Karakalem çalişmaları

Karakalem - Karakalem çalişmaları Sponsorlu Bağlantılar Deger verdigim bir arkadaşimın çalişmaları sizlerle paylaşmak istedim arkadaşlar...

Cevapla
Karakalem çalişmaları
melek ata isimli Üye şimdilik offline konumundadır

melek ata

Grafiker / Konya

Standart

Karakalem çalişmaları

Alt 02-08-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Karakalem çalişmaları

Karakalem çalişmaları

Karakalem çalişmaları

Karakalem çalişmaları

Karakalem çalişmaları

Karakalem çalişmaları
Deger verdigim bir arkadaşimın çalişmaları sizlerle paylaşmak istedim arkadaşlar
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

yolcu.. isimli Üye şimdilik offline konumundadır

yolcu..

Öğrenci (Diğer) / Kayseri

Standart
Alt 02-08-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
bence çalışmaları çok başarılı.paylaşım için teşekkürler..
Bu mesajdan alıntı yap
Yeliz GÖKÇEN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Yeliz GÖKÇEN

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 03-08-2008 #3
arkadaşının eline sağlık... çok iyi çalışmalar.
Bu mesajdan alıntı yap
Prenses Keriman isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Prenses Keriman(30)

Grafiker / Muğla

Standart
Alt 04-08-2008 #4
Güzel olmuş ellerinize sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
melek ata isimli Üye şimdilik offline konumundadır

melek ata

Grafiker / Konya

Standart
Alt 04-08-2008 #5
teşekkürler arkadaşlar beğendiğinizi kendisine ileticeğim
Bu mesajdan alıntı yap
burakosar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

burakosar

Öğrenci (Grafik) / Ankara

Standart
Alt 04-08-2008 #6
harbi sağlam cizimler ellerine sağlık arkadaşına iletirsin bu arada arkadaşın hangi ünide okuyo veya hangi üni düşünüyo???
Bu mesajdan alıntı yap
melek ata isimli Üye şimdilik offline konumundadır

melek ata

Grafiker / Konya

Standart
Alt 04-08-2008 #7
tşkler arkadaşlar
Bu mesajdan alıntı yap
inanhuseyin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

inanhuseyin

Bilg. Teknikeri / İstanbul

Standart
Alt 04-08-2008 #8
Karakalem çalışmalar oldukça başarılı. Tebriklerimizi iletmenizi rica ediyorum.

Yağlı boyalar da güzel . . .
Bu mesajdan alıntı yap
kasta095 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kasta095(34)

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 04-08-2008 #9
harika çalışmalar çok beğendim... İlk iki çalışmalar müthiş. Bizimle paylaştığınız için Teşekkür ederim. O çalışmaları devamı görmek isterim.
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 05-08-2008 #10
senıın yok mu ?
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
çalişmaları, karakalem

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Karakalem - Kuş yolcu.. Karakalem 13 04-11-2008 17:53:00
karakalem... saskam Karakalem 3 17-06-2008 21:17:00
Karakalem gülsemen Karakalem 9 02-05-2008 22:29:15

Kapat
Şifremi Unuttum?