Karakalem çalışmalarım

Karakalem - Karakalem çalışmalarım ...

Cevapla
Karakalem çalışmalarım
piyanistalp isimli Üye şimdilik offline konumundadır

piyanistalp

Grafiker / Sivas

Standart
Alt 12-03-2008 #41
Sponsorlu Bağlantılar

ben güzel sanatlarada eğitimede gircem...hangi kalemi nerede kullanacağımızı öğrenmek istiyorum......teşekkürler..
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 13-03-2008 #42
                             Sponsorlu Bağlantılar
merhaba varsa elinde çok acil otobüs durağı veya otogar karakalem çalışması varmı.
Bu mesajdan alıntı yap
rukiş isimli Üye şimdilik offline konumundadır

rukiş

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 13-03-2008 #43
çok belirgin orantı ve perspektif hataları war bi kaç resimde ama gzl çalışmalar üzerine bişeler daha koyulursa sorun kalmaz
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 24-03-2008 #44
piyanist senin her mesajında bir endişe ,biraz rahatla sınava girdiginde özellikle ,resimlerinde gördügüm kadarıyla el ve ayaklar biraz büyük ve tonlamaları yerinde kullan onun dışında endişelenicek bişey yok gayet güzeller
Bu mesajdan alıntı yap
piyanistalp isimli Üye şimdilik offline konumundadır

piyanistalp

Grafiker / Sivas

Standart
Alt 25-03-2008 #45
anladım arkadaşlar teşekkür ediyorum..endişemin nedenide öğrenmek istediğim bilmediğim konular...hepinize teşekkür ediyorum...
Bu mesajdan alıntı yap
selmador_dali isimli Üye şimdilik offline konumundadır

selmador_dali

Eğitimci / Edirne

Standart
Alt 25-03-2008 #46
Meraba Ben Selma Abİ Ben Daha Bu Sİteye BugÜn Üye Oldum We Tam Anlamiyla Nasi Bİ Sİte Bİlmİyorum Öle Gezerken Çİzİmlerİne GÖz Attim We EleŞtİrİye AÇik Olman Senİn İÇİn BÜyÜk Bİ Arti.. Öncelİkle Şunu Sormak İstİyorum Nerelere We Hangİ BÖlÜmlere BaŞwurucaksin? Ben Resİm ÖĞrt. Bİtİrdİm We Bu Konuda Bİlgİlİ OlduĞumu DÜŞÜnÜyorum İstersen Bana Hangİ Sinawa Yada Nereya Sinawa Gİrİcenİ Yazarsan Sana EleŞtİrİ YapabİlİrİmKarakalem çalışmalarım Haddİm Olmayan BİŞİ SÖledİysem Yada Sorduysam Kusura Bakma...
Bu mesajdan alıntı yap
piyanistalp isimli Üye şimdilik offline konumundadır

piyanistalp

Grafiker / Sivas

Standart
Alt 25-03-2008 #47
selmador sana msj attım onu okursan orda belirttim nereler girmek istediğimi bu bilgilendirme çaban içinde çok ama çok teşekkür ediyorum ALLAH yolunu açık etsin güzel kardeşim...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
karakalem calismalarim, karakalem, yorum, yorum ekle

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Şehitler için çalışmalar Nurettin Serbest Çalışmalar 17 28-02-2008 12:43:05
Balık çalışmalarım nightfall 2050 Yılında Bir Balık 6 10-02-2008 01:10:49
tyaman / çalışmalarım tyaman Dijital Sanat 21 27-01-2008 10:45:43
Logo çalışmalarımız MANÇOLOJİ Logo Tasarımları 22 10-12-2007 09:20:27

Kapat
Şifremi Unuttum?