kafa model çalışmam2

3D Studio Max - kafa model çalışmam2 ...

Cevapla
kafa model çalışmam2
sakızlı isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sakızlı

Hiç Biri / Konya

Standart

kafa model çalışmam2

Alt 29-03-2010 #1
Sponsorlu Bağlantılar

iyi veya kötü(terbiye sınırları içinde) yorumlar için şimdiden herkese teşkkürler.
kafa model çalışmam2
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Mustafa KÜÇÜK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Mustafa KÜÇÜK(35)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 29-03-2010 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Hangi program, render motoru kullandığınız ışıklar vs bilgi verirseniz daha sağlıklı bir yorumlar yapılabilir.
Modelleme gayet başarılı, kaplamalarda güzel, yüzdeki ışık patlaması sorununu çözersen yeterince tatmin edici bir çalışma olacağını düşünüyorum.
Bu mesajdan alıntı yap
sakızlı isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sakızlı

Hiç Biri / Konya

Standart
Alt 29-03-2010 #3
Hangi program, render motoru kullandığınız ışıklar vs bilgi verirseniz daha sağlıklı bir yorumlar yapılabilir.
Modelleme gayet başarılı, kaplamalarda güzel, yüzdeki ışık patlaması sorununu çözersen yeterince tatmin edici bir çalışma olacağını düşünüyorum.
modellemeyi max ta yaptım.render motoru olarak ta mental ray kullandım.iki adet target light kullandım.önden sıcak bir renk yandan mavi bir renk kullandım.yalnız bu render çalışmasında farklı bir gamma ayarı kullanmıştım.2.2 kullandım.bu yüzden biraz farklı bir çıktı oluştu.default gamma değerinde çıktı denemedim. ama muhtemelen o şekilde alırsam düzelecektir diye umuyorum.ilgilendiğin için çok teşekkür ederim , ....ha sonradan gördüm hemşeriymişiz üstelik...slmlar........
Bu mesajdan alıntı yap
sakızlı isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sakızlı

Hiç Biri / Konya

Standart
Alt 29-03-2010 #4
aynı render ile default gamma kullanarak bir çıktı daha aldım.epeyce fark etti.slmlarr...

kafa model çalışmam2
Bu mesajdan alıntı yap
graf_ipek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graf_ipek

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-03-2010 #5
Burun yüze orantısız.Daha öncede bir çalışmanızı görmüştüm anatomik hataları zamanla düzeltirsiniz başarılar...
Bu mesajdan alıntı yap
sakızlı isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sakızlı

Hiç Biri / Konya

Standart
Alt 29-03-2010 #6
Burun yüze orantısız.Daha öncede bir çalışmanızı görmüştüm anatomik hataları zamanla düzeltirsiniz başarılar...
teşekkür ederim.burnu modelin de biraz büyüktü.birde bu perspektiften render edilince az daha büyük görünüyor. temennin için de sağol.amacımız her adımda biraz daha yol katetmek.slmlar....
Bu mesajdan alıntı yap
ismilby isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ismilby

Öğrenci (Grafik) / Sakarya

Standart
Alt 29-03-2010 #7
güzel görünüyor calısmanız tabi morph uygulayınca nasıl olur bilmiyoruz topolojık yapıyı gormedıgımız için birde hangi modelleme biçimini kullandıgını belirtirsen bizleride bilgilendirmiş olursun line lamı modellıyon , storyboard kullanıyonmu gibi ...
Ellerine Sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
child_play isimli Üye şimdilik offline konumundadır

child_play(32)

Hiç Biri / Adana

Standart
Alt 29-03-2010 #8
Emeğinize sağlık. kafa model çalışmam2 Başarılar.
Bu mesajdan alıntı yap
sakızlı isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sakızlı

Hiç Biri / Konya

Standart
Alt 30-03-2010 #9
Emeğinize sağlık. kafa model çalışmam2 Başarılar.
güzel görünüyor calısmanız tabi morph uygulayınca nasıl olur bilmiyoruz topolojık yapıyı gormedıgımız için birde hangi modelleme biçimini kullandıgını belirtirsen bizleride bilgilendirmiş olursun line lamı modellıyon , storyboard kullanıyonmu gibi ...
Ellerine Sağlık
yoruma layık gördüğünüz için teşekküer ederim.öncelikle çalışmaya morph uygulamak amacıyla başlamadım.ama şunu söyleybilirim ki morph uygulamasında ortaya çıkacak olan 3 lü 5 li poligon deformasyonları olmayacaktır.çünkü bu tip poligon modellerken hiç kullanmadım.çalışmayı tek kare olarak modelledim.modelleme yöntemim farklı oluyor.bazen bir kutudan yola çıkıp ana hatları oluşturduktan sonra detaylandırma yapıyorum.bazen de plane ile başlayıp orta dereceli detaylarla birlikte modelliyor daha sonra daha hassas detaylar varsa onları yapmaya çalışıyorum.editablepoly çalışıyorum.line ile başka model tipleri çiziyorum ama organik hiç denemedim açıkcası....bunları söylerken bilirmiş edası ile söylediğimi düşnmeyin.gayet mütevazi bir şekilde sorduğunuz için söylüyorum.çok şey yapmış gibi ahkam kesiyor diye düşünenler olabilir.ben sadece bu işi öğrenme aşamasında olan bir kişiyim.aşağıda çalışmanın uvw kaplama resmini koydum. tekrar slmlar...
kafa model çalışmam2
Bu mesajdan alıntı yap
Mustafa KÜÇÜK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Mustafa KÜÇÜK(35)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 30-03-2010 #10
aynı render ile default gamma kullanarak bir çıktı daha aldım.epeyce fark etti.slmlarr...

kafa model çalışmam2
Bu render çok daha iyi olmuş, bence iyi gidiyorsun yakın zamanda daha kaliteli modellemelerini göreceğimden eminim
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Model Cekimleri İsik ayarlari Studyo isik ve Model cekim teknikleri RaTRoJaN Fotoğrafçılık Dersleri 23 10-01-2017 13:51:55
3ds max model çalışmalarım musty3ds 3D Studio Max 10 03-04-2010 13:32:30

Kapat
Şifremi Unuttum?