reng geçişi kullansamda yine sert kullanırdım bu konuda. ırak yazısının arları açık, çünkü alanım fazlasıyla var arka fondaki espasdan dolayı. ama insanın içini karartması için başka bişiler yapılabilrdi. şşşş, sen okuyon mu bunları!! ama en büyük hatam, ki sonradan farkına vardım, cıvıl cıvıl bir ırak çalışması oldu!!
Bu mesajdan alıntı yap
HORUS isimli Üye şimdilik offline konumundadır

HORUS

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-08-2007 #10
yukarı taraftaki beyaz boşlugu neden bıraktıgını anlayamadım zaten dikkat çekiyo ırak yazısı sayın pekmuhterem arkadasım,! sag vede soldaki pixellenmiş görüntü veren o cisimleri neden kullandıgını anlamadım! renk geçişleri için çok renk kullandıgını düşünüyorum sayın vede aziz pekmuhterem kardeşim ama neden onlar çok şert canm kardeşimIrakırak yazısının neden araları açık! birbirine sıkışmış olsaydı! hani dar böyle insanın içini karartan ama ben oraya baktıgımda içim aydınlandıIrak anlatmak istedigimi anladın demi? yani yazılarda rahatlık var hocamm1 oysaki ırak rahatlık verdiren bi konu değil! eline emegine makinana ramine saglık canım kardeşim! seviyorum seni
sadece ve sadecedize takma adlı grafikerler.net üyesi arkadaşım, lafım sana! Dinliyon mu! beyaz boşluk hakkında, espas olmasın mı?! ha, cvp ver!! piksel görüntülere gelince, onları istersen bi montajla ve yok et.Sonra neden oraya koyduğumu anlıyacağına eminim!!! daha bitmedi, dur gitme bi yere.Hepsini oku!! reng geçişleri konusunda hak veriyorum sana. ama daha az reng geçişi kullansamda yine sert kullanırdım bu konuda. ırak yazısının arları açık, çünkü alanım fazlasıyla var arka fondaki espasdan dolayı. ama insanın içini karartması için başka bişiler yapılabilrdi. şşşş, sen okuyon mu bunları!! ama en büyük hatam, ki sonradan farkına vardım, cıvıl cıvıl bir ırak çalışması oldu!!
ben bu konuşma tarzından bişey anlamadım
kavgamı ediyorsunuz samimimisiniz belli olmuyor
biraz daha üsluba dikkat etseniz diğer üyelerimizde rahat rahat okusa yazdıklarınızı
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
iraq, irak

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
IRAK MI AMERIKA MI katil ?? Androit Dijital Sanat 5 17-08-2007 13:50:40

Kapat
Şifremi Unuttum?