istek. askeriye ile ilgili

Fotoğraf - Resim - istek. askeriye ile ilgili ...

Cevapla
istek. askeriye ile ilgili
ufuk39 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ufuk39(29)

Grafiker / Tekirdağ

Standart

istek. askeriye ile ilgili

Alt 04-03-2010 #1
Sponsorlu Bağlantılar

merhaba arkadaşlar.
askeri malzemeleri satan bi yerin kartvizitini yapmam gerekiyorda
askeriye malzemelerini kendim koycam tshirt üniforma eldiven vs...
ama bunun için uygun bi arkaplan arıyorum yeşilli tonlarda falan
ve aynı zamanda bu askeri malzemelerin vektörel dosyaları varsa paylaşırsanız çok sevinirim. şimdiden teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 04-03-2010 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
bence şimdiden söyleyeyim kartvizite onları koyarsan çok karmaşık olur (kesin müşteri istemişdir de kartvizit değil afiş gbi olacak)

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
ufuk39 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ufuk39(29)

Grafiker / Tekirdağ

Standart
Alt 04-03-2010 #3
aslında müşteri illa öyle olsun diye bişey söylemedim ama benim aklımdan geçen ilk şey bu oldu deneyip görmek istedim .. ama karmaşık olur diyosan varmı bi tavsiyen nası yapabilir sencE? üstte isim altta adres hemen üstünde tel. yazcam ve tam orta kısmı boş kalcak nası bişey yapsam
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 04-03-2010 #4
bence adras tel altta isim sağ yada sol ortada eğer varsa şirketin logosu ismin tam tersi yönde üstte resim ya da vektörlerle çok boğarsın kartviziti (bak bir de grafikerler.net'te örnek kartvizitleri araştır ana sayfada kartvizit çalışmaları olması lazım oradan fikir edinebilirsin)
kolay gelsin

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
ufuk39 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ufuk39(29)

Grafiker / Tekirdağ

Standart
Alt 04-03-2010 #5
önerilerin için çok saol arkadaşım .
şirketin logosu yok o yüzden biraz doldurmaya çalışıyom. vektör kullanmayım o zaman dediğin gibi çok boğuk olmasın. örnek kartvizitlere bakıyorum zaten ama beynimin durduğu saatler : ) çok teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 04-03-2010 #6
evet bazen bu kadar inceleyince beyin duruyor, logo yoksa bile firmanın ismini yazabilirsin
bir de şöyle birşey var tabi hani çok renk ve vektör kullanma derken çok renkli olmasından dolayı baskı aşamasında da maaliyet yüksek olur
(aslında firmaya bir de logo yapmayı teklif edebilirsin ücreti karşılığında tabi bir taşla iki kuş olsun istek. askeriye ile ilgiliD)

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
ufuk39 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ufuk39(29)

Grafiker / Tekirdağ

Standart
Alt 04-03-2010 #7
:s aynen ama logo istemiyo eli açık değil galiba : )
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 04-03-2010 #8
yazık pinti müşteri denk gelmiş sana istek. askeriye ile ilgili

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
ufuk39 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ufuk39(29)

Grafiker / Tekirdağ

Standart
Alt 04-03-2010 #9
en azından buna şükür abi
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
(istek) bana lazer epilasyon ile ilgili fotolar lazım mustm Fotoğraf - Resim 1 06-02-2010 11:01:24
Gelinlik ile ilgili vektörler [istek] A.Volkan ÖZER Vektörel 9 15-04-2009 09:27:27
çalışmakla ilgili imajlar (istek) ozozlem Fotoğraf - Resim 3 25-02-2009 15:22:54
Boğaz Köprüsü, Su ve İnsanlar ile ilgili resimler istek erdemcagla Fotoğraf - Resim 0 01-11-2007 16:18:02

Kapat
Şifremi Unuttum?