İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair

Serbest Çalışmalar - İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair ...

Cevapla
İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair
cengiz669 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cengiz669

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 20-12-2008 #11
Sponsorlu Bağlantılar

hehe İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair çok iyi inancım güzel fikir eline sağlık...

bush 'unda öle bi surat ifadesi varki habercilere yakalanmış gibi diğeride gayet mutlu ???? İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blairD
Bu mesajdan alıntı yap
yoSa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

yoSa(33)

Fotoğrafçı / Diyarbakır

Standart
Alt 20-12-2008 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
kardeşim benim harcaniyorsun sen İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair valla süper olmuş tebrik ederim..
Estafurullah Engin'im...Okadar olmadık dahaİttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair Onure ettin, teşekkür ederim kardeşim.

ben buna facebook ta bi yol vereyim bak nerelere kadar uzanıyo İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair
Hajim, yardım ve yataklıktan sana bişey olmasın İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair


hehe İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair çok iyi inancım güzel fikir eline sağlık...

bush 'unda öle bi surat ifadesi varki habercilere yakalanmış gibi diğeride gayet mutlu ???? İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blairD
İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair Tony şey diyo, hani çaktırmama durumu varya, "çaktırma ,gülümsemeye devam et" onunki tam ondan..

Teşekkür ederim cengizim İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair
Bu mesajdan alıntı yap
mct0033 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mct0033(31)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 20-12-2008 #13
ben facebook ta yol verdim bile. yakında manşetlere girersin yoSa İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 20-12-2008 #14
Çok süper olmuş canım her geçen gün çıtayı bir kat daha yukarı çıkarıyorsun tebrik ederim :kiss1:
Bu mesajdan alıntı yap
blueden isimli Üye şimdilik offline konumundadır

blueden

Hiç Biri / Konya

Standart
Alt 20-12-2008 #15
Tebrik ederim İnan' cım...harikasınİttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair...Anlatılmak istenen konu ve renklendirme çok güzel olmuş.

Emeğine sağlık.

:alkis:
Bu mesajdan alıntı yap
yoSa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

yoSa(33)

Fotoğrafçı / Diyarbakır

Standart
Alt 20-12-2008 #16
ben facebook ta yol verdim bile. yakında manşetlere girersin yoŞa İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair
Yardım ve yataklık suçlularının sayısı artıyorİttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair

Çok süper olmuş canım her geçen gün çıtayı bir kat daha yukarı çıkarıyorsun tebrik ederim :kiss1:
Tşk ederim canım benim...Beğenmene sevindim.

Tebrik ederim İnan' cım...harikasınİttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair...Anlatılmak istenen konu ve renklendirme çok güzel olmuş.

Emeğine sağlık.

:alkis:
Güzel yorumun için ben teşekkür ederim Deniz'cim...Çok naziksin, saol..
Bu mesajdan alıntı yap
Mustafa KÜÇÜK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Mustafa KÜÇÜK(35)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 20-12-2008 #17
yoSa, bazılarının ayaklarıyla yaptığı sen ellerinle yapmayı başarmışsın İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair EF Bİ AY:d kara listesinde adın geçmeye başlamıştır bileİttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair
Tebrik ediyorum, renklendirmede ufak tefek hatalar olsada, çoğu kişinin cesaret edemiyeceği bir mizah anlayışı...
Bu mesajdan alıntı yap
yoSa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

yoSa(33)

Fotoğrafçı / Diyarbakır

Standart
Alt 20-12-2008 #18
yoSa, bazılarının ayaklarıyla yaptığı sen ellerinle yapmayı başarmışsın İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair EF Bİ AY:d kara listesinde adın geçmeye başlamıştır bileİttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair
Tebrik ediyorum, renklendirmede ufak tefek hatalar olsada, çoğu kişinin cesaret edemiyeceği bir mizah anlayışı...
Teşekkür ederim Mustafa... EF Bi AY 'a saygılar İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair
Bu mesajdan alıntı yap
Fatos KESKİN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Fatos KESKİN

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 20-12-2008 #19
İlk baktığımda herhangi bir dergiden alıntı zanettim sonra bir dikkatli bakınca inanamdım yosa ellerine sağlık çok güzel olmuş.
Bu mesajdan alıntı yap
Selim MERCANO isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Selim MERCANO(38)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 20-12-2008 #20
İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair Yosa İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair inan İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair amadım İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair soutpark'daki motivasyon ilişkisine benzemiş
gayet başarılı kardeşim İttifak Devletleri (karikatür)-Corc bush/Tony blair tebrik ederim özellikle yüz ifadelerini beğendim =)
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
blair, bush or tony, devletleri, ittifak, karikaturcorc

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
tüm dünya devletleri kağıt paraları sinsi-34 Fotoğrafçılık 8 23-06-2010 13:36:12
bir karikatür superclarkie İllüstrasyon Çalışmaları 8 18-02-2009 10:21:47
Karikatür Çalışmam senoldizayn Dijital Sanat 10 07-11-2008 14:48:00
Bush... VolkanTEKiN Afiş Tasarımı 1 03-10-2008 12:23:11
Bush War Savas Var !!! creative İllüstrasyon Çalışmaları 2 07-07-2007 19:09:16

Kapat
Şifremi Unuttum?